Toyota má další problém, až 270 000 Lexusů může mít vadné motory

16 komentářů

maro-01
7. července • 22:22

na zaklade mojich 18 rocnych skusenosti s roznymi modelmi od Toyoty som dospel k nazoru ze modely vyrobene v Japonsku su o kus menej problematicke,. Dost špatne si vedie Avensis 2,2d z roku 2008.Inac k info vyssie v diskusii, mam za to ze klimu (kompresor) pre Skoda Auto vyraba Valeo Compressors Europe v Humpolci, ci sa mylim?

kamil
8. července • 7:06

Možná bere Škodovka klimatizace od více výrobců, pro Škodu Yeti vyrábí klimu Denso v Liberci:
denso.cz ...

buri
6. července • 21:37

Já osobně Toyotě věřím..... ,když jsem pracoval u Bosche na čerpadlech CR ,tak dělat pro Toyotu znamenalo mít prestiž a Bosch k tomuto přistupoval hodně důsledně......,takže vím, že Toyota je vždy to nej co můžete koupit.....,a to že amíci jsou blbci a neumí jezdit s moderníma autama,je jejich vlastní debilita,ne problém Toyoty nebo nějakých pedálů..... !!

Tomas
7. července • 10:54

I moje duvera v Toyotu je nenarusena. V rodine jich mame nekolik a v firme take. Pokud jsou nejaky problemy, tak jsou to prkotiny jako praskla zarovicka v pristrojove desce, ci zarovka ve svetlech.... dobra, toyota si nedokaze pohlidat kvalitu zarovicek.Ale ze by se s autem nekdy nedalo jet? Ze by nesla klima ci topeni? Ze by nesel palubni pocitac? Ty auta zatim vzdy dojeli z mista A do B s patricnym konfortem.O necem taky mluvi to, ze narozdil do nekterych majitelu vozu, lidi s toyotou se malokdy zajimaji o hustotu servisni site ci cenu nahradnich dilu. Proc taky?

Petr
7. července • 15:46

Souhlas, vidim to stejne.

kamil
7. července • 7:24

Problém těch pedálů v Toyotách byl konstrukčního rázu, tam nebyl problém s kvalitou výrobku jako takového. Bohužel to soudruzi z USA konstrukčně nezvládli. Docela by mě zajímalo jestli to ta firma pak Toyotě musela platit.
Dokonalá automobilka bohužel neexistuje, Toyota sice patří stál k těm nejlepším, nicméně ani jí se problémy nevyhýbají. Dnešní auta jsou jen skládačky kdy daný díl pro více automobilek dělá např. jeden výrobce. Ve své podstatě je třeba každá Škodovka s klimou částečně Toyota, protože klimatizace pro celý koncern VW vyrábí japonská firma Denso, což je dceřinná firma Toyoty :-)
Jinak to pomalu vypadá jako kdyby v USA chtěl někdo podpořit domácí automobilky, protože teď už se pro změnu medializují problémy Mazdy a BMW, ale americké automobilky ani ťuk:
www.novinky.cz ...

Marty
8. července • 12:06

protože americké automobilky jdou v kvalitě nahoru, zatímco ostatní spíš dolů.
Však je to na prodejních číslech vidět, podívej se na statistiky značek ford, dodge, buick či mercury a srovnej si to s lonskými prodeji :o))Pár lidí už tam pochopilo, že to co nabízí Camry nabízí Buick LaCrosse či Chevy Malibu taky.

kamil
8. července • 19:56

:-D

Thor
7. července • 9:48

To není o tom, jestli se někomu, něco pos.re, ale kolik. A Toyota stále patří k tomu spolehlivějšímu. U jiných automobilek je to co model, to paskvil (nadneseně řečeno, občas se jim taky něco povede :-D)

jogurt
6. července • 23:49

Nebyl bych zas až takovým optimistou a není toytota jako toyota. Šunt z produkce TPCA se bohužel nedá srovnávat s čímkoli jiným této značky, přestože to vpředu a vzadu nese stejné logo. Zázrakem bohužel není nejen aygo, ale ani yaris, ač ten se nevyrábí v Ovčárech pěkně po francouzsku systémem nefunguje to, ale to je dobrý.
Že kousavé pedály postihly toyotu a ne třeba bmw je spíše otázkou náhody, než systémové chyby toyoty. T prostě měla smůlu, že to prasklo ve stupidních usa a ne třeba v číně, kde by na to nikdo nepřišel, či v evropě, kde by se to velkorysou kulancí vyřešilo bez aféry.

bch
6. července • 13:05

Kde jsem to jen viděl....

neodborník
6. července • 10:56

Navrhuji Toyotě nový reklamní slogan, aby si Toyotisti uvědomili, že absolutně bezchybné výrobky neexistují a zůstali Toyotě věrní. Občas se chybička vloudí (bez ironie) i při sebevětší snaze.

kamil
6. července • 15:22

Bohužel kvalita a spolehlivost všech aut jde dolů, protože jsou čím dál složitější a výrobci čím dál víc šetří :-/
Malý výtah svolávaček za letošních 6 měsíců:Peugeot 3008:
The product poses a risk of injuries because the front bumper may come loose, fall onto the road and present an obstacle to other vehicles causing an accident.Audi Q5:
The product poses a risk of injuries because, in the event of an accident resulting in triggering of the curtain airbags, the A-pillar trim can come loose moving into the passenger compartment.Ford Focus C-MAX:
The product poses a risk of fire because corrosion of the control module of the radiator fan can cause road salt to penetrate the electronics leading to overheating which can cause the module and the surrounding cables and components to catch fire. Škoda Roomster:
The product poses a risk of injuries because the tongue of the rear middle safety belt may break under extreme loads. Kia Ceed:
The product poses a risk of injuries as there is a possibility that, in some rare circumstances, insufficient brake force could be produced by the master brake cylinder which could potentially lead to a road accident. Honda Jazz a Civic:
The product poses a risk of injuries as a brake pedal pin retaining clip may not be installed, in which case it is possible for the brake pedal pin to become detached. Fiat Punto:
The product poses a risk of injuries because, owing to an electronic problem, the deactivated passenger airbag can be reactivated.Volvo XC90, XC70, V70, S60:
The product poses a risk of injuries as there is the possibility that a rise in oil pressure in the engine could cause engine damage which could lead to a road accident.Chevrolet Aveo:
The product poses a risk of injuries because there is a possibility that the left-hand rear hub nut has not been correctly tightened or caulked in production. 3 incidents reported.

fsh
7. července • 17:14

ahoj,
kde tyto informace sbíráš? díky

kamil
7. července • 18:38
FSH
7. července • 20:17

díky moc!

Doporučujeme

Články odjinud