Toyota představuje svůj speciál TS040 2015 pro Le Mans a WEC

Seznam kapitol
  1. Toyota TS040 Hybrid 2015
  2. Fotogalerie: Toyota TS040 Hybrid 2015

Toyota v roce 2014 získala první dvě místa v šampionátu WEC a letos chce s modernizovaným hybridním speciálem Toyota TS040 Hybrid navázat na tento významný úspěch.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Že jsou hybridy jen nudná a pomalá auta? Ale jděte! Tenhle může mít až tisíc koní. Uvidíme, jak si povede v šampionátu WEC a hlavně při 24 h Le Mans letošní rok

Nový model vychází konstrukčně z loňského speciálu a Toyota zapracovala především na novém podvozku, který má pomoci zvýšit životnost pneumatik. Úpravami samozřejmě prošel i pohonný systém složený z osmiválce 3,7 litru a dvou elektromotorů.

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic  

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic  

Celkový výkon hybridního pohonu sice není oficiálně znám, ale odhaduje se, že v nejextrémnějším nastavení ze sebe umí pohonný systém dostat přes 1000 koní výkonu. Toyota TS040 Hybrid má i dva různé balíčky aerodynamiky. Jeden pro vysoký přítlak na pomalejší okruhy a druhý pro maximální rychlost, kterou potřebuje vůz například při 24 h Le Mans.

Toyota letos nasadí dva tovární vozy TS040 Hybrid. V jednom pojedou Anthony Davidson, Sébastien Buemi a Kazuki Nakajima, ve druhém pak Alex Wurz, Stéphane Sarrazin a Mike Conway.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Toyota TS040 Hybrid 2015
  2. Fotogalerie: Toyota TS040 Hybrid 2015
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků