Toyota na autosalonu ve Frankfurtu

Toyota na autosalonu ve Frankfurtu

Na blížícím se autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem budou stánku společnosti Toyota dominovat dvě hlavní témata. Prvním bude expanze hybridní technologie. Tu zde budou prezentovat nové modely Prius (světová premiéra) a hybridní RAV4 (evropská premiéra). Druhým tématem bude rozšíření prvků aktivní bezpečnosti v rámci technologie Toyota Safety Sense.

Hlavním lákadlem prezentace značky Toyota na autosalonu bude čtvrtá generace Priusu. Nový Prius zde bude mít světovou premiéru. Evropskou premiéru si zde odbude také nová RAV4 Hybrid a v neposlední řadě na stánku japonské automobilky bude k vidění druhá generace konceptu Toyota C-HR, což je hybridní crossover.

Značka Toyota dále kromě hybridní technologie rozvíjí také prvky aktivní bezpečnosti. Svoji technologii Toyota Safety Sense na autosalonu představí s vylepšeními. Stávající technologie1 bude nově doplněna o systém rozpoznávání chodců a o adaptivní tempomat (ACC). 

Tisková konference značky je naplánována na 15. září v 12:45 na stánku Toyoty v hale č. 8. Médiím bude během novinářských dnů (15. – 16. 9. 2015) k dispozici na místě Martin Peleška, ředitel českého zastoupení značky Toyota.  

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků