Na rozdiel od Skody,aspon zvolava.A zvolava kazda seriozna automobilka.Nik nevyraba bezvadne kusy a hlavne pri takom velkom mnozstve aut.A ako tu citam na forach ,Skoda nezvolava ani za hnilu kabelaz alebo vadne stabilizatory.Takze kup Skodu a staraj sa inak si os..ty.Osobne zvolavanie do servisu beriem ako plus.
Co meles za nesmysly s kabelazi?Pokud jsi jezdil na prohlidky,tak se proti tomu zdarma delaly opatreni.A ve clanku se pise o Toyote ne?Problemy se kupi...jenom tak dal sikmooci:-D
No to urcite treba si precitat clanok v Garazi a napr.znamy chodi na prehliadky pravidelne a ja som ho na to musel upozornit ,aby si to dal odblankovat .A nie je ziadna vyhra ked su uz chytene kable hnilobou za 3 roky a oni ti ich ti akurat len odblankuju ,tie by sa mali menit.A menia ich len v surnych pripadoch.Takze hlavne klidek mame s tym skusenost.
To sa tyka clanku- Rene
Suhlasim, toyota aspon zvolava. Heslo skodovaka znie "Ved sa to opravi". Ta automobilka nema snahu zvolavat do servisu, alebo su to take fasa auta ? :-D
Hm zajímavý, ne že by se tady některejm automobilkám nadržovalo (nenarážím na článek, ale na příspěvek v diskuzi). Když svolává francouz, tak je to poruchovej křáp, který je furt v servisu, ale když svolává japonec, tak je to v pořádku, lepší než to nechat být. "Osobne zvolavanie do servisu beriem ako plus.":-D:-D Svoje příští auto si budu vybírat zásadně podle počtu svolávaček.
Ano-ato sou takový blbosti,při kterém když máš dodo se na tebe vykašlou,třeba praskající zadní skla u OI-temu se říká konstrukční vada.
O jakou závadu se jedná?
Také to slyším poprvé,zadní sklo na O1.BTW: Ten,kdo chodí na stránky www.spotrebitele.cz, tam v sekci RAPEX najde výrobky,které mají problémy,buď se stahují z prodeje,nebo svolávačky,je tam i několik desítek různých modeů osobních automobilů i motocyklů. Kdo bude hledat,najde tam i Škodu-ale zase aby se to neotočilo,že je to šrot,když to tam je.V globalizované ekonomice mají problémy všichni.Elementární technické vědomosti stačí k pochopení,že tomu tak být musí.B-]
A ja dodavam, ze u soucasneho pretechnizovaneho auto, je vubec zazrak, ze to elektronika a mechanicke casti funguji jako jeden celek a nepo.erou se hned pri prvnich par km jizdy... Nekdy je to opravdu az nepochopitelne jak to muze vsechno tak dlouho fungovat bez poruch... :-O
Svým způsobem je to hodně dobrá úvaha.To není myšleno ironicky,pozor!!! Svolávačka je věc,kterou se zabývat je projevem malé znalosti techniky,jak to napsat slušně?:-( Podle počtu svolávaček nelze soudit absolutně na nic.Prostě nulová vypovídací hodnota.Mám materiály Hondy a:40% mechanické poruchy,60% elektronika(z celkové sumy poruch).Příčinou je uspěchaný vývoj,tlaky na cenu(možná nekalá konkurence Číny a já budu proti ní stále protestovat a jejich auto z principu nikdy nekoupím),extrémní namáhání součástí,dimenzování na hraně atd.Plus neskutečná složitost,možná až příliš velká. Navíc nám auta jezdí po stále horších silnicích,drsné zacházení...ale i z tohoto pohledu je třeba jasné,že 99% aut jezdí bez poruchy a to 1% je holt smůla,která majitele potká.Je to nepříjemné,já vím,ale dá se to stáhnout někam na 0,3% poruchovosti a dál ne. Resp.,cena za "absolutní" spolehlivost a bezporuchovost by byla přílš vysoká, jo, jo, zase ty peníze.To 1% je dobré,u statistiky ADACu je to číslice 10,pro pořádek a mezi námi: většina produkce je do č.7 max,takže dost dobrý naprosto všichni.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.