Toyota Motor Czech nabízí program Prodloužená péče o baterii hybridního pohonu

Toyota Motor Czech nabízí program Prodloužená péče o baterii hybridního pohonu

Společnost Toyota Motor Czech začala nabízet majitelům plně hybridních vozů značek Toyota a Lexus speciální program zaměřený na prodlouženou péči o baterii hybridního pohonu. Tento program zaručuje za stanovených podmínek majiteli plně hybridního vozu plné krytí nákladů s případnou opravou nebo výměnou hybridní baterie a to až do 11. roku stáří hybridního vozu.

Vozidla s hybridním pohonem jsou vybavena technologií Hybrid Synergy Drive®, která umí inteligentně kombinovat výkon benzínového a elektrického motoru. Jedná se o ekologicky šetrný a sofistikovaný systém, který nepřetržitě sleduje jízdní podmínky a zajišťuje optimální výkon a odezvu vozu. 

V rámci předepsané kontroly servisní údržby provede autorizovaný servis Kontrolu stavu hybridního systému a zákazník obdrží Protokol o provedení kontroly informující o stavu hybridního systému jeho vozu.
    
Kontrola stavu hybridního systému se sestává z prověření správnosti diagnostických kódů, testu akumulátoru hybridního systému, testu izolace akumulátoru, testu komponent chlazení hybridního systému a celkové kontroly jednotlivých prvků systému.   

Komponenty hybridního pohonu současných vozidel Toyota / Lexus jsou kryty zárukou výrobce v délce 5 roků nebo do ujetí 100 000 km. Výjimkou je Prius II. generace, u kterého je záruka 8 roků / 160.000 km a aktivace programu se odvíjí od délky této záruky. Účastí v programu lze tedy prodloužit odbornou péči o hybridní baterii až do 11. roku stáří vozidla.  

Po skončení záruky výrobce na hybridní komponenty je majiteli plně hybridního vozu nabídnuta dobrovolná účast v programu „Prodloužená péče o baterii hybridního pohonu“. Podmínkou je absolvování Kontroly stavu hybridního systému. V případě úspěšného testu je aktivována „Prodloužená péče o baterii hybridního pohonu“ vždy na 1 rok nebo do ujetí 15 000 km. 

V rámci této kontroly, hrazené již majitelem vozu dle vlastního uvážení je vystaven protokol o jejím výsledku. V případě správné funkce hybridního systému je majiteli automaticky nabídnuto prodloužení účasti v tomto programu o další jeden rok.  

Zvýhodněná cena kontroly stavu hybridního systému je při spojení s běžnou údržbou vozu 1000,-Kč u vozů značky Toyota resp. 1300,-Kč u vozu značky Lexus.    

„Nově zavedený program Prodloužená péče o baterii hybridního pohonu je především významnou a dobrovolnou službou všem majitelům našich plně hybridních vozů po skončení jejich klasické záruční doby. Uvedením tohoto programu u našich autorizovaných partnerů chceme jednoznačně a prokazatelně zbořit jeden z největších mýtů o hybridech, který v minulosti vytvářel neopodstatněnou obavu o životnost hybridní baterie. V České republice prodáváme hybridní vozy již 10 let a za tu dobu neregistrujeme jediný problém s baterií hybridního systému. Právě naopak, poslední renomované studie prezentují naše plně hybridní vozy jako velmi spolehlivé s nejnižším počtem závad. Tento program vnímám také jako posílení důvěry v prodejním procesu nového či ojetého plně hybridního vozu.“, říká Martin Peleška obchodní a marketingový ředitel společnosti Toyota Motor Czech. 

bazar

Toyota Land Cruiser 3
Rok výroby: 2004
Stav: 161 758 km
Cena: 330 000 Kč
Toyota RAV 4 2,2
Rok výroby: 2008
Stav: 112 219 km
Cena: 202 000 Kč
Toyota RAV 4 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 965 km
Cena: 264 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2014
Stav: 130 394 km
Cena: 300 000 Kč
Toyota Aygo 1
Rok výroby: 2006
Stav: 118 684 km
Cena: 75 000 Kč
Toyota Auris 1,2
Rok výroby: 2016
Stav: 22 728 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků