Toyota Motor Czech nabízí program Prodloužená péče o baterii hybridního pohonu

Toyota Motor Czech nabízí program Prodloužená péče o baterii hybridního pohonu

Společnost Toyota Motor Czech začala nabízet majitelům plně hybridních vozů značek Toyota a Lexus speciální program zaměřený na prodlouženou péči o baterii hybridního pohonu. Tento program zaručuje za stanovených podmínek majiteli plně hybridního vozu plné krytí nákladů s případnou opravou nebo výměnou hybridní baterie a to až do 11. roku stáří hybridního vozu.

Vozidla s hybridním pohonem jsou vybavena technologií Hybrid Synergy Drive®, která umí inteligentně kombinovat výkon benzínového a elektrického motoru. Jedná se o ekologicky šetrný a sofistikovaný systém, který nepřetržitě sleduje jízdní podmínky a zajišťuje optimální výkon a odezvu vozu. 

V rámci předepsané kontroly servisní údržby provede autorizovaný servis Kontrolu stavu hybridního systému a zákazník obdrží Protokol o provedení kontroly informující o stavu hybridního systému jeho vozu.
    
Kontrola stavu hybridního systému se sestává z prověření správnosti diagnostických kódů, testu akumulátoru hybridního systému, testu izolace akumulátoru, testu komponent chlazení hybridního systému a celkové kontroly jednotlivých prvků systému.   

Komponenty hybridního pohonu současných vozidel Toyota / Lexus jsou kryty zárukou výrobce v délce 5 roků nebo do ujetí 100 000 km. Výjimkou je Prius II. generace, u kterého je záruka 8 roků / 160.000 km a aktivace programu se odvíjí od délky této záruky. Účastí v programu lze tedy prodloužit odbornou péči o hybridní baterii až do 11. roku stáří vozidla.  

Po skončení záruky výrobce na hybridní komponenty je majiteli plně hybridního vozu nabídnuta dobrovolná účast v programu „Prodloužená péče o baterii hybridního pohonu“. Podmínkou je absolvování Kontroly stavu hybridního systému. V případě úspěšného testu je aktivována „Prodloužená péče o baterii hybridního pohonu“ vždy na 1 rok nebo do ujetí 15 000 km. 

V rámci této kontroly, hrazené již majitelem vozu dle vlastního uvážení je vystaven protokol o jejím výsledku. V případě správné funkce hybridního systému je majiteli automaticky nabídnuto prodloužení účasti v tomto programu o další jeden rok.  

Zvýhodněná cena kontroly stavu hybridního systému je při spojení s běžnou údržbou vozu 1000,-Kč u vozů značky Toyota resp. 1300,-Kč u vozu značky Lexus.    

„Nově zavedený program Prodloužená péče o baterii hybridního pohonu je především významnou a dobrovolnou službou všem majitelům našich plně hybridních vozů po skončení jejich klasické záruční doby. Uvedením tohoto programu u našich autorizovaných partnerů chceme jednoznačně a prokazatelně zbořit jeden z největších mýtů o hybridech, který v minulosti vytvářel neopodstatněnou obavu o životnost hybridní baterie. V České republice prodáváme hybridní vozy již 10 let a za tu dobu neregistrujeme jediný problém s baterií hybridního systému. Právě naopak, poslední renomované studie prezentují naše plně hybridní vozy jako velmi spolehlivé s nejnižším počtem závad. Tento program vnímám také jako posílení důvěry v prodejním procesu nového či ojetého plně hybridního vozu.“, říká Martin Peleška obchodní a marketingový ředitel společnosti Toyota Motor Czech. 

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků