Toyota MR2 dostala hybridní agregát a s ním i 400 koní

V souvislosti s probíhajícím tokijským autosalonem zaplavily svět zprávy o různých novinkách převážně tuningového charakteru. V metropoli Japonska ovšem není nouze ani o různé koncepty a experimentální přestavby. Jednou z nich je i Toyota MR2, která je výsledkem spolupráce automobilky s ladičskou společností Gazoo.

Právě pro tuto sympatickou hračku si společnosti připravily hybridní pohonnou jednotku sestávající z 3,3 litrového benzínového šestiválce a elektromotoru vyrobeného Toyotou. Zajímavý je i samotný systém, který je navržen tak, aby zadní kola poháněl výhradně benzínový agregát a přední poháněl elektromotor, který si své využití najde především při nižších rychlostech. Přítomna je i variabilní převodovka CVT, která ovšem okruhovému využití příliš svědčit nebude.

Jestli vás ale zajímají bližší detaily, budeme vás muset bohužel zklamat, jelikož automobilka nezveřejnila žádné další specifikace. Odhadem pouze víme, že model disponuje výkonem zhruba 400 koní, což je na celkovou hmotnost pohybující se kolem 1 300 kg bohatě postačující. O tom, jaké má automobilka s tímto vozem opravdu záměry, můžeme opět jen spekulovat. Podle informací ze zákulisí posloužila konstrukce MR2 pouze jako „obal“ a samotné ústrojí se již brzy objeví v některém z úplně nových hybridních sportovních modelů.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Toyota MR2 „v hybridu”
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků