Toyota nabízí nový aerodynamický paket pro GR86. Za pár desítek tisíc můžete mít skutečně funkční techniku

20 komentářů

WRC Fabia R2 Twincharger
15. ledna • 20:47

K tomu ale není ještě ten aerokoncentrační paket se skutečně funkční technikou za pár desítek tisíc hezky poháněný řemenem ať je profouknuté tamto ploché atmosferické torzo.. vím o čem mluvímB-]

David
15. ledna • 15:55

Ta samolepka na nádrž to je dobrej devadesátkovej tuzing. 😄😄😄😄😄👍

.
15. ledna • 17:23

Tebe by měl někdo elektrickým kabelem pořádně spráskat, ať je klid.

Roman Uzdichcal
15. ledna • 18:27

V pondělí ve 13 hodin v Boubínském pralese první odbočka 3 smrk od silnice. Jen já a ty. Kabely a kožená tanga sebou. Anální lubrikační gel vem.

Roman Uzdichcal
15. ledna • 12:17

Tak jsem tady buzny co je tu nového?

petr r. (petrumr)
15. ledna • 13:09

ta toyota, ten vw.

WinDiesel
16. ledna • 21:24

Panenko skákavá, Toyota je japonský VW!
Nebeský sra4

petr r. (petrumr)
17. ledna • 19:58

já mám toyotu tureckou.

petr r. (petrumr)
15. ledna • 11:33

pěkný a určitě to budou lidé kupovat, sice koncernovistům stačí znáček rsi, al tohle je celosvětové, prostě toyota.

Roman Uzdichcal
15. ledna • 12:23

Tak českým odborníkům si stačí koupit logo RS koupit na internetu a hrát si na to, že mají RS. . Hlavně, že to je F čipu f téédéíčku f kůži f klimatóriu na hlínách ve vůni z rajchu.
Tito lidé v ničem lepším nikdy ani nejeli a nikdy mít ani nebudou. A jsou to většinou největší specialisté na recyklace, výrobu energie, elektromobilů tu a voliči SPD

homer
15. ledna • 16:11

Ty jako provozovatel bmw i3 s kolečkama z kočárku by ses k problematice sportovních úprav cestovních vozů neměl vůbec vyjadřovat.

Roman Uzdichcal
15. ledna • 18:59

To co komentují po tom je ti velký ho.no. 😉👍 Co se týče pneumatik u vozu BMW I3S 20 prům. se jedná o speciální Runflat pneumatiky tedy silně vystužené pneumatiky v bočnicích. Nebortí se v zatáčkách ani při defektu.Ve spojení s víceprvkovým (jako u supersportu) nezávislým zavěšením levého a pravého kola samostatně na podvozku monokoku. použití lehkých slitin ramen, segmentů, sportovních aktivních tlumičů ve spojení s ESP, 4 kotoučových brzd, baterií v podlaze a motorem mezi zadními koly má I3 neskutečné jízdní vlastnosti. V kombinaci s pevným monokokem z karbonu, použitou karbonovou střechou a díly karosérie z lehkých plastů váží 180 k BMW I3S pouze 1300 kg. Výkon 180 k má ve všech otáčkách neustále. (pokud to dokážeš vůbec pochopit) Bez použití převodovky!!! O takové akceleraci a jízdních vlastnostech si můžeš nechat jen zdát synu. Nemluvě o rejdu kdy se 4 m dlouhý vůz dokáže otočit téměř na místě. A jako třešnička na dortu nádherné ticho za všech rychlostí i situací zapneš si rádio Harman Cardon hudbu přes bluetooth a cestuješ.
A jejich úzký rozměr na který trapně narážíš? Nizký valivý odpor, minimální hluk, nízká spotřeba, v zimě to vyhrabe všechno.
Pac a pusu.Budu kupovat BMW I4 😎

homer
15. ledna • 21:36

Tolik zbytečných slov. Viděl si tu svoji nádheru na silnici? Směšnější vozítko nepotkáš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kankunen
16. ledna • 20:44

Tak mu nezáviď.

homer
16. ledna • 23:53

Trochu musíš to jeho chvástání tlumit. Dyk i BMW uznal že je to mrtvě narozený dítě a nástupce zrušil.

ACE
15. ledna • 20:15

Jo bylo vtipný jak bramoráka deklasoval Swift.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Roman Uzdichcal
16. ledna • 21:54
ACE
18. ledna • 9:40

Davídku, co ty na to?

Lojza
15. ledna • 15:52

😂😂😂

Doporučujeme

Články odjinud