Toyota Prius C: 60 000 objednávek na japonském trhu

Toyota postupně začíná realizovat své plány na hybridní ofenzívu. Začátkem prosince představila na autosalonu v Tokiu menšího sourozence známého Priusu, který nese v Japonsku jméno Aqua, a který se bude v Evropě prodávat jako Prius C. Dne 26. prosince pak automobilka zahájila prodej na domácím trhu. Zájem o hybridní novinku je údajně obrovský. Ještě před oficiálním spuštěním prodeje registrovala Toyota na 60 000 objednávek.

Prius C (Aqua) kombinuje benzinovou jedna-pětku o výkonu 74 k s elektromotorem nabízejícím 61 k a 169 Nm. Maximum celého systému je 98 k, hybridní bezstupňová převodovka je samozřejmostí. Malý hybrid zvládne zrychlení z nuly na 100 km/h během 10,7 s. Použité akumulátory jsou typu NiMH.

V Japonsku se nový hybrid prodává ve třech úrovních výbavy – L, S a G. Základní verze vychází v přepočtu na 436 000 Kč, prostřední je dražší zhruba o 30 000 Kč a vrcholnou variantu si Toyota cení na 480 000 Kč. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Toyota Land Cruiser 3
Rok výroby: 2004
Stav: 161 771 km
Cena: 314 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2014
Stav: 130 394 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 465 km
Cena: 118 000 Kč
Toyota Aygo 1
Rok výroby: 2013
Stav: 69 336 km
Cena: 150 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2008
Stav: 25 128 km
Cena: 146 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2011
Stav: 64 304 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků