Toyota MR2 dostala hybridní agregát a s ním i 400 koní

V souvislosti s probíhajícím tokijským autosalonem zaplavily svět zprávy o různých novinkách převážně tuningového charakteru. V metropoli Japonska ovšem není nouze ani o různé koncepty a experimentální přestavby. Jednou z nich je i Toyota MR2, která je výsledkem spolupráce automobilky s ladičskou společností Gazoo.

Právě pro tuto sympatickou hračku si společnosti připravily hybridní pohonnou jednotku sestávající z 3,3 litrového benzínového šestiválce a elektromotoru vyrobeného Toyotou. Zajímavý je i samotný systém, který je navržen tak, aby zadní kola poháněl výhradně benzínový agregát a přední poháněl elektromotor, který si své využití najde především při nižších rychlostech. Přítomna je i variabilní převodovka CVT, která ovšem okruhovému využití příliš svědčit nebude.

Jestli vás ale zajímají bližší detaily, budeme vás muset bohužel zklamat, jelikož automobilka nezveřejnila žádné další specifikace. Odhadem pouze víme, že model disponuje výkonem zhruba 400 koní, což je na celkovou hmotnost pohybující se kolem 1 300 kg bohatě postačující. O tom, jaké má automobilka s tímto vozem opravdu záměry, můžeme opět jen spekulovat. Podle informací ze zákulisí posloužila konstrukce MR2 pouze jako „obal“ a samotné ústrojí se již brzy objeví v některém z úplně nových hybridních sportovních modelů.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Toyota MR2 „v hybridu”
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Škoda Slavia mohla být jiná, ale nastala krize. Řídili jsme ji poprvé a asi naposled

Škoda Slavia 1.5 TSI DSG

Naposledy vyráběla Škodovka kabriolet v 60. letech. Že by se tento fakt měl změnit, dávají jasně najevo studenti Středního odborného učiliště Škoda Auto, kteří postavili už sedmý koncept. Počtvrté jde o otevřený vůz, nazvaný Škoda Slavia.

28.  7.  2020 | Michal Dokoupil | 17 příspěvků