Toyota Paseo (1991-1999): Zapomenutý sporťák pro masy

25 komentářů

Márty
17. května • 11:45

Škoda jen, že za posledních deset let se podobná auta skoro nevyrábí.... Pro mladý mi to přijde ideální, jen teda trochu silnější motor. Když si dneska chce člověk koupit větší kupé, tak 5-10 let starý, tak krom prémie nemá moc šanci.

Fantomas
17. května • 12:09

Chceš větší kupé hledat mezi malými levnými auty? Slyšíš ten rozpor? Větší kupé je prostě větší kupé, tedy prémie.

mpolan
17. května • 13:09

A proč by ne? Calibra, Ford Cougar, Hyundai Tiburon (trošku na hraně malé-větší), Toyota Celica, Mitsubishi Eclipse, Peugeot 406 coupé... Je fakt nutno pokračovat, ty "préémije"?

Márty
17. května • 15:23

Přesně tak :) něco málo se vždycky najde...škoda jen, že se většina z nich nedočkala nástupce. Většina končí někde mezi roky 2002-2006 s tim, že ta technika je už prostě stará.
Plus hodně z nich se v čr ani moc nenabízí a ty co jsou, tak jsou často výsledek ,,povedeného,, tuningu. Velká škoda takovýho Cougaru, vzít mondeo, ubrat dvoje dveře, přiostřit podvozek a pozměnit exteriér ať si je lidi nepletou. Náklady na vývoj takovýho auta by byly malý...ale holt to lidi nechtěli, vezmou radši třídvéřovej hatch ://

mpolan
17. května • 16:30

Docela překvapila Toyota-Subaru s novinkou GT-86/BRZ, ale to je fakt asi jediná taková vlaštovka. Taky mi z toho není moc veselo, jak se ve všem jede až na kost s náklady a maximalizací zisku...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Márty
17. května • 17:46

Ano ano, milá změna...ikdyž taky se jich moc neprodává :/ což je na jednu stranu dobře, že není k vidění na každém rohu, ale aby to taky nebyla poslední generace.
Lidi holt nemaj dneska koule jezdit zadokolkou...atmo benzín jim přijde slabej, protože neumí řadit. Pak to dopadá tak, že si kupujou Octavii rs...tdi...

mpolan
17. května • 22:29

Tak o řazení bych mohl vyprávět. S 55 kW atmosférou bez problémů ujíždím na běžných silnicích koncernovým turbodehtům. Ono přeci jen chvíli trvá, než se turbo roztočí a dá tlak, takže ta super akcelerace nějak chybí. Pak se mi exot lepí na zadek, do zatáčky zase zpomalí a než vyjede ze zatáčky, jsem před další...

camcara
18. května • 11:39

Asi jsi upadl na hlavu ne ? 55kw ? Mám golf 1.4tsi 170 koňských sil a zmiznu i RS Octavii 2.0tsi, mam verzi tři dvířka + jsem si pohrál s váhou, sedačky pryč, vepředu recaro a další odlehčení a ty mi tu budeš pohádkařit o 55 kW ? Se prober ty atmosféro.

lamal_SK
19. května • 18:40

okrem ty traper, on pise o dieslakoch :-D

mpolan
18. května • 14:19

To je hezké, a umíš taky řídit? Podle mě umíš akorát šlápnout na plyn rovně, to je všechno, jinak jsi stejný tupan jako v písemném projevu...

camcara
18. května • 14:57

Tak 1 litr oleje na 1000 km se snad doleva normálne Tataři.
Já jsem si aspoň koupil nové auto a přiznám co se trochu podělalo, zatím co vy ostatní jezdíte vojetejma šuntama z druhé ruky a jen poučujete a VW vlastni pomalu všechno tak si nehraje na chytráky, když nic nevíte.

sparrow1
18. května • 15:13

litr oleje na 1000km hustý to asi není úplně normalni :-)

camcara
18. května • 15:21

V autorizovaném servisu mi řekli, že když jezdím hodně sportovně tak to normální je a já jezdím jenom sport, tak se nedivim. Kdyby jste něco věděli o sportovní jízdě taky by jste se nedivili a umím i zatáčet, řezu zatáčky úplně v pohodě tečka, vic mě to tady nezajímá, hlavně že me 55kw chrochtákem natáhnete, to jo.

Svetak
23. května • 17:39

Jo tak oni ti rekli, ze jezdis hodne sportovne .... Kluci v servisu ti to rekli jooo? Teeeda, ty mus byt tedy velky zavodnik duchem i srdcem....mam z tebe erekci :D

Fabia 44KW MPI
18. května • 15:58

Tak keď raz zaspíš na červenej tak ťa natiahne aj nejaký 3-valec

sparrow1
18. května • 21:23

to je vůl :-)
prej v servisu taky říkali že turbo se mění po 20tis.a kotouče s destickama po 5tis. :-)
a náhodou já nemám chrochtu 55kw ale benzin 81kw ale olej mě tak nezere :-( jezdím málo sportovně

JA-NE
19. května • 10:35

Apon sa neboji priznat chyby ;-)

Shimi
18. května • 15:26

camcara: Počkej, nikam neodcházej. Takhle dobře jsem se už dlouho nezasmál :-D

JA-NE
18. května • 12:51

aby si si prikupil nejake tie rozvodove rezate do zalohy.. pre istotu;-) ci uz to ma VW poriesene?

camcara
18. května • 13:06

Ono to není zas tak strašné, ale dvakrát mě to už potkalo. Jednou při 30Tkm to bylo auto ještě v záruce tak to bylo zadara a podruhé při 75Tkm to už bylo za své :( krom dsg které odešlo při 59Tkm je to velmi spolehlivé vozítko s minimem oprav. A to dsg byla údajně výrobní vada, prolínajcí chladič teda taky a manžeta kloubu. Převodovka výměna zadara, chladič jsem teda platil manžetu taky, jo a jednou to chtělo přetesnit turbo, které teda nakonec nedávno odešlo, ale to je spotřební věc, jak jsem se dozvěděl takže to nestojí za řeč? udělám ještě hlavu, je tam menší únik a auto jako nové, jsem moc spokojený a nechápu jak tady muže někdo srovnávat s 55 kW chrochtakem..

JA-NE
18. května • 14:19

:-O

Aladin
18. května • 14:16

Je vidět, že nečteš pořádně diskuze místních hysteriků. Pak by jsi věděl, že ti to musí ještě žrát olej. Spotřeba oleje je tak 1/10 spotřeby benzínu. Ale možná jsi to jen opomenul napsat. ;-)

BMW
18. května • 13:15

:-D:-D:-D nechci ti kazit radost, auto určitě pojede pěkně, ale možná ti uniká, že VW z tebe udělalo vola a dle výčtu Tvých oprav, máš doma pěkný krám. Hlavní je, že jsi spokojený zákazník o to jde především, hlavně u VW :-D

..............
18. května • 13:23

Nemá ho cenu ani komentovat přesně takovýhle lidi VW potřebuje. Neni se čemu divit, když uživatele VW jsou ovečky k pohledání, takový nemá snad žádná automobilka.

..............
17. května • 21:18

To je jasný, že se Gt 86 neprodává, lidi radši koupí vw siroco s oturbenou 1.4 a tragickejma jízdníma vlastnostma o proti Gt 86, protože přece vw je kvalita a je to in jezdit v koncernový plečce. Až si jednou budu chtít koupit něco takovýho, tak to tu nebude k dostání stahnou to z trhu. Nemít doma Celicu, tak Gt 86 kupuju hned. Je ještě o kapánek víc zábavná jak Celica.

Doporučujeme

Články odjinud