Toyota představila v Detroitu novou Camry

Více než dvacet let brázdí silnice velký model Toyoty jménem Camry. Na detroitském autosaonu představila automobilka jeho novou generaci, která je, bohužel, určena pouze pro americký trh. Ale kdo ví, kde nakonec Camry skončí, v Evropě není žádnou neznámou...
Toyota představila v Detroitu novou Camry

Nová Toyota Camry se objeví na americkém trhu v létě příštího roku a automobilka si od nové generace slibuje poměrně dost. Po odchodu Camry z Evropy, kdy si tento model nedokázal najít dostatek zákazníků, se prozatím návrat na starý kontinent neplánuje. Camry si tak užijí zákazníci pouze v Americe, kde Toyota nasadí i hybridní pohon, který si vypůjčí z koncernového Lexusu. Vrcholnou, hybridní verzí tak bude stejný agregát, který Lexus označuje jako 400h. Další z hybridních systémů vzejde ze spojení čtyřválce o objemu 2,4 litru s výkonem 108 kW (147 k), kterému bude pomáhat elektromotor o výkonu dalších 33 kW (45 k). Zbývající specifikace budou oznámeny později.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Toyota Camry

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků