K tomu ale není ještě ten aerokoncentrační paket se skutečně funkční technikou za pár desítek tisíc hezky poháněný řemenem ať je profouknuté tamto ploché atmosferické torzo.. vím o čem mluvímB-]
Ta samolepka na nádrž to je dobrej devadesátkovej tuzing. 😄😄😄😄😄👍
Tebe by měl někdo elektrickým kabelem pořádně spráskat, ať je klid.
V pondělí ve 13 hodin v Boubínském pralese první odbočka 3 smrk od silnice. Jen já a ty. Kabely a kožená tanga sebou. Anální lubrikační gel vem.
Tak jsem tady buzny co je tu nového?
ta toyota, ten vw.
Panenko skákavá, Toyota je japonský VW!Nebeský sra4
já mám toyotu tureckou.
pěkný a určitě to budou lidé kupovat, sice koncernovistům stačí znáček rsi, al tohle je celosvětové, prostě toyota.
Tak českým odborníkům si stačí koupit logo RS koupit na internetu a hrát si na to, že mají RS. . Hlavně, že to je F čipu f téédéíčku f kůži f klimatóriu na hlínách ve vůni z rajchu.Tito lidé v ničem lepším nikdy ani nejeli a nikdy mít ani nebudou. A jsou to většinou největší specialisté na recyklace, výrobu energie, elektromobilů tu a voliči SPD
Ty jako provozovatel bmw i3 s kolečkama z kočárku by ses k problematice sportovních úprav cestovních vozů neměl vůbec vyjadřovat.
To co komentují po tom je ti velký ho.no. 😉👍 Co se týče pneumatik u vozu BMW I3S 20 prům. se jedná o speciální Runflat pneumatiky tedy silně vystužené pneumatiky v bočnicích. Nebortí se v zatáčkách ani při defektu.Ve spojení s víceprvkovým (jako u supersportu) nezávislým zavěšením levého a pravého kola samostatně na podvozku monokoku. použití lehkých slitin ramen, segmentů, sportovních aktivních tlumičů ve spojení s ESP, 4 kotoučových brzd, baterií v podlaze a motorem mezi zadními koly má I3 neskutečné jízdní vlastnosti. V kombinaci s pevným monokokem z karbonu, použitou karbonovou střechou a díly karosérie z lehkých plastů váží 180 k BMW I3S pouze 1300 kg. Výkon 180 k má ve všech otáčkách neustále. (pokud to dokážeš vůbec pochopit) Bez použití převodovky!!! O takové akceleraci a jízdních vlastnostech si můžeš nechat jen zdát synu. Nemluvě o rejdu kdy se 4 m dlouhý vůz dokáže otočit téměř na místě. A jako třešnička na dortu nádherné ticho za všech rychlostí i situací zapneš si rádio Harman Cardon hudbu přes bluetooth a cestuješ. A jejich úzký rozměr na který trapně narážíš? Nizký valivý odpor, minimální hluk, nízká spotřeba, v zimě to vyhrabe všechno. Pac a pusu.Budu kupovat BMW I4 😎
Tolik zbytečných slov. Viděl si tu svoji nádheru na silnici? Směšnější vozítko nepotkáš.
Tak mu nezáviď.
Trochu musíš to jeho chvástání tlumit. Dyk i BMW uznal že je to mrtvě narozený dítě a nástupce zrušil.
Jo bylo vtipný jak bramoráka deklasoval Swift.
https://youtu.be/hB4ZFkeglfs
Davídku, co ty na to?
https://www.youtube.com/watch...
😂😂😂
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.