Toyota Prius C: „hybrid pro každého“ už trénuje (spy photos)

Rodina kompaktních hybridů Toyota, odvozená z třetí generace modelu Toyota Prius, se začíná chvályhodně rozrůstat. Teprve na začátku letošního roku jsme vám představili větší MPV Toyota Prius V a nyní vám můžeme ukázat i připravovanou novinku, jež se má naopak stát cenově nejdostupnějším základem. Ponese označení Toyota Prius C a vychází z koncepční studie Toyota Prius C Concept. Jak je z níže přiložených snímků maskovaného vozu patrné, sériové provedení bude vypadat podstatně umírněněji, nicméně některé rysy včetně vzhledu profilu karoserie zůstanou do značné míry zachovány.

Podle zákulisních informací bude Prius C v porovnání s výchozím liftbackem o více než půl metru kratší a stane na vlastní podlahové plošině, pravděpodobně odvozené z teprve nedávno představeného modelu Toyota Yaris. O pohonné jednotce zatím podrobnosti nemáme, Toyota ale slibuje, že Prius C bude nejhospodárnějším „ne-plug-in“ hybridem současnosti a s cenou začne okolo hranice 15 000 eur, což je přibližně hladina Hondy CR-Z. Výroba hybridní novinky se rozběhne během prvního čtvrtletí příštího roku a do bojů o zákazníka zasáhne v modelovém roce 2013.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 76 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků