Nevím jak budou sloužit články, ale vzhled automobilu je naprosto otřesný. Na zvracení. Raději ať to rychle skryjí pod plachtu. :-(
To Toyota omylem vypustila fotky auta 0.01s po výbuchu článků nebo je to opravdu tak hnusné?
Nějak začínám mít čím dál větší problémy s designem Toyoty. Mám pocit, že to vlastně ani prodávat nechtějí.
Pokud je japonsky mirai budoucnost, tak budoucnost toyoty je pěkně hnusná.
Autům na vodík by se mohlo říkat Hindenburgy. Já myslím, že první nehoda s vodíkem při tankování nebo skladování (parkování auta) bude znamenat konec palivových článků.
Samozrejme, stejne tak jako u benzinovych aut muze dojit pri srazce k vybuchu a benzinova pumpa muze vyhoret :-) Pan se shlednul ve filmu Marecku podejte mi pero :-) Toyota je leaderem v inovacich jako zadna jina znacka a naramne ji to vychazi (vsechny ostatni znacky jeji koncept kopiruji) a uprime palivove clanky jsou budoucnost, ne baterky. Palivovy clanek a superkondenzator pro rekuperaci, tak budou vypadat auta za 20 let a Toyota je prvni. To jestli se bude pouzivat vodik nebo zemni plyn nebo jina smes do palivovych clanku je uplne vedlejsi.
Jen dodám, že nejde ani tak o riziko při srážce, jako už při prostém a běžném skladování a tankování vodíku. Vodík je vysoce výbušný (kam se hrabe benzín) a je silně problematický na skladování a tankování. Skladuje se pod extrémním tlakem stovek atmosfér (tlak LPG je 10 Atm , CNG 200 Atm, vodíku 350 Atm a víc) a jeho molekuly jsou tak malé, že vesele unikají témeř odkudkoliv. Majitel takového auta si tak bude muset zvyknout na pocit, že jeho auto může kdykoliv samovolně "anihilovat". Proto jsem psal, že první takové neštěstí, pokud pronikne na veřejnost, bude nejspíš znamenat rapidní odliv zájmu o tuto technologii. Tak jako u Hindenburgu.
Zatímco elektromobilita jako věčně zelená hitovka pro snílky je tady cca 100 let, tak palivové články jako hitovka pro snílky je tady 50 let. PS. Toyota je obecně zastaralá konzerva. Její strategie je taková, že vždy v nějakých intervalech zaviruje mozky svých fanoučků nějakým technickým šumem. Teď jim tam pustí šum svistu s palivovým článkem. A některým už to pěkně sviští v kebuli.
Toyota nie je prva len s tym ide prva do predaja.plne pojazdnu Hondu fcv testovali na primaautosalone,dokonca nasli na to aj pumpu.
No, vodík je přece jen trochu jiný, než benzín. Manipulovat s benzínem může i dítě.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.