Toyota představila limitovanou sportovní Corollu. I tentokrát jde ale pouze o optiku

11 komentářů

Ne321
4. června • 9:15

Mne se libi tahle snaha automobilek, ktera delaji naprosto sterilni antisportovni auta je ovesit nejakymi laminaty a drsnymi prvky a tvarit se ze mame sportak. Trochu mi to pripomina tuning z devadesatek, kdy se na auto se ctyriceti konmi dal spoiler dozadu, ztoporeny sterac dopredu, dovnitr plechove koberecky jak z bagru a hned z toho byl sportak. :-)
Toyota realne krome umirajicich Fkovych Lexusu nema jediny alespon trochu sportovni model, ale neustale agresivnim stylingem predstira jake ze to prodava drsnaky. :-D

petr r. (petrumr)
3. června • 20:04

chválím redakci ač vzpomněla u nás prodávanou corollu GR SPORT, že nevzpomněla výbavu a cenu, to by někdo nepřežil.:-)

Michal
3. června • 17:04

Yaris GR nebo sport s 116koňmi a CVT musí stačit na sportování.

Allamarein
3. června • 18:37

Záleží na tom, co si člověk představí pod pojmem "sportování". Tady plno lidí sportuje leda číslama na papíře.

Michal
4. června • 16:45

Čísla mám i v TP a těch 248 jsem ještě netestl.Klidně by mi stačilo i o 200koní slabší auto :)

Color
3. června • 15:17

No právě, 2.0 168HP by stačil. Ale jinak designově jako "look" to má hezký. :-) Ke všemu Toyotka, tak proč ne B-]

Kirovec
3. června • 17:41

Velká část Čechů jsou křupani. Jde to vidět i na tom co jste si zvolili za současnou vládu. Proto sem Toyota posílá jen pár obecných modelů a na zbytek ČR háže bobek ve prospěch jiných států. Vysvětlovat v ČR že existuje třeba i Supra nebo Celica je jako házení perel prsatům. Tak se nedivte. Užijte si max Aurisa s 1.6 a po večerníčku vyčurat a spát. :-P

ACE
3. června • 18:24

No a pak je ještě slušná část čechů, co ostaní nenálepkujou, nepodsouvají jim různé nesmysly, nepíšou o ostatních kraviny a mluví k věci. A hlavně si vybírají si auto podle své potřeby a rozumu a nepotřebují k tomu rady nějakého přemoudřelého rozumbrady, který jak je u prosťáčků dnes v modě něco kritizuje, ale nedokáže sám nic nabídnout.

EL2020
3. června • 18:09

ale tak mezi klasickým křupanem v dieselovém smradláku a podivínem v eCVTvysavači je ještě určitá škála občanů. Zase bych všechny neházel do jednoho, resp. do dvou pytlů. ;-)

Greyhound
3. června • 16:25

Stačil, kdyby nebyl drahý, jak zlaté prase. S adekvátní výbavou jsi na 750tis. Kdyby to nebyl jediný použitelný motor do Corolly, proč ne. Nic levnějšího s čím lze jezdit po dálnicích nedělají.

Luxgen
3. června • 15:34

njn ale pro Amíky kámo, Evropa zase dostane to horší

Doporučujeme

Články odjinud