Toyota Prius 2012: tichá premiéra evergreenu

Na letošním autosalonu ve Frankfurtu ve vší tichosti oslavil svoji premiéru omlazený kompaktní hybrid Toyota Prius.

Na nejvýznamnějším autosalonu letošní sezóny, který nabízí širokou škálu více či méně významných světových novinek, nebylo vůbec snadné prosadit se. A to platí i o rozsáhlém stánku značky Toyota, který patřil především nové generaci modelu Toyota Yaris a omlazeným modelům Toyota Avensis 2012 a Toyota Hilux 2012. V jejich stínu se představil facelift legendární modelové řady Toyota Prius s hybridním pohonem. Novinka se vyznačuje stylistickými modifikacemi karoserie i jejího interiéru s rozšířenými multimediálními soustavami.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Zvenčí si na evropském provedení známého hybridu Toyota Hybrid povšimneme především přepracovaného předního nárazníku se zvětšeným ventilačním otvorem v jeho spodní části a vestavěnými svítilnami LED pro denní svícení a novými sdruženými světlomety. Změn doznaly také svítilny na zadní části karoserie, zpětná zrcátka a design litých kol. Horní části palubní desky nyní dominuje namísto šedé barvy černá, nové jsou potahové materiály a stříbřité doplňky obkladů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přepracována byla středová konzole se zcela novým informačním monitorem VFD (Vacuum Fluorescent Display), jenž má zajišťovat podstatně kvalitnější a trojrozměrné zobrazování. Za příplatek si lze objednávat také nové prvky palubního zábavního systému. Na pohonné jednotce se nic nezměnilo, prospekty tedy stále hovoří o průměrné spotřebě 3,9 l/100 km a emisích CO2 o hmotnosti 89 g/km.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků