Toyota Land Cruiser 2011: vylepšená a posílená

10 komentářů

adam
26. listopadu • 16:19

a co se změní dál - motor už prošel webem dávno

simson
26. listopadu • 13:39

Design J120 byl možná hezčí (ale ne ve všem, třeba současná vodorovná přední kapota mi přijde hezčí než předchozí skloněná), ale jinak je J150 technicky stále vynikající off-road, vše podstatné zůstává: žebřinový rám, tuhá zadní náprava, redukce... LC se i v obtížném terénu chová neuvěřitelně samozřejmě, kdo měl možnost vyzkoušet ten ví:-))

homer
26. listopadu • 14:19

měl jsem tu značku rád, toho unuděnýho servismana v prázdný dílně a dneska nemaj jedinej model kterej bych chtěl ...

simson
26. listopadu • 13:39

Design J120 byl možná hezčí (ale ne ve všem, třeba současná vodorovná přední kapota mi přijde hezčí než předchozí skloněná), ale jinak je J150 technicky stále vynikající off-road, vše podstatné zůstává: žebřinový rám, tuhá zadní náprava, redukce... LC se i v obtížném terénu chová neuvěřitelně samozřejmě, kdo měl možnost vyzkoušet ten ví:-))

simson
26. listopadu • 13:38

Design J120 byl možná hezčí (ale ne ve všem, třeba současná vodorovná přední kapota mi přijde hezčí než předchozí skloněná), ale jinak je J150 technicky stále vynikající off-road, vše podstatné zůstává: žebřinový rám, tuhá zadní náprava, redukce... LC se i v obtížném terénu chová neuvěřitelně samozřejmě, kdo měl možnost vyzkoušet ten ví:-))

matuS
26. listopadu • 10:38

boha ten dizajn, to je des. To LC z roku 2000 je daleko krajsia!

Graver
26. listopadu • 10:41

Přesně...Ty hranaté tvary je děs....malinko zaoblit, zlehčit.....Před 10 lety to byl pro mne sen, ale co se z toho stalo teď

IO
26. listopadu • 10:58

jj, konkurencia sa popri nom nejak "zcvrkla" :-D

TOY TOY
26. listopadu • 10:09

Tak nielenze LC nie je SUV, ale off-road, ale na Slovensku cena zacina na 39.000 a konci na 67.500 € !

Alex
26. listopadu • 9:41

Nerekl bych, ze zrovna Landruiser je SUV, rekl bych, ze spise Off-road.

Doporučujeme

Články odjinud