Toyota na autosalonu ve Frankfurtu

Toyota na autosalonu ve Frankfurtu

Na blížícím se autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem budou stánku společnosti Toyota dominovat dvě hlavní témata. Prvním bude expanze hybridní technologie. Tu zde budou prezentovat nové modely Prius (světová premiéra) a hybridní RAV4 (evropská premiéra). Druhým tématem bude rozšíření prvků aktivní bezpečnosti v rámci technologie Toyota Safety Sense.

Hlavním lákadlem prezentace značky Toyota na autosalonu bude čtvrtá generace Priusu. Nový Prius zde bude mít světovou premiéru. Evropskou premiéru si zde odbude také nová RAV4 Hybrid a v neposlední řadě na stánku japonské automobilky bude k vidění druhá generace konceptu Toyota C-HR, což je hybridní crossover.

Značka Toyota dále kromě hybridní technologie rozvíjí také prvky aktivní bezpečnosti. Svoji technologii Toyota Safety Sense na autosalonu představí s vylepšeními. Stávající technologie1 bude nově doplněna o systém rozpoznávání chodců a o adaptivní tempomat (ACC). 

Tisková konference značky je naplánována na 15. září v 12:45 na stánku Toyoty v hale č. 8. Médiím bude během novinářských dnů (15. – 16. 9. 2015) k dispozici na místě Martin Peleška, ředitel českého zastoupení značky Toyota.  

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků