Toyota představuje svůj speciál TS040 2015 pro Le Mans a WEC

Seznam kapitol
  1. Toyota TS040 Hybrid 2015
  2. Fotogalerie: Toyota TS040 Hybrid 2015

Toyota v roce 2014 získala první dvě místa v šampionátu WEC a letos chce s modernizovaným hybridním speciálem Toyota TS040 Hybrid navázat na tento významný úspěch.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Že jsou hybridy jen nudná a pomalá auta? Ale jděte! Tenhle může mít až tisíc koní. Uvidíme, jak si povede v šampionátu WEC a hlavně při 24 h Le Mans letošní rok

Nový model vychází konstrukčně z loňského speciálu a Toyota zapracovala především na novém podvozku, který má pomoci zvýšit životnost pneumatik. Úpravami samozřejmě prošel i pohonný systém složený z osmiválce 3,7 litru a dvou elektromotorů.

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic  

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic  

Celkový výkon hybridního pohonu sice není oficiálně znám, ale odhaduje se, že v nejextrémnějším nastavení ze sebe umí pohonný systém dostat přes 1000 koní výkonu. Toyota TS040 Hybrid má i dva různé balíčky aerodynamiky. Jeden pro vysoký přítlak na pomalejší okruhy a druhý pro maximální rychlost, kterou potřebuje vůz například při 24 h Le Mans.

Toyota letos nasadí dva tovární vozy TS040 Hybrid. V jednom pojedou Anthony Davidson, Sébastien Buemi a Kazuki Nakajima, ve druhém pak Alex Wurz, Stéphane Sarrazin a Mike Conway.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Toyota TS040 Hybrid 2015
  2. Fotogalerie: Toyota TS040 Hybrid 2015
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků