Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech buduje propagaci od webu

Stavba nové továrny automobilky Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech (TPCA) v Kolíně začala v září 2002, uvedení továrny do provozu se plánuje na začátek roku 2005.

Dosud společnost v České republice nerozvíjela žádné marketingové ani propagační aktivity. První vlaštovkou jsou právě spuštěné internetové stránky TPCA z dílny pražské společnosti Stickfish.

Stránky nabízí informace o vzniku projektu, popis konceptu TPCA a poodhalují lecos z budoucích aktivit automobilky. Mezi atraktivní části webu patří záběry 3D modelu budoucí továrny.

„V této fázi vývoje továrny je prvořadou prioritou nalézt kvalitní pracovní síly a budování pozitivního povědomí o podniku mezi místními obyvateli. Společnost TPCA se snaží vytvořit moderní, ekologický podnik, ve které bude příjemné pracovat. Webová prezentace je ideálním nástrojem pro komunikaci tohoto sdělení.“, řekl k hlavnímu poslání internetových stránek Vítězslav Válka, ředitel společnosti Stickfish.

První zaměstnanci budou přijati v roce 2003 a předpokládá se, že jejich celkový počet dosáhne přibližně 3 000 osob. Obecné zaškolení, zahrnující zaškolení podle principů TPS atd., bude prováděno na místě a v Japonsku. Zaškolení podle jednotlivých profesí bude prováděno na místě před i po zahájení výroby.

Roční výrobní kapacita továrny bude 300 tisíc automobilů určených pro evropský trh. Z tohoto množství se 200 tisíc kusů vyrobí pod značkou Peugeot a Citroën, vozy značky Toyota budou tvořit zbývající třetinu produkce. Zahájení výroby je plánováno na konec roku 2005.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků