Toyota představila facelift yarisu. Nabídne nový motor a drobné úpravy

Toyota na ženevském autosalonu oficiálně představí omlazenou verzi modelu Yaris. Facelift si vyžádal obměnu zhruba devíti stovek součástek.

Japonská automobilka během autosalonu v Ženevě představí facelift populárního hatchbacku Yaris. Ten prodělal hodně změn exteriéru i interiéru. Toyota uvádí, že celkem vyměnila 900 komponent.

Toyota prodala vloni v Evropě přes 900 000 aut. Třetina jsou hybridy

Toyota prodala vloni v Evropě přes 900 000 aut. Třetina jsou hybridy

Motor s objemem 1,33 litru v nabídce již nenajdete. Místo něj se pod kapotou objeví zážehový čtyřválec s objemem 1,5 litru a výkonem 82 kW. Zrychlení z nuly na sto zvládne omlazená verze za 11 vteřin. 

Vůz je díky předělané přední masce a širším zadním světlům opticky větší, rozměry vozu ale zůstaly stejné. Obměněné jsou také spodní lišty dveří, nárazníky či přední světlomety.

Toyota chce vítězství z Le Mans. Závodit bude se třemi vozy

Toyota chce vítězství z Le Mans. Závodit bude se třemi vozy

Další novinky nalezneme v interiéru. Od prostřední výbavy je standardem 4,2" barevný displej. Modernizovaná středová konzola má dát palubní desce soudržnější vzhled. V aktualizované nabídce jsou také nové možnosti čalounění, obložení a barev. 

Během premiéry na ženevském autosalonu bychom se měli dozvědět i datum, kdy bude facelift yarisu oficiálně uveden na trh.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků