Toyota předvádí premiový sedan budoucnosti. Pohání ho vodík

Japonská automobilka na autosalonu v Tokiu ukáže svůj nejnovější koncept. Fine-Comfort Ride je ukázkou luxusního sedanu na vodíkový pohon.

Toyota vidí budoucnost ve vodíkovém pohonu. Proto ukázala koncept prémiového sedanu poháněného vodíkovými palivovými články. Vozidlo s označením Fine-Comfort Ride předvede všem zájemcům na autosalonu v Tokiu.

Automobilka o konceptu mluví jako o snaze vytvořit nový typ prémiového sedanu. Nabídnout má vodíkový pohon jako v již prodávaném modelu Mirai. Maximální dojezd má být 1 000 kilometrů. Natankování má trvat jen přibližně 3 minuty. 

Nový kamion od Toyoty je "zelenější" než Prius

Nový kamion od Toyoty je "zelenější" než Prius

Velké rozměry futuristického automobilu zajistí dostatek místa až pro šest osob. Pasažéři si užijí dokonalý komfort díky pohodlným sedadlům se zabudovanou opěrkou pro nohy. Posuvné dveře navíc zabezpečí jednoduché nastupování a vystupování.

Už téměř všechny koncepty budoucnosti sázejí na autonomní řízení. Toyota ale ve svém vozidle volant nechala. A to i navzdory tomu, že má mít pokročilou formu autonomních technologií. Vše tak zřejmě bude záležet na samotném řidiči. 

Více fotografií v naší galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

dnes | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků