Diskrétní premiéra užitkové legendy s elektromotorem ukazuje jednu z možností, kudy se vydat. Objevila se v Thajsku.
V letošním roce slaví japonská automobilka šedesát let svého působení v Thajsku, známém jako „Detroit východu“ a „Světová metropole pick-upů.“ Není proto překvapením, že se prototyp elektrické verze modelu Hilux představil právě zde. Na tamním trhu se totiž díky nabídce bateriových vozů Toyoty podařilo ušetřit 800.000 tun emisí oxidu uhličitého či 2,4 milionu stromů. Další premiérou je rovněž elektrický pick-up IMV-0 ve formě konceptu.
I když Toyota bere elektrifikaci vážně, stále zdůrazňuje, že budoucnost vidí ve formě různých typů pohonů, vhodných pro konkrétní místa světa a odlišné potřeby jednotlivých zákazníků. Proto již nějakou dobu významně rozvíjí vozy s palivovými články i spalovací motory na vodík – připomeňme si, že s touto technikou testuje právě Hilux nebo Corollu Cross. V tomto ohledu v Thajsku navazuje partnerství se společností CP, s níž hodlá rozvíjet výrobu vodíku z biomasy – například slepičího trusu.