Toyota Pixis Joy je až komicky roztomilé autíčko třídy Kei z Japonska

To jsou pořád jen SUV, crossovery nebo plug-in hybridní supersporty... No a podívejte se, co frčí v Japonsku. Toyota představila modernizovaný „retro“ model Pixis Joy, která přináší nové barvy, potahy, barevné kombinace a dokonce i sportovní paket, který se opírá o zavedené klišé s červenými zrcátky a proužky.

Galerie: 17 nejlevnějších aut s automatem, která koupíte pod 300 000 Kč

Galerie: 17 nejlevnějších aut s automatem, která koupíte pod 300 000 Kč

aponský trh malých aut, pro který se vžil celosvětový termín Kei-Cars, nepolevuje. Jedná se totiž o specifická auta vyráběná prakticky výhradně pro domácí trh, neboť se rozměry a použitým motorem vejdou do nejnižších daňových předpisů. Je to vlastně skutečné lidové auto, i když cena v přepočtu od 288 000 korun zrovna moc lidová není.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zatímco základním model s označením F vlastně nemá, krom doslova holčičích barev, nic extra, model Pixis Joy C je jakási oplastovaná variace na téma crossoverů. Na druhé straně pak stojí Toyota Pixis Joy S se „sportovními“ doplňky.

O pohon se stará tříválcový motor o objemu 660 cm3, což je vynuceno právě japonskými předpisy pro tzv. Kei-Cars. Zatímco modely F a C mají přeplňování motoru za příplatek, „sportovní“ verze S ho má standardně. V základu je rovněž převodovka CVT a dokonce si můžete připlatit i za pohon všech kol.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky