Majitelé mají Toyoty GT86 hlavně pro potěšení a zábavu, takže pohonná soustava dostane občas trochu více do těla. Toyota jim proto dává možnost tovární renovace pro zachování plného výkonu.
Toyotu GT GT86 si kupují především nadšení řidiči, kteří naplno využijí její sportovní potenciál. Oblibu jí zajišťují nejen agilní jízdní vlastnosti, ale také cenová dostupnost a nabídka široké škály továrních doplňků. Pochopitelně pokud často využíváte plný výkon a schopnosti vozu, je třeba věnovat větší péči pravidelnému servisu.
Čiperné kupé je na trhu od roku 2011, takže je pravděpodobné, že mnoho kusů bude potřebovat rozsáhlejší obnovu motoru. Toyota proto v Japonsku spouští vlastní program pro vrácení pohonných jednotek do kondice nového vozu.
Proces začíná důkladnou prohlídkou a diagnostikou vozu. Mechanici vnitřek motoru procházejí mikrokamerou, aby zjistili rozsah opotřebených dílů, které bude třeba vyměnit, a míru zanešení nečistotami. Poté následuje pečlivé čištění spalovací komory tekutými přípravky, dekarbonizace ventilů a mytí vnitřku motorového prostoru. V závěru se vyměňují běžně opotřebené díly a gumová těsnění.
Japonci prý ročně ujedou v průměru 9334 kilometrů, takže po 12 letech by jejich Toyoty GT86 měly mít najeto kolem 113.000 kilometrů. Takový nájezd u Evropana rozhodně nevyvolá potřebu tak rozsáhlého servisu, ale Japonci jsou co se týče aut větší puntičkáři, zvláště pokud je zdrojem potěšení.
Obdobně rozsáhlý program funguje od loňského října v GR Garage Fukuroi nacházející se v prefektuře Shizuoka. Záměrem Toyoty je stejný standard nabídnout i v rámci dealerské servisní sítě GR. Výhodou je, že japonská specifikace první generace je prakticky shodná s americkými a evropskými deriváty. Je pouze potřeba najít japonské zastoupení.