Toyota Land Cruiser 300 přijíždí ve verzi GR Sport. V terénu je ještě schopnější

8 komentářů

simson33
4. srpna • 11:26

Opravdu nádhera! Je dobře, že rámová auta stále existují. Toyota na rozdíl od Land Roveru stále ctí tradice: 1. rám, 2. tuhá zadní náprava, 3. ocelové pružiny, žádné vzduchové měchy. Pro dlouhodobé užívání v terénních podmínkách je to stále nejlepší/nejspolehlivější řešení. Bravo!!!

Adam
4. srpna • 9:53

Opravdu nechapu pro se to neprodava v eu… myslim ze by se ani nestacili divid kolik by jich prosali - stejne jako gr yarisu

goes
4. srpna • 16:05

To oni vi moc dobre... ramovych offroadu tu bylo dost, postupne zmizely proto, ze prsote je lidi realne nekupuji a tech par prodeju se jim nevyplati resit.

Adam
4. srpna • 17:41

Tak se podivejme na prodeje v cr tusim za 1-6 2021 112ks mercedes g 100ks defender a 60ks lc 150Myslim ze lc 300 by se kolem 60-80 prodalo…

goes
5. srpna • 13:32

Co mas s ramovym offroadem spolecneho soucasny Defendrer? Kolik z tech LC a Gecek se podiva mimo silnice? Par majitelu znam a nikdy mimo asfalt s tim nebyli.A i kdyby se prodalo 50 kusu pro pozery, tak proc si komplikovat zivot homologaci, servisem a kde cim, kvuli tomuto objemu?kdo chce offroad koupi Nivu :)

homer
6. srpna • 15:26

Uff nivu. Kdybys napsal wranglera tak jo.

Jasnačka
4. srpna • 20:52

Jasně, G se kupuje pro svou průchodnost terénem. Cesty do Pařížské a ruské restaurace jsou skrz propadlé kanály.

Mikeš
4. srpna • 12:01

Protože komoušové.

Doporučujeme

Články odjinud