Toyota přišla na to, co dělat se starými bateriemi hybridů. Lepší to být nemohlo!

gamblik  |  08. 02. 2018 11:34

10 000 kW? Nebylo by lepší napsat to jako 10 000 000 W? Já chápu, že 10 MW může být pro někoho problém, ale stejně tak i těch 10 000 kW...

Odpovědět  |   | 
USA  |  08. 02. 2018 13:40

taky mohli napsat 10 000 000 000 000 000 000 pW nebo dokonce 10 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 yW

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  08. 02. 2018 14:53

Vykon auta sa spravidla udava v kilowatoch, takze clovek si povie, aha, tak to je x-krat viac ako ma auto xy.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  08. 02. 2018 19:13

Když to zdůvodníš takhle, tak jsem vlastně rád, že to neuvedli v koních.

Odpovědět  |   | 
Vita  |  17. 02. 2018 13:29

Otázka je, jak dlouho těch 10MW dokáže dodávat do sítě...

Odpovědět  |   | 
Kert  |  20. 02. 2018 11:15

Jako u auta 3 - 5 km

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  08. 02. 2018 11:43

Toyota hlavně vymýšlí, jak se zbavit své zákonné povinosti likvidace nebezpečného odpadu. Čili klasické šíkmáčské šméčko.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 02. 2018 12:15

Zeli, tva snaha udrzet v kazde situaci lajnu a byt vzdycky za naprosteho k0k0ta je obdivuhodna. At je tema jakekoli, ty neuhnes ani o milimetr.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 02. 2018 12:47

Odpovědět  |   | 
LOL  |  08. 02. 2018 14:29

Nechci ze Zelího snímat jeho aureolu, nicméně má kus pravdy, alespoň v tomto případě. Poškozené články jsou problém sám o sobě, zejména riziko požáru je dost velké. A "továrna" plná poškozených článků, to bude taková chemická Fukušima.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  08. 02. 2018 14:57

a) Clanky nie su poskodene, maju len kapacitu, ktora uz nezodpoveda potrebam hybridneho systemu.

b) Nieco mi hovori, ze dane firmy budu rizika minimalizovat a k uskladneniu a vyuzitiu baterii pristupia inak, nez 'ulozime to na drevenu policu'.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  08. 02. 2018 15:14

Jsou to typičtí šmejdi. Základ je vymyslet dostatečně věrohodnou boudu na hejly a skutečný důvod vůbec nesdělit. Klasika od politiků, bankéřů, pojišťovákům, makléřů všeho druhu, solárních baronů..........

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 02. 2018 15:46

Tak tak hlavne od Japoncu posedlych cistotou a ochranou zivotniho prostredi. Tak zase nekdy v diskuzi nebo (bohuzel i) u voleb

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 02. 2018 09:06

Tady o žádné životní prostředí nejde. Je to dobře nahozená návnada.

Odpovědět  |   | 
redmond  |  09. 02. 2018 10:22

"Japoncu posedlych cistotou a ochranou zivotniho prostredi"
no tak to o ochrane zivotneho prostredia si japonci vykladaju tak, ze zlikviduju hoc aky zivocisny druh, ale bude cisto sterilne.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 02. 2018 11:29

Hoc akym myslis kytovce/velryby a pausalizujes? A kolik zivocisnych/hmyzich/rostlinnych druhu likviduji jinde v civilizovanem svete. Nesrovnatelne vice akorat se nezerou a nejsou roztomile, takze se o tom nepise, nemluvi, neresi ;-(

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  09. 02. 2018 17:29

Posedeli čistotou? Hlupák, pozri na fukusimu a ten bordel co z toho tecie

Odpovědět  |   | 
Saman  |  08. 02. 2018 15:47

likvidace tech baterek bude muset provest i pote to ze se to nejdriv da do prumyslovych backupu bylo znamo jiz v roce 2008 kdy to zdelili svetu poprve to jen cesti "autonovinari" oi tom pisou az po 10 letech kdy to znovu Toyota nadhodila

Odpovědět  |   | 
 |  09. 02. 2018 00:13

Tolik hrubek v jednoduchém sdělení....

Odpovědět  |   | 
runner42  |  09. 02. 2018 07:44

Ano, to je pravda.
Ovšem také je pravda, že kritika neekologičnosti bateriových řešení se opírá o výpočet vztažený k celému životnímu cyklu, nikoliv jen k části odsloužené v autě.
Jinými slovy to, že je použijí v backupech ekologičnost nezvyšuje, naopak pokud by je likvidovali poté co klesne dojezd vozidel pod snesitelnou hranici ( ), bylo by to ještě mnohem horší.
A tento článek je typické "vrtěti psem".

Odpovědět  |   | 
Saman  |  10. 02. 2018 12:36

a proc by se to melo pocitat jen na dobu co to slouzi v aute? navic nic o vypoctech jsem snad nic nepsal

Odpovědět  |   | 

Další hovadina od autorů.
Vzácné kovy nejsou, neexistují. Jsou drahé kovy, to je ale něco jiného.
Jsou prvky vzácných zemin nebo také kovy vzácných zemin.
To je tak, když chybí základní nebo SŚ vzdělání (chemie)

Odpovědět  |   | 
 |  09. 02. 2018 00:14

Kec.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  08. 02. 2018 19:03

Hromada blábolů, pak se to odloží a bude z té "ekologie" akorát obrovský ekologický průšvih. Ovšem dotovaný.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  09. 02. 2018 01:13

Takže bez bombastického efektu, problém recyklace vyřešili tím, že ji odsunuli o několik let později, než opravdu vymyslí, co s tím problémem budou dělat.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  09. 02. 2018 07:50

Ale ono je jasné, co se s nimi bude dělat... hodí se do pražírny, kde se z nich vypraží lithiový prach použitelný jako recyklovaná surovina.

Jen se trochu špatně vysvětluje, proč při vypražení akupacku vyletí do ovzduší víc svinstva a spotřebuje se více energie, než za celý provozní život benzínového motoru.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 02. 2018 10:55

Šmejdi se radujou, když loď se naklání.....
Takže ve vláknu nakonec pozitivní edukační výsledek a aspoň trochu začali někteří používat vlastní mozek.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  09. 02. 2018 08:35

Co je to proti vyjetým článkům z Temelína!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  10. 02. 2018 11:26

Jadrova technologia je uplne inde. Problem je velke mnozstvo vysoko-aktivneho obsahu radioizotopov. Ak Vam dam do ruky novy palivovy clanok (rozoberiem ho na tablety), nic zle by sa Vam nemalo prihodit. Ale s vyhorenym je to uplne ina vec. Kazdopadne aj tu je pokrok, vezmime si napriklad reaktor BN-600 vo Sverdlovsku a jeho nastupcu BN-800, bavime sa o seriovej produkcii, nijaky pokus-omyl. Jadro ma buducnost.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  10. 02. 2018 18:59

Ficovo ?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  25. 02. 2018 19:21

Neviem ze by Fico navrhoval tento typ reaktora. Ale ak by to spravil, potom je to naozaj kvalifikovany jadrovy fyzik. Pripadne, Vy mozete vymysliet nieco lepsie. Mate na to. Pustite sa do toho. Co Vam brani?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  12. 02. 2018 09:47

Jádro má budoucnost, ale ne v doméně a ve státě šmejdů. Na tom se nedá napakovat a nedá se to rozkrást.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 02. 2018 21:01

Mam za to ze najlepsie ich vyviezt do Ceska, Slovenska a Indie. A je to.

Odpovědět  |   | 
Mbéčko  |  16. 02. 2018 19:12

Už vidím jak to krásně vyrovná výkyvy v síti až všichni přijedou domů a začnou nabíjet.

Odpovědět  |   | 
petr  |  24. 02. 2018 17:05

Nebo je můžou poslat k Marzu až bude třeba závaží do zkušební rakety .

Odpovědět  |   | 
Tony.  |  25. 02. 2018 20:55

Moc dobře to nevidím. Jak si poradí s dosti odlišným napětím jednotlivých článků, asi složitou regulací, což sníží ekonomické výhody takového zařízení.

Odpovědět  |   | 
Honzafi  |  25. 02. 2018 21:19

Ach jo. To by mě zajímalo, kolik lidí by si tyto voloviny koupilo, kdyby na to nebyly dotace. Akorát pár fanoušků a na tom by nevydělali. Ale místo kapitalismu máme kočkopsa, kde se cestou dotací prosazuje, co by nikdo nekoupil, podobně jako když plánovali soudruzi komunisti. Že to plánování bylo cestou do pekel víme, a přes to jsme nalezli do eurosojuzu, kde dělají to samé. Akorát tehdejší plánovači neměli v plánu výrobu na dobu záruky, po které se to má točit, a točit, pěkně ekologicky likvidovat, co se sotva vyrobilo...

Ať povídají, jak budou mohutně elektrifikovat, co chtějí, stejně jestli ten segment dosáhne 25%, tak moc. To znamená, že nejvíc se stejně vyrobí spalovacích motorů.

Jediné argumenty nadšenců chápu ty, že má el. motor vyšší účinnost, plynulý krouťák, tedy nemusí se řadit, to beru. Ale ekologické to není ani náhodou a mít skákadlo, co ujede papírově 400-500 km na nabití, v reálném provozu zimním, městském možná tak 250, to by mi mohlo. Ale určitě se to dá řešit převážěním elektrocentrály, nebo spíš asistenčkou, která ji má na vleku a zachraňuje baterkáče, co uvízl na cestě a nedovezl majitele z bodu A do bodu B...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně pro sovětskou tajnou službu

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně …

Ruské žigulíky si pamatujeme jako svižnější alternativy k domácím škodovkám, v bývalém Sovětském svazu se však vyráběly pro potřeby ministerstva vnitra i rychlejší speciální verze poháněné motory s krouživým pístem.

21.  1.  2019 | | 22 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 238 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 26 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A