Toyota na výstavě otevře autoškolu pro děti. Chce je naučit řídit

Toyota na výstavě otevře autoškolu pro děti. Chce je naučit řídit

Auto je pro každého kluka velkým lákadlem. Některé děti si možná v raném věku vyzkouší alespoň točení volantem na tátových kolenou. Na pořádnou jízdu si ale musí ještě následně několik let počkat. Toyota ale na blížící výstavě International Tokyo Toy Show dá těm nejmenším možnost zcela bezpečně a legálně otestovat své řidičské schopnosti. 

Stav opravdové nouze? Toyota vám v Japonsku najde nejbližší toaletu

Stav opravdové nouze? Toyota vám v Japonsku najde nejbližší toaletu

Děti si budou moct ve speciální autoškole zajezdit v malém roadsteru Camatte Petta. Na dráze si vyzkouší práci s brzdou, plynem i volantem. Před jízdou si navíc budou moct přizpůsobit vzhled vozu. Každý z účastníků získá také "řidičský průkaz" s fotografií.

Japonská automobilka myslela i na děti, pro které bude i toto vozítko ještě příliš velké. Připraven pro ně bude simulátor řízení. 

Zdroj: Youtube

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků