Toyota představila nový benzínový motor 1,8

13 komentářů

Radek
6. července • 16:10

Že by už na podzim byla nová Corolla:-D

petrumr
6. července • 20:42

nebudu spat:-/

Smx
6. července • 11:06

Jenom jsem zatím nepochopil v čem je ten motor tak vyjímečný? Já jsem měl lepší 1.8 v Accordu už v roce 2001.. (výkon, krouťák, snad jedině ta hmotnost?) ;-)

drgi
6. července • 15:49

emisie?

Radek Ondrášík
6. července • 18:43

Přesně tak, tento motor má poměrně solidní parametry na dnešní dobu a plní Euro4...

Smx
7. července • 9:18

Tak to pozor.. Já mluvím o téměř identické 1.8, jako se teď dává do nové Hondy Civic - a ta splňuje podstatně více než Euro 4.. ;-)

Radek Ondrášík
7. července • 9:26

Co to je "podstatně více než Euro 4"?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Smx
7. července • 13:41

Jsem od přírody líný člověk, tak se mi to nechce znovu hledat, ale když jsem se na to nedávno díval, tak hodnoty byly lepší než ty co požaduje Euro 4.. Pokud se pletu, tak se omlouvám, že jsem si někde něco špatně přečetl.. ;-)

Radek Ondrášík
7. července • 13:57

Ono je to logické, že vozy plní normu o něco lépe, než daný limit. Otázkou ovšem je, jak blízko jsou emise k Euro 5 a jak blízko mají tyto emise konkurenti.

RedRicK
6. července • 8:19

Su niekde k dispozicii nejake blizsie info? Priebeh vykonu a krutaku, ci vyzaduje 98cku, alebo nie... a pod?

kewlarsiet
6. července • 14:43

tak 98 urcite nebude potrebovat tak si to nemyl s VW, japonci su noekde inde.

Mac2
6. července • 8:44

Detaily jsem nenašel, ale dá se čekat, že díky relativně nízkému kompresnímu poměru to pojede i na N95. Průběh výkonu bude asi podobný současnému motoru. U nového je u výkonu +5 kw při stejných otáčkách a +5 Nm o 200 otáček výš. Takže v tomto směru jenom malý rozdíl.

Doporučujeme

Články odjinud