Toyota odstartovala evropský projekt “Toyota Express Service”

Toyota odstartovala evropský projekt “Toyota Express Service”

Toyota Motor Europe (TME) oznámila start nového celoevropského projektu Toyota Express Service (TES). Tento nový servisní projekt, který byl vyzkoušen v průběhu několika uplynulých měsíců, zvýší efektivitu oprav a zákazníkům Toyoty poskytne inovativní a rychlý způsob servisu jejich vozidel. Synchronizací úkonů dvou autorizovaných techniků firmy Toyota a použitím speciálního nářadí a přípravků se takto zkrátí kompletní servis jakéhokoli modelu značky Toyota na méně než hodinu. Projekt Toyota Express Service vycházející ze známého a osvědčeného výrobního systému Toyota Production System (TPS) zvýši s minimálními investicemi dílenské kapacity a umožní zákazníkům si vybrat takové servisní podmínky, které nejlépe vyhovují jejich potřebám. TES je nejnovějším příkladem strategie společnosti Toyota, jejímž cílem je poskytnout zákazníkům co nejlepší prodejní a poprodejní servis.

“Servis a spokojenost zákazníků jsou klíčovými pilíři celkové strategie společnosti Toyota na evropském trhu,” říká Alain Uyttenhoven, viceprezident oddělení After Sales společnosti Toyota Motor Europe. “Věříme, že naši zákazníci tak budou mít ten nejlepší pocit při koupi nového vozu a jeho dalším vlastnictví. S deseti miliony automobilů značky Toyota na evropských silnicích, jejichž počet navíc neustále roste, jsme museli vyvinout takový inovativní projekt, jakým je Toyota Express Service, který maximálně vychází vstříc očekáváním našich zákazníků.”

Toyota prezentovala TES na Automechanice 2006 ve Frankfurtu nad Mohanem, což je největší světová výstava servisní, diagnostické a garážové techniky pro automobilový průmysl. TES spojuje základní principy výrobního systému Toyota Production System (TPS), který se používá ve všech výrobních závodech Toyota po celém světě.

Toyota nese velkou zodpovědnost za úspěch svých partnerů a operací v Evropě, jakož i za maximální spokojenost svých zákazníků a k tomu ji slouží silná a velmi flexibilní celoevropská síť 3000 prodejců a zaměstnanců. Hlavní téma společnosti Toyota na výstavě Automechanika 2006 – “Working Together” (Pracujeme společně ) odráží filozofii, kterou se společnost snaží prosazovat ve všech aspektech svého podnikání. Výrobu, marketing, prodejce a opraváře na národní i mezinárodní úrovni spojuje společné úsilí o dosažení bezkonkurenční spokojenosti majitelů vozů Toyota.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Toyota Land Cruiser 3
Rok výroby: 2004
Stav: 161 758 km
Cena: 330 000 Kč
Toyota RAV 4 2,2
Rok výroby: 2008
Stav: 112 219 km
Cena: 202 000 Kč
Toyota RAV 4 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 965 km
Cena: 264 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2014
Stav: 130 394 km
Cena: 300 000 Kč
Toyota Aygo 1
Rok výroby: 2006
Stav: 118 684 km
Cena: 75 000 Kč
Toyota Auris 1,2
Rok výroby: 2016
Stav: 22 728 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků