Toyota přišla na to, co dělat se starými bateriemi hybridů. Lepší to být nemohlo!

gamblik  |  08. 02. 2018 11:34

10 000 kW? Nebylo by lepší napsat to jako 10 000 000 W? Já chápu, že 10 MW může být pro někoho problém, ale stejně tak i těch 10 000 kW...

Odpovědět  |   | 
USA  |  08. 02. 2018 13:40  |  [192.162.96.xxx]

taky mohli napsat 10 000 000 000 000 000 000 pW nebo dokonce 10 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 yW

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  08. 02. 2018 14:53  |  [212.47.19.xxx]

Vykon auta sa spravidla udava v kilowatoch, takze clovek si povie, aha, tak to je x-krat viac ako ma auto xy.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  08. 02. 2018 19:13

Když to zdůvodníš takhle, tak jsem vlastně rád, že to neuvedli v koních.

Odpovědět  |   | 
Vita  |  17. 02. 2018 13:29  |  [89.24.52.xxx]

Otázka je, jak dlouho těch 10MW dokáže dodávat do sítě...

Odpovědět  |   | 
Kert  |  20. 02. 2018 11:15  |  [195.250.133.xxx]

Jako u auta 3 - 5 km

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  08. 02. 2018 11:43  |  [93.153.75.xxx]

Toyota hlavně vymýšlí, jak se zbavit své zákonné povinosti likvidace nebezpečného odpadu. Čili klasické šíkmáčské šméčko.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 02. 2018 12:15  |  [155.91.64.xxx]

Zeli, tva snaha udrzet v kazde situaci lajnu a byt vzdycky za naprosteho k0k0ta je obdivuhodna. At je tema jakekoli, ty neuhnes ani o milimetr.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 02. 2018 12:47  |  [37.188.224.xxx]

Odpovědět  |   | 
LOL  |  08. 02. 2018 14:29  |  [109.107.210.xxx]

Nechci ze Zelího snímat jeho aureolu, nicméně má kus pravdy, alespoň v tomto případě. Poškozené články jsou problém sám o sobě, zejména riziko požáru je dost velké. A "továrna" plná poškozených článků, to bude taková chemická Fukušima.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  08. 02. 2018 14:57  |  [212.47.19.xxx]

a) Clanky nie su poskodene, maju len kapacitu, ktora uz nezodpoveda potrebam hybridneho systemu.

b) Nieco mi hovori, ze dane firmy budu rizika minimalizovat a k uskladneniu a vyuzitiu baterii pristupia inak, nez 'ulozime to na drevenu policu'.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  08. 02. 2018 15:14  |  [93.153.75.xxx]

Jsou to typičtí šmejdi. Základ je vymyslet dostatečně věrohodnou boudu na hejly a skutečný důvod vůbec nesdělit. Klasika od politiků, bankéřů, pojišťovákům, makléřů všeho druhu, solárních baronů..........

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 02. 2018 15:46  |  [194.228.134.xxx]

Tak tak hlavne od Japoncu posedlych cistotou a ochranou zivotniho prostredi. Tak zase nekdy v diskuzi nebo (bohuzel i) u voleb

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 02. 2018 09:06  |  [93.153.75.xxx]

Tady o žádné životní prostředí nejde. Je to dobře nahozená návnada.

Odpovědět  |   | 
redmond  |  09. 02. 2018 10:22

"Japoncu posedlych cistotou a ochranou zivotniho prostredi"
no tak to o ochrane zivotneho prostredia si japonci vykladaju tak, ze zlikviduju hoc aky zivocisny druh, ale bude cisto sterilne.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 02. 2018 11:29  |  [194.228.134.xxx]

Hoc akym myslis kytovce/velryby a pausalizujes? A kolik zivocisnych/hmyzich/rostlinnych druhu likviduji jinde v civilizovanem svete. Nesrovnatelne vice akorat se nezerou a nejsou roztomile, takze se o tom nepise, nemluvi, neresi ;-(

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  09. 02. 2018 17:29  |  [31.130.162.xxx]

Posedeli čistotou? Hlupák, pozri na fukusimu a ten bordel co z toho tecie

Odpovědět  |   | 
Saman  |  08. 02. 2018 15:47  |  [188.120.212.xxx]

likvidace tech baterek bude muset provest i pote to ze se to nejdriv da do prumyslovych backupu bylo znamo jiz v roce 2008 kdy to zdelili svetu poprve to jen cesti "autonovinari" oi tom pisou az po 10 letech kdy to znovu Toyota nadhodila

Odpovědět  |   | 
 |  09. 02. 2018 00:13  |  [37.188.139.xxx]

Tolik hrubek v jednoduchém sdělení....

Odpovědět  |   | 
runner42  |  09. 02. 2018 07:44

Ano, to je pravda.
Ovšem také je pravda, že kritika neekologičnosti bateriových řešení se opírá o výpočet vztažený k celému životnímu cyklu, nikoliv jen k části odsloužené v autě.
Jinými slovy to, že je použijí v backupech ekologičnost nezvyšuje, naopak pokud by je likvidovali poté co klesne dojezd vozidel pod snesitelnou hranici ( ), bylo by to ještě mnohem horší.
A tento článek je typické "vrtěti psem".

Odpovědět  |   | 
Saman  |  10. 02. 2018 12:36  |  [188.120.212.xxx]

a proc by se to melo pocitat jen na dobu co to slouzi v aute? navic nic o vypoctech jsem snad nic nepsal

Odpovědět  |   | 

Další hovadina od autorů.
Vzácné kovy nejsou, neexistují. Jsou drahé kovy, to je ale něco jiného.
Jsou prvky vzácných zemin nebo také kovy vzácných zemin.
To je tak, když chybí základní nebo SŚ vzdělání (chemie)

Odpovědět  |   | 
 |  09. 02. 2018 00:14  |  [37.188.139.xxx]

Kec.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  08. 02. 2018 19:03  |  [213.195.242.xxx]

Hromada blábolů, pak se to odloží a bude z té "ekologie" akorát obrovský ekologický průšvih. Ovšem dotovaný.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  09. 02. 2018 01:13  |  [91.103.165.xxx]

Takže bez bombastického efektu, problém recyklace vyřešili tím, že ji odsunuli o několik let později, než opravdu vymyslí, co s tím problémem budou dělat.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  09. 02. 2018 07:50

Ale ono je jasné, co se s nimi bude dělat... hodí se do pražírny, kde se z nich vypraží lithiový prach použitelný jako recyklovaná surovina.

Jen se trochu špatně vysvětluje, proč při vypražení akupacku vyletí do ovzduší víc svinstva a spotřebuje se více energie, než za celý provozní život benzínového motoru.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 02. 2018 10:55  |  [93.153.75.xxx]

Šmejdi se radujou, když loď se naklání.....
Takže ve vláknu nakonec pozitivní edukační výsledek a aspoň trochu začali někteří používat vlastní mozek.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  09. 02. 2018 08:35

Co je to proti vyjetým článkům z Temelína!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  10. 02. 2018 11:26  |  [217.195.175.xxx]

Jadrova technologia je uplne inde. Problem je velke mnozstvo vysoko-aktivneho obsahu radioizotopov. Ak Vam dam do ruky novy palivovy clanok (rozoberiem ho na tablety), nic zle by sa Vam nemalo prihodit. Ale s vyhorenym je to uplne ina vec. Kazdopadne aj tu je pokrok, vezmime si napriklad reaktor BN-600 vo Sverdlovsku a jeho nastupcu BN-800, bavime sa o seriovej produkcii, nijaky pokus-omyl. Jadro ma buducnost.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  10. 02. 2018 18:59  |  [91.219.133.xxx]

Ficovo ?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  12. 02. 2018 09:47  |  [93.153.75.xxx]

Jádro má budoucnost, ale ne v doméně a ve státě šmejdů. Na tom se nedá napakovat a nedá se to rozkrást.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 02. 2018 21:01  |  [217.195.175.xxx]

Mam za to ze najlepsie ich vyviezt do Ceska, Slovenska a Indie. A je to.

Odpovědět  |   | 
Mbéčko  |  16. 02. 2018 19:12  |  [82.99.130.xxx]

Už vidím jak to krásně vyrovná výkyvy v síti až všichni přijedou domů a začnou nabíjet.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 52 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků

Nejčtenější články

Výměna řidičského průkazu: Kolik to stojí? A lze řídit s propadlým řidičákem?

Výměna řidičského průkazu: Kolik to stojí? …

Každý rok musí výměnu řidičského oprávnění absolvovat statisíce obyvatel České republiky. Od poloviny letošního roku by se měla procedura poněkud zjednodušit

3.  2.  2018 | | 52 N/A
Hyundai bude mít svůj vlastní Kodiaq. Jen se podívejte na nové Santa Fe!

Hyundai bude mít svůj vlastní Kodiaq. Jen s…

První upoutávku na novou generaci SUV Santa Fe vydal Hyundai už minulý týden. Dnes pokračuje sérií skic.

30.  1.  2018 | | 51 N/A
Jeremy Clarkson otestoval Teslu. Záda mu krylo šest právníků!

Jeremy Clarkson otestoval Teslu. Záda mu kr…

Jeremy Clarkson se již pro své výroky o testovaných vozech nejednou dostal do problémů. Při testu Modelu X od Tesly si proto vzal s sebou rovnou 6 právníků.

14.  2.  2018 | | 18 N/A
Škoda Kodiaq ukázala novou vychytávku. Může být vaše za 8900 Kč

Škoda Kodiaq ukázala novou vychytávku. Může…

Digitální přístrojový štít se už dostal i do Škodovek. Jako první jej měl Karoq, pochlubit se jím už může i Octavia, a dokonce i Kodiaq. Právě z něj pocházejí uvedené snímky.

19.  2.  2018 | | 33 N/A
Kia představila nový koncept SUV. Je krásný, má ale jednu zásadní chybu

Kia představila nový koncept SUV. Je krásný…

Uvítali byste u nás SUV tvarů konceptu SP? Pokud ano, nepotěšíme vás. Budoucí sériový vůz totiž není určený pro evropské zákazníky.

7.  2.  2018 | | 22 N/A