Toyota představila v Detroitu novou Camry

Více než dvacet let brázdí silnice velký model Toyoty jménem Camry. Na detroitském autosaonu představila automobilka jeho novou generaci, která je, bohužel, určena pouze pro americký trh. Ale kdo ví, kde nakonec Camry skončí, v Evropě není žádnou neznámou...
Toyota představila v Detroitu novou Camry

Nová Toyota Camry se objeví na americkém trhu v létě příštího roku a automobilka si od nové generace slibuje poměrně dost. Po odchodu Camry z Evropy, kdy si tento model nedokázal najít dostatek zákazníků, se prozatím návrat na starý kontinent neplánuje. Camry si tak užijí zákazníci pouze v Americe, kde Toyota nasadí i hybridní pohon, který si vypůjčí z koncernového Lexusu. Vrcholnou, hybridní verzí tak bude stejný agregát, který Lexus označuje jako 400h. Další z hybridních systémů vzejde ze spojení čtyřválce o objemu 2,4 litru s výkonem 108 kW (147 k), kterému bude pomáhat elektromotor o výkonu dalších 33 kW (45 k). Zbývající specifikace budou oznámeny později.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Toyota Camry

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků