Toyota odstartovala evropský projekt “Toyota Express Service”

Toyota Motor Europe (TME) oznámila start nového celoevropského projektu Toyota Express Service (TES). Tento nový servisní projekt, který byl vyzkoušen v průběhu několika uplynulých měsíců, zvýší efektivitu oprav a zákazníkům Toyoty poskytne inovativní a rychlý způsob servisu jejich vozidel. Synchronizací úkonů dvou autorizovaných techniků firmy Toyota a použitím speciálního nářadí a přípravků se takto zkrátí kompletní servis jakéhokoli modelu značky Toyota na méně než hodinu. Projekt Toyota Express Service vycházející ze známého a osvědčeného výrobního systému Toyota Production System (TPS) zvýši s minimálními investicemi dílenské kapacity a umožní zákazníkům si vybrat takové servisní podmínky, které nejlépe vyhovují jejich potřebám. TES je nejnovějším příkladem strategie společnosti Toyota, jejímž cílem je poskytnout zákazníkům co nejlepší prodejní a poprodejní servis.

“Servis a spokojenost zákazníků jsou klíčovými pilíři celkové strategie společnosti Toyota na evropském trhu,” říká Alain Uyttenhoven, viceprezident oddělení After Sales společnosti Toyota Motor Europe. “Věříme, že naši zákazníci tak budou mít ten nejlepší pocit při koupi nového vozu a jeho dalším vlastnictví. S deseti miliony automobilů značky Toyota na evropských silnicích, jejichž počet navíc neustále roste, jsme museli vyvinout takový inovativní projekt, jakým je Toyota Express Service, který maximálně vychází vstříc očekáváním našich zákazníků.”

Toyota prezentovala TES na Automechanice 2006 ve Frankfurtu nad Mohanem, což je největší světová výstava servisní, diagnostické a garážové techniky pro automobilový průmysl. TES spojuje základní principy výrobního systému Toyota Production System (TPS), který se používá ve všech výrobních závodech Toyota po celém světě.

Toyota nese velkou zodpovědnost za úspěch svých partnerů a operací v Evropě, jakož i za maximální spokojenost svých zákazníků a k tomu ji slouží silná a velmi flexibilní celoevropská síť 3000 prodejců a zaměstnanců. Hlavní téma společnosti Toyota na výstavě Automechanika 2006 – “Working Together” (Pracujeme společně ) odráží filozofii, kterou se společnost snaží prosazovat ve všech aspektech svého podnikání. Výrobu, marketing, prodejce a opraváře na národní i mezinárodní úrovni spojuje společné úsilí o dosažení bezkonkurenční spokojenosti majitelů vozů Toyota.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků