Toyota přenáší svůj program TRD Pro na své americké off-roady

Automobilka Toyota připravila zvláštní sadu modifikací pro své terénní vozy a pick-upy, jež v současnosti nabízí na trzích USA.

Oddělení Toyota Racing Development (TRD) je interní divizí připravující speciální díly a jejich sady nejen pro závodní vozy podporované Toyotou, ale také pro vozy určené k běžnému ježdění. Pro dokreslení situace připomeňme třeba vozy Toyota Prius C TRD nebo Lexus LS F Sport TRD. Nyní americké oddělení Toyoty představuje svůj nový program TRD Pro určený pro modelové řady Tacoma, Tundra a 4Runner ve verzích s pohonem všech kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Paleta modifikací TRD Pro míří na americké vozy Toyota s pohonem všech kol

Nabídka pro tyto modely je rozsáhlá a mírně se pro každý z nich liší, ovšem podobné prvky napříč těmito řadami přesto najdeme. Jde zejména o speciální lité ráfky s průměrem 16 až 18 palců, upravené závěsy kol se stavitelnými tlumiči Bilstein a speciálními pružinami TRD zvyšujícími zároveň světlou výšku, ochranné prvky pod hlavními partiemi pohonného ústrojí nebo výfukovou soustavu z nerezové oceli.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tentokrát naštěstí nezůstalo jen u designových cetek...

Zvenčí vozy ze série TRD Pro poznáte podle černých masek chladiče a černých jmenovek modelů a emblémů TRD Pro. Na výběr bude jen ze tří odstínů lakování karoserie, bílé, černé a oranžové Inferno, jíž jsou opatřena všechna předváděcí vozidla na přiložených snímcích. Drobné modifikace čekejte také na palubě, ovšem tam jde hlavně o koberečky a další drobnosti. Prodeje vozů Toyota ve specifikaci TRD propuknou na konci letošního léta.

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků