Autorevue je autoweb, který nechápe význam slova sedan.
Japonci, a zvlášť Toyota, majú veľmi zvláštny cit pre to, čo by sa dalo nazvať pekným dizajnom... :-))
Ok, a kde je ten sedan??
Na obrázku. Sedan je uzavřený typ vozu s odděleným zavazadelníkem od prostoru posádky.
Coz toto zjevne neni.
Tak podle obrázku na https://cs.wikipedia.org/wiki/Sedan_(automobil) se to žádnému dosavadnímu sedanu nepodobá, spíš tomu kombíku. Protože to zjevně nemá vzadu 5. dveře ani žádné víko kufru, tak buď to vzadu zavazadelník nemá, anebo může být přístupný pouze z prostoru posádky. Tzn. ten zavazadelník asi není oddělen od prostoru posádky, pokud tedy není pod kapotou vepředu, jako to měla třeba vozidla typu sedan s motorem vzadu (Škoda, Tatra, ...)? ;-)
Prostě zrůda.
Sedan od slova sedět.😊 Stát se tam samozřejmě nebude, to by byl autobus. A ať už bude mít kufr jakkoli velký, v Boleslavi udělají ještě větší. Pak už to možná ten autobus bude.
Pro automobil, který by měl jen místa ke stání, by mohli vymyslet zcela nový typ karoserie zvaný "stojan"? :-)
Na těch fotkách to ovšem vůbec nevypadá "sedan", jak je uvedeno v nadpisu, ale jako karoserie typu "kombi". Je to chyba v nadpisu anebo se jedná o snímky jiného vozu? ;-)
Pan novinar zrejme nevi jak vypada sedan. Myslim ze zrovna tohle je zaklad. Dneska se muze stat novinarem opravdu kazdy dement a podle toho vypada i kvalita vetsiny clanku.
Auto budoucnosti je takový, který si nikdy nekoupíš :-D:-P
B-] Sedan?? Hmmm ,,co mám potom doma já????
Parada (design i pohon).
Ty máš k tomu pohonu nějaké bližší informace ?
Staci vodik ;-)
Myslíš jako z laického pohledu ?
bzzz se zase vožral destilkou co z toho chčije :-D
Budou japonci ještě někdy vyrábět hezká auta ?
Japonci občas hezké auto udělají (třeba Mazda dělá pěkné věci), ale Toyotě a Nissanu se to v běžných modelech už hodně dlouho nepovedlo
V této studii nejde vůbec o design. Plechy se vylisují jinak a máš úplně jiný vůz. Tady zkouší úplně nové pojetí kabiny, které by vyhovovalo autonomnímu vozu. Velká kabina, kola v rozích, aby nepřekážela vnitřnímu prostoru, rovná podlaha, sedačky ve volném prostoru. Je to ideál, který dá podnět strojařům, aby se dokázali trošku přiblížit těmto vlastnostem v reálu. Pokud se někdo šoupe po Tokiu a Pekingu po zacpaných okruzích, nepořebuje sedět ve voze připraven jako Mika Hakkinen už teď.
Fajn. Zbývá jen doufat že při těch zkouškách nového pojetí nezapomněli na zavazadlový prostor. Já teda v tom ideálu nevidím kufr vůbec žádný
V budoucnu se budou vozit zavazadla? Stačí nějaké oblečení, více netřeba.Btw - v zadní části je dost místa na vytvoření zavazadlového prostoru.
Běž to říct rodinám s dětmi :-D
Těch věcí tam nesedí více. Ale to je zde úplně jedno, od toho rané koncepty nejsou a dokonce by to v tomto stádiu odvádělo pozornost od prvotních věcí, kvůli kterým to dělali. Jsi moc blízko problému. Tady se na vůz dívá více shora. To je to samé, jako kdyby architekt naskicoval operu, galerii a investor by se mračil, protože by tam nebyla řešena revizní šachta na kanalizaci. Všechno přijde až pak, po prvotní myšlence.
Tedy pardon ale u studie řešící jak říkáš nové pojetí velké kabiny mi absence zavazadlového prostoru přijde jako hodně zásadní faux pas. To není banální revizní šachta, kufr běžně zabírá významnou část karosérie a tady ho jednoduše bez náhrady vypustili. To se pak velký prostor pro lidi dělá celkem snadno
Na fotce č.4 lze vidět prostor na kufr. Na úrovni zadního okénka. Zadní sedačky nebudou otočné a vytvoří přepážku nebo bude přepážka hned za nimi a ten bílý výlisek nebo co to je půjde pryč.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.