Toyota opět svolává vozy do servisů

17 komentářů

yoggi
22. ledna • 9:15

v dnesnych autach je velmi vela elektroniky cize nejaky problem sa vyskytnut moze ci uz u vw alebo japoncov. jednoducho sa to stava. tvrdenia je vw jw srot a japonec je spolahlive auto bez chyby nie je spravne. v dnesnej dobe tvrdit ze auto je srot je dost odvazne. kvalita dnesnych aut je -+ rovnaka kazde je v niecom lepsie v niecom horsie. tak ako vw a iny robia zvolavacky tak aj toyota a nevidim v tom ziadnu tragediu. dnes je to toyota, zajtra vw, potom renault ........a tak to ide.

elvis
22. ledna • 10:22

dost nesuhlasim nakolko treba vnimat aj skladbu poruch u danej automobilky. poznam ludi z brandze, mnoho z nich preslo niekolkymi automobilkami a v podstate sa zhoduju v tom ze toyota je skutocne najmenej poruchova (% vaznych poruch). U tejto znacky nenajdes take poruchy ktore su bezne dajme tomu u renaultu (napr po 20 000 km je nova laguna zrela na kompletnu vymenu...). Samozrejme,kvalita sa pomalicky vyrovnava, ale skor si myslim ze je to tym ze kvalita u Toyoty klesa (vdaka tomu ze vyraba uz najma mimo Japonska)

Ghostyx
22. ledna • 23:22

Elvisi ty asi budes neskutecnej "odbornik" a znalec autaku co? Jen tak mimochodem, pro tvoji informaci moje Laguna ma najeto asi 135 tis. a krome pravidelnych prohlidek na ni byl menen pouze moturek steracu (praskl mi drzak, tak bohuzel diky konstrukci vade museli menit i moturek, ktery by OK) a nedavno rozvodak po 120tis., ktery se ale po tolika km bezne meni. Znam autaky jinych znacek, ktere to menily i o neco drive... Tak vo co go chlape? Cos zas nekde vycetl ty kluku usata...?

Yarísek
23. ledna • 0:59

Tak nevím od kdy je 206 o třídu výš než nový Yaris, ale to není řešené téma. Ale jen jsem chtěl říct, že u 206tek bylo zpracování kritizované a tak jsem byl překvapený, že i po 75000km to se zmíněným vrzáním v interiéru nebylo tak hrozné proti půl roku staré Toyotě Yaris. Po mechanické stránce jsem psal, že 206 byla strašná.A že se v této třídě používají tvrdé plasty je známo,ale řekl bych, že třeba zrovna nástupce 206ky 207 je na tom teď líp a to samé se dá říct o interíeru Grande Punta. A co se podběhů týká, tak 206ka měla stejně jako každé normální auto plastové podběhy a ne jen nějakou pěnu, která opravdu cákající vodu neutlumí.
A ještě zpět ke kvalitě, dnes jsem se díval na ty vyměněné reflektory a je na nich od listopadu po 3 najetých tisících zase znát to slepnutí odrazové plochy. Takže je to problém kvality materiálu...ale určitě i nějaká konstrukční vada (ani povinné celoroční svícení nemůže přeci vést k přehřívání světel:-(). Zajímalo by mne kolik nás s tímhle problémem je...

drgi
22. ledna • 23:44

no a predstav si, ze v najnovsich toyotach nie je rozvodovy remen, ale retaz, ktora sa nemeni vobec. takze zase je Toyota najlepsia :-p

Yarísek
22. ledna • 13:23

Mám nový Yaris, za půl roku najeto 12000km. Věřím, že bude lepší než Peugeot 206 kde toho odešlo už během prvních dvou let hodně.Ale Toyota také není bez problémů, ještě že mají 3 roky záruku. Drobnost jako vrzající páté dveře odstranilo nastříkání gumového těsnění silikonem, ale slepnoucí reflektory bylo třeba vyměnit (trvalo jim to 7 týdnů:-/). A bylo mi ukázáno, že nejsem sám kdo má stejný problém, takže asi to může být i konstrukcí světla a nikde se o tom nemluví. A třeba i slícování dílu karoserie je také tragické. Bohužel co jsem se díval tak asi jen u mého vozu. U Toyoty bych také nečekal tolik pazvuků v interiéru, sice jen na dlažbě ale je to nepříjemné. Po půl roce by to mělo být jak první den, ale tak už na první pohled je na interiéru vidět že se na plastech šetřilo a to samé se dá říct i o tom, že podběhy jsou vystříkané jen pěnou a při mokru a břečce je pak vše slyšet. I to je asi jeden z důvodů proč je Toyota nejziskovější automobilka když šetří na všem. Peugeot 206 ani po šesti letech uvnitř nevrzal a špatně lícocavala jen kapota u předního reflektoru. A to o něm všude píšou, že kvalita zpracování a interéru je slabá. Součástí kvality značky je ale i servis a prodej a to co prožívám v Tsusho Hradec Králové je takové, že už mne tam nikdo neuvidí.Nejde jen zdlouhavé jednání, ale i sliby typu "až díl bude já vám zavolám" a samozřejmě bez urgencí nikdo nezavolá. Sestra má Corollu a jezdí v Praze k Dubovi a je to úplně v pohodě. Je to teda i hodně o štěstí na koho se obrátíte.
Německé auto jsem ještě neměl,ale tak asi má někdo problém s VW, někdo Toyotou. Tak je těžké vybrat dokonale spolehlivé auto. Podle mne díky slavné globalizaci to už nejde. Však Yaris je vyráběný ve Francii a to může mít vliv. Na první Yarise z Japonska si nikdo nestěžuje.

matuS
22. ledna • 17:38

[quote]U Toyoty bych také nečekal tolik pazvuků v interiéru, sice jen na dlažbě ale je to nepříjemné. Po půl roce by to mělo být jak první den, ale tak už na první pohled je na interiéru vidět že se na plastech šetřilo a to samé se dá říct i o tom, že podběhy jsou vystříkané jen pěnou a při mokru a břečce je pak vše slyšet. I to je asi jeden z důvodů proč je Toyota nejziskovější automobilka když šetří na všem. Peugeot 206 ani po šesti letech uvnitř nevrzal a špatně lícocavala jen kapota u předního reflektoru.[/quote]yaris sa robi vo francuzsku, zeby preto? :)
Ale vazne - opytam sa ta, a ine automobilky v tejto malej triede pouzivaju kvalitne plasty a robia ine podbehy ako striedane? 206 tak neplet, to je auto o triedu vyssie.
BTW kolega mal 206 a ta vrzala ako najata. Najazdenych 90tis km.

Yarísek
23. ledna • 11:16

Ještě jeden dotaz pro Ostravaka. Jaký Suzuki jsi manžlce koupil? Asi Swifta?Krom drnčení je v pohodě?...Ségra chce SX4 4x4.Je taky vyráběný v Maďarsku,ale tak o kvalitě se asi ještě nedá hovořit, je na trhu ani ne rok. Ale pokud se týká těch pazvuků, tak i tady je problém. Na www.auto.cz v testu si toho taky autor všimnul a já jel dvouma u delaerů, jedno najeto 5000 a druhé 950km a u obou se něco ozývalo od levejch dveří, ale taky jen na hrbech a dlažbě. Jináč to šlo.

Ostravak
22. ledna • 15:53

Nestěžuje,ale na všech Yarisech r.v.2001 z Japonska se musí měnit čidlo polohy klik.hřídele.Já zase koupil Japonce z Maďarska,neb jsem řešil,kdo to víc zpacká.Myslím,že to víc zpackali Maďaři než Francouzi,ale to vím až teď.Drnčí na nekvalitním povrchu hezky,sice vše lícuje,ale do ticha to má daleko.Ještě že to ženě nevadí,ale ona s tím také jezdí po asfatkách. Kostky,to je dílo...Jo,Suzuki vyrobilo pro EU asi 68 tis aut a také je problém s vaky,ale mlčí a mlčí, a mlčí.:-(

XXX
22. ledna • 8:15

joo kdyby se tohle stalo u VW tak uz je tu minimalne 1t prispevku jak je koncern nahovno ;-)

Skyline
22. ledna • 15:54

Kdyby se tohle stalo VW, tak se to nikdo nedozvi a mozna se neco opravi na garanckach. Staci se podivat na nejnovejsi koncernovy megapruser a jeho "reseni" - bezpecnost Hnustru.

drgi
22. ledna • 10:02

pretoze VW je fakt nahovno ;-)

22. ledna • 10:02

to máš určitě pravdu, na druhou stranu je pořád svolávat než chyby ignorovat (Roomster a jeho slavný kondenzátor)

bingo
22. ledna • 11:23

Vzdyt u nove Rav4 udelala Toyota uplne totez (viz ENCAP). Pri narazu se prerusilo kabelove vedeni a airbag se aktivoval pozde. Toyota udelala upravy a opakovala crashtest (i tak pouze za 4*), ale dosud vyrobene vozy nesvolala. Nikomu to divne neprislo, az za par mesicu kvuli tomu Skoda klesla u mnohych az na dno :-)

mrazik
22. ledna • 14:22

Jen trochu upresnim, ze k pozdejsimu vystreleni airbagu doslo kvuli prerusenemu vedeni od cidla airbagu. ALE u Roomsteru doslo k preruseni hlavniho vedeni od baterky, takze ani predpinace, ani varovne svetla, ani automaticke odmknuti pri nehode, k nicemu takovemu nasledne nedoslo, coz lze povazovat za fatalni.
Toyota neinformovala, ale nevime o kolik pozde vystrelili a kolik jich bylo prodano, ze.

bingo
22. ledna • 17:06

Tezko spekulovat, kdo na tom byl hur, klidne to mohla byt Rav4 (ostatne pri opakovani dosahla jen 4*, je ale fakt, ze toto take nemusi nic znamenat). Relevantni informace nemame (tedy aspon jsem je nikde nezachytil) ani v jednom pripade. Jde o to, ze v pripade Skody se informace o spatne funkci airbagu promenila v histerii, ale v pripade stejne informace u Toyoty si toho nikdo v podstate nevsiml a nemyslim, ze by to bylo kvuli tomu, ze by uplne vsichni presne vedeli, ze v pripade Toyoty o nic nejde. Jinak Rav4 se vyrobilo nasobne vice, na trhu uz je snad pres rok a je to, tusim, globalni model.

Mr. Proper
22. ledna • 9:03

Naprosty souhlas. Ale ber to sportovne, VW je proste takova Sparta. Tak do te doby, nez ti ho nekdo neobjizdi hrebikem, tak je to jen postuchovani. :-))

Doporučujeme

Články odjinud