Konsolidované čisté tržby dosáhly v první polovině fiskálního roku výše 13,01 biliónu jenů, což představuje nárůst o 13,4 % oproti stejnému období minulého fiskálního roku. Provozní zisk vzrostl o 16,3 % na 1,27 biliónu jenů, přičemž zisk před odečtením daně z příjmu, minoritních podílů a podílu na zisku dceřiných společností činil 1,36 biliónu jenů. Čistý zisk vzrostl o 21,3 % na 942,4 mld. jenů.
Provozní zisk byl ovlivněn několika příznivými skutečnostmi, které přispěly k jeho nárůstu celkem o 330,0 mld. jenů, konkrétně 150,0 mld. jenů díky úpravám směnných kurzů, 130,0 mld. jenů díky výsledkům marketingových aktivit a 50,0 mld. jenů z projektů na snižování nákladů. Nepříznivé skutečnosti se negativně podepsaly částkou 151,3 mld. jenů.
TMC rovněž oznámila prozatímní výši dividendy 65 jenů na akcii za první polovinu fiskálního roku, což představuje nárůst o 15 jenů na akcii v porovnání se stejným obdobím minulého fiskálního roku.
K výsledkům se vyjádřil výkonný viceprezident TMC, Mitsuo Kinoshita: „Ve sledovaném období jsme dosáhli rekordních výsledků v oblasti tržeb i zisku. Věříme, že na výsledcích se příznivě podepsaly naše snahy o vybudování celosvětově vyvážené provozní základny. Za poslední dva roky vzrostl náš čistý zisk téměř o 70 %, a to díky nárůstu provozního zisku i výraznému nárůstu zisku společností účtovaných metodou de facto konsolidace“.
Celkové prodeje vozů v tomto období dosáhly rekordní hodnoty 4,301 mil. kusů, což představuje nárůst o 156 tisíc jednotek oproti stejnému období minulého fiskálního roku.
Prodeje vozů v Japonsku poklesly o 67 tisíc jednotek na výsledných 1,006 mil. kusů. Provozní zisk narostl o 88,9 mld. jenů na výsledných 773,3 mld. jenů, zejména díky zlepšením v modelové skladbě tuzemského a exportního prodeje, včetně velmi úspěšných prodejů vozu Lexus LS.
Prodeje automobilů v regionu Severní Ameriky dosáhly počtu 1,497 mil. jednotek, což představuje nárůst o 33 tisíc vozů. Na tom mají zásluhu stabilně dobré prodeje, včetně přepracovaného modelu Tundra a vozu Prius. Provozní zisk zde vzrostl o 3,6 mld. jenů na výsledných 254,1 mld. jenů.
Evropské prodeje vozů vzrostly o 46 tisíc kusů na 635 tis. jednotek, na čemž mají zásluhu velmi dobré prodeje přepracovaného modelu Corolla a vozu Auris, který se vyrábí v Evropě již od počátku roku 2007. Provozní zisk se zvýšil o 2,3 mld. jenů na 68,3 mld. jenů. K výsledku přispěly i velmi dobré prodeje značky Lexus na ruském trhu, kde jdou dobře na odbyt i vozy Camry a Corolla.
Odbyt v regionu Asie vzrostl o 70 tisíc vozů na výsledných 452 tis. jednotek. Provozní zisk se zvýšil o 55,4 mld. jenů na 116,7 mld. jenů, zejména díky rychlému zotavování asijských trhů, včetně Indonésie. Na výsledku se významně podílejí i všechny dceřiné společnosti v Číně, kde se velmi dobře prodávají modely značky Lexus.
V dalších regionech vč. Střední a Jižní Ameriky, Oceánie a Afriky vzrostl odbyt na 711 tisíc jednotek, což představuje nárůst o 74 tisíc vozů. Na tomto výsledku se podílejí stabilní prodeje modelů IMV (tzv. mezinárodní víceúčelové vozy) a přepracovaného modelu Camry. Provozní zisk se zvýšil o 35,6 mld. jenů na 71,7 mld. jenů.
TMC odhaduje, že konsolidované prodeje vozů za fiskální rok končící dnem 31. 3. 2008 budou činit 8,93 mil. jednotek, čímž se upravují původní odhady TMC ve výši 8,89 mil. vozů z května 2007. Kromě toho byl navýšen odhad konsolidovaného čistého obratu na 25,5 biliónu jenů (z původních 25,0 biliónu jenů), provozního zisku na 2,30 biliónu jenů (z 2,25 biliónu jenů) a čistého zisku na 1,70 biliónu jenů (z 1,65 biliónu jenů).
V úvahách o dalším vývoji konsolidovaného zisku ve fiskálním roce s koncem 31. 3. 2008 Kinoshita uvedl, „Vyšší úrovně tržeb i zisku dosáhneme dalším zvýšením odbytu vozů a snižováním nákladů.“