Toyota má novou verzi svého minivozu Aygo. Jde ale jen o design

Selection je název nové edice, kterou Toyota připravila pro zájemce o svůj v Kolíně vyráběný minivůz Aygo. Bude se nabízet ve čtyřech barevných variantách, přičemž cílem bylo posílit sportovní image tohoto automobilu.

Verze x-travagant je nyní nově v nabídce s karoserií v červené barvě, elegantně doplněné černě lakovanou střechou a zpětnými zrcátky, zatmavenými okny, bočními lištami v klavírní černé barvě a 15“ disky kol z lehkých slitin ve speciálním černém designu. V rámci akční edice Benefit je tato verze nyní k dostání od 248 900 Kč. Stejná cenovka je také u modrého provedení karoserie, které doplňují stříbrné a černé detaily. Nad rámec verze x-play+touch, ze které model x-pressive vychází, získají zákazníci stříbrné disky kol z lehkých slitin s modrým středem a černé kryty zrcátek.

Test ojetiny: Toyota Avensis - od mercedesu na úroveň laguny

Test ojetiny: Toyota Avensis - od mercedesu na úroveň laguny

V bíle barvě pak přichází nově Aygo Selection x-clusive. Oproti verzi x-play+touch nabízí navíc černé disky kol z lehkých slitin s červeným středovým kroužkem, červené lišty předního a zadního nárazníku, červenou boční lištu dveří a černé kryty zrcátek. Cena v rámci edice Benefit je od 256 900 Kč. Tuto sumu zájemci zaplatí dealerům také za černý vůz x-treme s červenými doplňky. Verzi x-play+touch doplňují černé disky kol z lehkých slitin s červeným středem, červené lišty předního a zadního nárazníku, červenou boční lištu dveří a červené kryty zrcátek.

Na všechna barevná provedení se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků