Toyota Passo, Daihatsu Boon: jednovaječná dvojčata

Automobilky Toyota a Daihatsu (Toyota ovládá Daihatsu svými 51 procenty) představily novinku určenou japonským zákazníkům. Zatímco u Toyoty jí budou říkat Passo, Daihatsu vymyslelo jméno Boon. Kromě rozdílných jmen se ovšem jedná o zcela totožný model postavený na nové platformě s rozvorem 2440 mm a délkou 3595 mm. Jako pohonná jednotka poslouží motory s objemy 1.0 a 1.3 litru a výkony 52 kW/71 k a 66 kW/90 k. V souvislosti s tímto modelem se objevily spekulace, zda se nejedná o japonskou variantu auta, kterou bude Tyota společně s koncernem PSA vyrábět v našem Kolíně. Lidé z Toyoty to zásadně odmítají, jsou to údajně dva odlišné vozy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků