Toyota opět svolává své vozy do servisů

11 komentářů

Roman
19. listopadu • 8:24

Na rozdiel od Skody,aspon zvolava.A zvolava kazda seriozna automobilka.Nik nevyraba bezvadne kusy a hlavne pri takom velkom mnozstve aut.A ako tu citam na forach ,Skoda nezvolava ani za hnilu kabelaz alebo vadne stabilizatory.Takze kup Skodu a staraj sa inak si os..ty.Osobne zvolavanie do servisu beriem ako plus.

Rene
20. listopadu • 16:03

Co meles za nesmysly s kabelazi?Pokud jsi jezdil na prohlidky,tak se proti tomu zdarma delaly opatreni.A ve clanku se pise o Toyote ne?Problemy se kupi...jenom tak dal sikmooci:-D

Roman
20. listopadu • 21:16

No to urcite treba si precitat clanok v Garazi a napr.znamy chodi na prehliadky pravidelne a ja som ho na to musel upozornit ,aby si to dal odblankovat .A nie je ziadna vyhra ked su uz chytene kable hnilobou za 3 roky a oni ti ich ti akurat len odblankuju ,tie by sa mali menit.A menia ich len v surnych pripadoch.Takze hlavne klidek mame s tym skusenost.

Roman
20. listopadu • 21:19

To sa tyka clanku- Rene

Mato
20. listopadu • 21:02

Suhlasim, toyota aspon zvolava. Heslo skodovaka znie "Ved sa to opravi". Ta automobilka nema snahu zvolavat do servisu, alebo su to take fasa auta ? :-D

Standa
19. listopadu • 21:12

Hm zajímavý, ne že by se tady některejm automobilkám nadržovalo (nenarážím na článek, ale na příspěvek v diskuzi). Když svolává francouz, tak je to poruchovej křáp, který je furt v servisu, ale když svolává japonec, tak je to v pořádku, lepší než to nechat být. "Osobne zvolavanie do servisu beriem ako plus.":-D:-D Svoje příští auto si budu vybírat zásadně podle počtu svolávaček.

petrumr
19. listopadu • 10:45

Ano-ato sou takový blbosti,při kterém když máš dodo se na tebe vykašlou,třeba praskající zadní skla u OI-temu se říká konstrukční vada.

petrumr
19. listopadu • 10:46

O jakou závadu se jedná?

ITTI
19. listopadu • 13:11

Také to slyším poprvé,zadní sklo na O1.
BTW: Ten,kdo chodí na stránky www.spotrebitele.cz, tam v sekci RAPEX najde výrobky,které mají problémy,buď se stahují z prodeje,nebo svolávačky,je tam i několik desítek různých modeů osobních automobilů i motocyklů. Kdo bude hledat,najde tam i Škodu-ale zase aby se to neotočilo,že je to šrot,když to tam je.
V globalizované ekonomice mají problémy všichni.Elementární technické vědomosti stačí k pochopení,že tomu tak být musí.B-]

Ghostyx
19. listopadu • 17:25

A ja dodavam, ze u soucasneho pretechnizovaneho auto, je vubec zazrak, ze to elektronika a mechanicke casti funguji jako jeden celek a nepo.erou se hned pri prvnich par km jizdy... Nekdy je to opravdu az nepochopitelne jak to muze vsechno tak dlouho fungovat bez poruch... :-O

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ITTI
20. listopadu • 20:24

Svým způsobem je to hodně dobrá úvaha.To není myšleno ironicky,pozor!!! Svolávačka je věc,kterou se zabývat je projevem malé znalosti techniky,jak to napsat slušně?:-( Podle počtu svolávaček nelze soudit absolutně na nic.Prostě nulová vypovídací hodnota.
Mám materiály Hondy a:40% mechanické poruchy,60% elektronika(z celkové sumy poruch).Příčinou je uspěchaný vývoj,tlaky na cenu(možná nekalá konkurence Číny a já budu proti ní stále protestovat a jejich auto z principu nikdy nekoupím),extrémní namáhání součástí,dimenzování na hraně atd.Plus neskutečná složitost,možná až příliš velká. Navíc nám auta jezdí po stále horších silnicích,drsné zacházení...ale i z tohoto pohledu je třeba jasné,že 99% aut jezdí bez poruchy a to 1% je holt smůla,která majitele potká.Je to nepříjemné,já vím,ale dá se to stáhnout někam na 0,3% poruchovosti a dál ne. Resp.,cena za "absolutní" spolehlivost a bezporuchovost by byla přílš vysoká, jo, jo, zase ty peníze.To 1% je dobré,u statistiky ADACu je to číslice 10,pro pořádek a mezi námi: většina produkce je do č.7 max,takže dost dobrý naprosto všichni.

Doporučujeme

Články odjinud