Toyota plně převzala vládu nad továrnou TPCA. Změnila její název, rozšíří výrobu

60 komentářů

5. ledna • 2:03

https://www.tri.global/news/virtual-robotics-event/
Hyundai-Kia mají psy, robotické psy, drží krok

dobré zprávy
4. ledna • 21:33

Toyota už prodala po celém světě 15 milionů hybridů
Od uvedení modelu Prius v roce 1997 prodala Toyota po celém světě přes 15 milionů vozidel s hybridním elektrickým pohonem (HEV).

dob­ré zprá­vy
5. ledna • 8:42

A to je novinka, kterou nikdo z vás neví jen já, protože já vím všechno.

Rakowski
4. ledna • 21:33

Super, ze Yarisek bude take trosicku "nas" :-)

4. ledna • 23:29

Asi jako Hyundai

Joe Doe
5. ledna • 8:36

Pripadne ako Skoda.

5. ledna • 10:13

Ty jsi ale hlupák, Škoda je trochu jiný případ nemyslíš?
Ne,ty nemyslíš

4. ledna • 23:53

H se dokonce chlubí a zakládá Evropskou reklamu na tom ,že H je Made in Czech Republic.
Takže bych pomlčel.

5. ledna • 8:36

Made in - vyrobeno v

4. ledna • 19:13

Výrobní systém Toyoty změnil celý svět. Nejen přístup k výrobě automobilů, ale i výrobu řady jiných předmětů, ba dokonce organizaci každodenní práce v řadě velmi rozmanitých profesí.
foto: Toyota
TISKOVÁ ZPRÁVA
Princip "lean manufacturing" (česky "štíhlá výroba") si osvojila řada firem na celém světě, sloužící k tomu, aby byla produkce rychlejší, levnější a lepší. Právě jemu děkuje japonská značka za svůj úspěch. Díky němu může vyrábět automobily v tak velkém měřítku, aniž by tím utrpěla jejich kvalita, se kterou jde ruku v ruce spolehlivost vozů, na niž řidiči nedají dopustit.

Jirka Tomáš
4. ledna • 16:13

Toyota má nepohodlné a malé sedačky. Japonci jsou zaprcatělí fanatici - amíci je měli vybombardovat.

HRD
4. ledna • 16:36

a tebe měl fotr cáknout do kapesníku, ty kreténe.

Jirka Tomáš
4. ledna • 16:47

A taky neumí kvalitní diesely. 1,9TDI je proti tomu šuntu co dávali do Land Cruisera držák co se neporouchává.

Peter(Charouz)
4. ledna • 16:59

Kolik se procentuálně prodá ve světě dieslových aut? Samozřejmě bez náklaďáků.

Jirka Tomáš
4. ledna • 17:06

V Evropě dost. Land Cruiser s benzínem je v EU exot.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
4. ledna • 17:16

Exot jsi akorát ty .
Malý levný diesel v LC kupovali jen pozéři.
Znaly člověk benzín anebo diesel V8.

Jirka Tomáš
4. ledna • 17:23

Trochu slušnosti. Pokud se něco Toyotě nepovedlo, tak si to ti majitelé neměli kupovat - omlouvám se převelice, ale s tímto uvažováním se nemohu ztotožnit.

4. ledna • 17:27

Jen vinou uživatele a špatného servisu se malý diesel stal problémem.
Jinak nesmrtelná motorizace,ovšem našli se exoti,co to uhnali na dálnici k smrtí.

Jirka Tomáš
4. ledna • 17:53

Je hloupé se snažit o vzbuzení dojmu, že Toyotě se vše povedlo. Zkušenosti i s dieslovými Avensisy jsou špatné.

petr r. (petrumr)
4. ledna • 18:26

nevím, ale kupuje někdo diesly v dnešní době? Nevím kdo začal s dieslem diskuzi o nové toyotě továrny v čr, ale neználek se vždy najde. V kolíně se bude vyrábět yaris a hybridní soustrojí se bude dovážet z polska. Pochop to, kdo měl diesla, tak kradl.

I
4. ledna • 19:55

Napsat: "....Pochop to, kdo měl diesla, tak kradl." - to dokáže akorát mentálně retardovaný asociální jedinec petr.r.

petr r. (petrumr)
4. ledna • 20:05

I-tys měl diesla a nekradls naftu?? Normálně tys okrádal svoji rodinu? Nejsi náhodou příživník?

I
4. ledna • 20:13

Napsat: "....Pochop to, kdo měl diesla, tak kradl." - je jako napsat: "Pochop to, kdo dělal na autovrakovišti u Zlína, tak kradl."
To ale ty mentální reatardo stejně nepochopíš.A tím tvým: "...tys měl diesla a nekradls naftu?? Normálně tys okrádal svoji rodinu? Nejsi náhodou příživník?" - jsi tomu dal tedy korunu, ty mentální retardo, který má problémy i s se společenskými konvencemi/pravidly, nechci přímo napsat, že jsi amorální hajzl petr.r.

petr r. (petrumr)
4. ledna • 20:16

???

I
4. ledna • 20:24

Ty zase petříku nevíš co sám píšeš, přečetl si někdy po sobě tvé výplody?

4. ledna • 20:29

I
Jsi dost trapný a nechápu,co si snažíš dokázat
Nepodařené vystoupení předvádíš

petr r. (petrumr)
4. ledna • 20:28

Myslíš, že ti někdo uvěří, že nejsi zloděj?

.
5. ledna • 12:36

Myslíš si, že ti někdo uvěří, že nejsi amorální hajzl petr.r? Že někdo uvěří, že nejsi navíc ještě mentálně retardovaný?:-)

petr r. (petrumr)
4. ledna • 20:31

aji bych se vsadil, že zloděj I se tady asi neukáže.

4. ledna • 20:00

Naftu v práci si "šetřilo" 100% majitelů dieselů.
Když ne osobně,tak kupovali kradenou naftu od někoho.
Jediný důvod veliké oblíbenosti dieselů v české republice. Jezdím skoro zadarmo. Takže má Petr Umr 100% pravdu.

I
4. ledna • 20:16

Ty jsi zase bezpochyby 100% pitomec. Nebo máš takový přehled a máš všechno spočítané, že jsi schopen tvrdit, že 100% majitelů dieselů kradlo naftu nebo kupovalo kradenou naftu?

4. ledna • 23:11

100%
příležitost dělá zloděje
Každý,ale úplně každý se sháněl po levné naftě.
Proto vrcholný management měl výhradně benzín . A to bez vyjímky.
Ikdyž výjimka potvrzuje pravidlo.Takže I ,jsi k smíchu a komplet mimo mísu.
Teď se ti směje úplně každý,jak tě Petr Umr dostal na kolena.

I
5. ledna • 17:41

:-)) to je tedy logika: "Každý,ale úplně každý se sháněl po levné naftě.
Proto vrcholný management měl výhradně benzín . A to bez vyjímky.
Ikdyž výjimka potvrzuje pravidlo."
Nenapadlo tě petříku (jiné oslovení mentálně retardovaného petra.r a jemu rovné bezmozky), že kulhá tvoje (ne)logika? Protože by tím pádem byla poptávka i po laciném benzinu, vrcholový management by s ním kšeftoval, či by na benzin jezdila jeho rodina, čili jako s tou naftou. Navíc benzinových aut byla dříve většina a tím tedy i větší poptávka...:-)
Možná jsem k smíchu, ale ty jsi k pláči. Nad takovým debilem jako jsi ty, se někteří lidé rozpláčí lístostí.
Jdětě petříci raději na pivo, pokud vám ho prodají.;-)

petr r. (petrumr)
4. ledna • 20:23

jestli nikdy nic neukradls, tak asi tady pro tebe v diskuzi o autech není místo. No musíš si to vypočítat, nebo někdo kradl a nebyl majitel, tak je to možná 70% na 30%, nebo se stávalo, že nemajitel kradl majiteli naftu, ale na to už nic nenaděláš. V dějepisu by se to mělo učit-doba naftová.

I
5. ledna • 17:54

Zde v tomto příspěvku jsi opět tedy zaperlil petříku.:-)) Přečetl sis, co jsi to napsal za nesmysly?

petr r. (petrumr)
4. ledna • 20:14

a takovéj mašinfíra, ten dovedl zásobovat celou vesnici.... A kdo měl v práci diesla a doma neměl, tak to prodával hned u pump za peníze.. Přítrž tomu nasadila eu, když si spočtem, že třeba karosa jezdila za dvanáct a včil si následník vezme 25+ gps, eet, přenos dat na dálku, elektrifikace železnice atd, tak dnešní mládež prostě neví nic, a jestli mají v garáži OI a jejich fotr říká, že nikdy nekradl, tak by se měli zajímat, jestli je to jejich fotr, že jim lže.

I
4. ledna • 20:22

Hovoříš o vlastní zkušenosti, ty "mašinfíro" z vesnice? Jsi opravdu retardovaný jedinec, který šíří jenom drby a povídačky jedna paní povídala. Je možné, že se něco takového kdysi za socialismu někde občas dělo, jenže to je už 30 let zpět a zde je diskuse o dieselech v souvislosti s Toyotou.
Tvoji mentální retardaci a asociální nemyšlení předvádíš ale hezky ty petříku petr.r.

petr r. (petrumr)
4. ledna • 20:26

tak co su? mašinfíra nebo vrakovišták-rozhodni se nebo sem tě rozhodil, že jsi zloděj?

I
5. ledna • 17:51

Soudě podle tvého přehledu o krádežích nafty a kšeftování to spíše vypadá, že jsi zloděj ty, petříku, víš? Tvoje nemylšlení a nelogika jsou úžasné. Souvisí to s tou tvojí retardací, to je jasné.:-)

I
5. ledna • 17:48

Toho mašinfíru jsem dal do uvozovek a každý průměrně inteligentní jedinec pohopí ironii. Mohl bys sdělit petříku, jak by asi ten tebou deklarovaný mašinfíra zásoboval naftou celou vesnici? To by jako s tou lokomotivou zajížděl od domu do domu? Nebo by si z lokomotivního depa s sebou domů valil sudy s naftou?
Prokázal jsi opět voji retardací a důvod, proč jsi na tom vrakovišti. K pojízdnému autu by takového debila jako jsi ty petříku, nikde v pořádném autoservisu vůbec nepustili. :-))

.
4. ledna • 19:18

Nová investice a zavedení platformy TNGA a hybridní technologie do kolínského závodu je v souladu s naším dlouhodobým rozvojem a strategií v Evropě,“ uvedl Dr. Johan van Zyl, prezident a CEO Toyota Motor Europe.

petr r. (petrumr)
4. ledna • 20:01

máš odkaz na tu výrobu tych hybridních převodovek? Já jenom vím, že v polsku bude výroba i pro čr.

.
4. ledna • 19:11

Toyota Czech bude vyrabet komplet vsechno i hybridni ustroji.
Polaci delali zmetky a kradli jak straky.

reply
4. ledna • 18:49

Hyundai ani nic jineho neprodava,nez ropaky

ropak
4. ledna • 18:53

Kia se dokonce prodejem dieslu chlubi.jsou posledni,kteri to jeste s hnojem prodavaji i za cenu pokut za emise - odlklad platbuy pro nesolventnost . SKLADY PLNE. Penize zadne na provoz a na vyplaty.

, 4.1.2021
4. ledna • 15:39

Já, já, já, jenom já.

4. ledna • 15:45

No já vím, budu kandidovat na prezidenta republiky, tak mě volte.

, 4. 1. 2021
4. ledna • 15:36

Já jsem totiž nejchytřejší a mám nejlepší auto

4. ledna • 15:39

Výběr podle statistik za několik dekád zvládne každý.
Zkušební jízda potvrdí a není co řešit.
Chce to jen mít mozek pod kontrolou.

4. ledna • 15:43

Já to vím, jsem nejchytřejší

4. ledna • 14:39

Toyota je opět nejhodnotnější automobilovou značkou světa
6.7.2020
Toyota je nejhodnotnější značkou v automobilovém průmyslu. S oceněním 28,38 miliardy dolarů obsadila první místo žebříčku BrandZ v kategorii automobilek a zároveň se v žebříčku všech světových značek umístila na 48. místě.

Kolmáš
4. ledna • 13:14

Toyota staví fajná auta. Jsem rád, že v ČR budeme mít kromě Hovnaje i něco normálního :-)

4. ledna • 13:38

TOYOTA = jistota 👍👍👍

.
4. ledna • 14:26

Ale čeho?

4. ledna • 14:43

Český trh :Hyundai hlásí propad o 25 %

4. ledna • 15:03

Tuzemská odnož Hyundai loni výrazně zvýšila zadlužení u bank. Dluh firmy vyskočil meziročně o více než šedesát procent na 8,9 miliardy korun.
Příležitost odkoupit továrnu za slušný peníz.
Ale bude lepší počkat,až bude uvalena nucená správa.
Toyota se rozroste .
Paráda.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
4. ledna • 23:15

Já to koupím a pak i Toyotu.

4. ledna • 14:34

Legendární kvalita značky Toyota pramení z naší filozofie neustálého zlepšování. Všechna vozidla navrhujeme s mimořádným důrazem na každý detail. Zákazníci, kteří se rozhodli pro Toyotu, se tak mohou vždy spolehnout na to, že cestují automobilem, který dokáže nabídnout pocit bezpečí a uživatelský komfort po mnoho dlouhých let. Spolehlivost Toyoty se odráží i v oficiálním hodnocení nezávislých výzkumných organizací, stejně tak jako testech realizovaných za těch nejextrémnějších podmínek.

Doporučujeme

Články odjinud