Toyota láká na plug-in hybridní RAV4. Bude to nejvýkonnější verze v historii

44 komentářů

Paly
14. října • 9:39

Rav potrebuje diesel ako soľ, napr. z Hiluxu,Land Cruisru,alebo poprosiť VW,alebo BMW o TDI minimálne 150 konovy. Nech si zoberú príklad z Mazdy, ktorá začala predávať v USA svoje suv CX 5 s dieslom.Mozno aj mazda by im dodala, keď samy nie sú schopní vyrobiť poriadneho diesla.

petr r. (petrumr)
14. října • 15:19

co ti kdo udělal nabízet jim diesel od mazdy???? Rav má hybrid a je velice v americe oblíbená. Za kolik litrů oleje jezdí ta dieslová mazda?

Paly
14. října • 21:19

Môžu sa spýtať aj u mercedesu, predtým mali diesel od BMW.

E15
14. října • 12:19

mamacar na poskakování ze satelitu na kroužky a zpět diesel opravdu nepotřebuje. Doba, kdy se rakovinomety cpaly i do Smartu, už je naštěstí pryč....

Paly
14. října • 21:14

Nie každý kupuje suv na jazdenie po meste.Vacsina jazdí aj po diaľnici a nechce zbytočne ťahať 200 kg phev pohon, ktorý je k ničomu po vybiti baterky. Zbytočne kila,ktoré zvyšujú spotrebu. Firmy nebudú kupovať predražené toyoty Camry phev,ale radšej TDI passaty a iné dieselové alternatívy. Aj pre mamitaxi s RAV budú výhodnejšie základné benzinaky, veď rozdiel v cene je 6500 € oproti hybridu.To sa nemá šancu vrátiť za celú životnosť automobilu. Phev bude ešte drahší.
Phev automobily je jedno veľké klamstvo, ktorými sa automobilky snažia znížiť flotilove emisie aby nedostali miliardové pokuty od "Veľkého brata z Bruselu."

Standa
15. října • 16:35

Zajímalo by mě zda podobné emisní limity jako v EU jsou i jinde.
Jaké mají např. v USA, Kanadě, Austrálii?

abc
11. října • 16:00

Toyota konečně pochopila, že cesta jsou PHEV s Li-ion baterkami a ne ty zastaralé HEV s niklovými baterkami.

Niemand
12. října • 6:47

No Toyata cestu zvolila veľmi rozumne. Klasický hybrid nie cenou uletení a predávajú sa veľmi dobre. Ako jediný sa do roku 2025 nemusia báť emisných pokút v EU. A pre mňa osobne je LSD NiMH výhodou oproti klasickej lithiovej batérii s tekutým dielektrikom. Majú vyššiu odolnosť aj životnosť a nehrozí riziko pri nehode.

..
12. října • 9:21

Bát se nemusí nikdo, ale Toyota něco razantního směrem k EV a PHEV udělat musí, protože všechny její dnešní hybridy překračují 95 g/km, takže už od příštího roku má problém.

petr r. (petrumr)
12. října • 13:26

kdo lže na ukor jiné automobilky je neznaboh a lid se podívá do tabulek a ceníků, toyota se bude zdražovat třeba o 3tkč versus 150tkč je sakra rozdíl.:-D

Niemand
12. října • 12:04

Do 2025 sa počíta CO2 podľa NEDC tam sa do 95g vojdu všetky HEV okrem RAV4 a možno Camry. Už v roku 2017 mala Toyota fleetoví priemer pre EU 102 g CO2 na km. A sú jediný, kto nemusí robiť rýchle zmeny, aby neplatil pokuty.

petr r. (petrumr)
12. října • 13:22

joo a to někdo už nemůže překousnout, prius plugin má 28g/km, corolka hybrid 1,8 má 76-83 a 2.0l H má 85-89 a ravka 100-105, tak budoucí majitelé si nebudou ani připlácet po novým roku a možná jestli to bude jak se píše, tak toyota bude asi jedna z mála co bude nabízet cenově dostupný vozy. Doba průměru na automobilku končí a bude se platit v prodaným kuse.

Joe Doe
11. října • 18:38

Rav4 existoval ako plnohonodtny elektromobil davno pred Teslou, takze Toyota to chapal vzdy.Ravka takisto nie je prvy plug in od Toyoty ani prvy liion model.NiMH baterie maju oproti litiovym svoje vyhody najma pri nasadeni vo full hybridoch.

abc
11. října • 20:25

Tesla je velice mladá automobilka a není žádné měřítko nějakého prvenství, Toyota konec konců také ne, elektromobil i hybrid zde byly již v předminulém století.

Kuk Vykuk
12. října • 0:46

EV RAV4 vyrobili jen 2200 kusů. B-]

..
12. října • 9:20

a byl to největší křáp mezi EV jaký kdy byl vyroben.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
12. října • 16:05

V druhé generaci byl kompletní elektrický pohon i s baterkou od Tesly a montovalo se to v Detroidu. ;-)

Kuk Vykuk
12. října • 16:08

A co si myslíte kolik Škoda dodá na trh v ČR elektrických Citigo? Taky jenom 2200. Není to elektrická revoluce, je to jen další compliance carm bay vlk nažral a koza zůstala celá. Úkol dne je prodat co nejvíc spalováku co jen jde. :-D:-D:-D

E15
11. října • 16:05

Tak zase tak ostře bych to neviděl. Pokud u těch HEV s NiMh nastaví rozumné ceny a vychytají chyby, pak je to dobrá alternativa pro lidi, pro které se plugin nehodí (což je každý, kdo používá auto ve městě a příměstském provozu a nemůže nabíjet doma).
Jinak NiMh mají i výhody, proto je ostatně používají. Mají delší životnost a lépe snášejí mráz (plus pro lidi, co parkují venku na ulici).

E15
11. října • 16:20

Jen doplním, že kromě města se HEV hodí i na vesnici a projíždění okresek, přičemž čím členitější, tím lépe. Když jsem jezdil s RAV4 hybrid po horských silničkách, fungovalo to skoro jako perpetum mobile (kopec jsem vyjel na energii, kterou jsem z kopce nabil) :-D. Bohužel takto pěkně to funguje jen při pomalé jízdě, na dálnici to samozřejmě nefunguje skoro vůbec.

kadel
11. října • 22:13

A jak jsi rychle jezdil v tom kopcovitem terenu? Ravka v kopcich zere jako tank. Do kopce to na elektriku vic jak 50 nejede.

petr r. (petrumr)
12. října • 8:55

plugín ma omezenou rychlost na 50km/hod? Jestli jezdil u nás, tak asi do 90. A kdyby jezdil nějakou moji trasu, tak silnička III třídy co vede lesem tak max asi 70 a to by esp by se nezastavilo. Kadel, trochu piš o životě.

Niemand
12. října • 7:00

Ako tank žere len tomu, kto jazdí ako prasa. Elektrika pomáha aj diaľničných rýchlostiach. Ale ak nevieš narekuperovať a energiu prepáliš brzdami, tak sa nečuduj.

Kevlarius
11. října • 15:31

Tak na tuhle variantu se těším doslova extrémně. Dosud jsem vážně uvažoval o nákupu hybridní RAV4 nebo Hondy CR-V, ale jestli v dohledné době přijde hybridní varianta RAVky, tak to bude auto mých snů a pokud to nebude mít žádnou opravdu vážnou chybu v designu, tak...... :-P:-P

Kevlarius
11. října • 15:34

Sorry....plugin-hybridní.... pochopitelně.:-P

skodafil
11. října • 15:50

Kouknete na Mitsu Outlander PHEV. Zatim muj vazny kandidat.

Kevlarius
11. října • 15:53

O tom sice vím, ale tohle auto se mi z více důvodů vůbec nelíbí.

E15
11. října • 16:02

jj, je to taková retro kysna. Však už taky Mitsubishi chystá novou generaci.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kevlarius
11. října • 16:52

Jo, přesně. Vnímám to úplně stejně.

Bonifác
11. října • 13:39

Až bude stáť barel ropy 200-300 $ usd, potom sa takéto auta môžu presadiť aj bez vládnych podpôr všade vo svete.Pred 10 rokmi "predpovedali", že v 2019 bude stáť barel 300 $ a Saudi budú bez ropy.Same bludy... Cena sa stabilne drží na 60-70 $,aj napriek tomu že Irán a Venezuela jedny z najväčších producentov majú zákaz od USA predávať ropu.

Joe Doe
11. října • 14:27

Lenze v maji 2008 vyskocila cena ropy na $160 za barel, a dalsie 2 roky sa drzala nad $100, takze tie predpovede neboli vycucane z prsta.A sankcie nefunguju tak, ako ich popisujes.

Kuk Vykuk
12. října • 0:41

Zrovna teď je litr benálu v Los Angeles dražší o 3 Kč než v ČR. Takže už je to tady. ;-)Gas prices exceed $5 a gallon at some Los Angeles area stations
https://www.foxla.com/news/gas-prices-exceed-5-... ...

Paly
14. října • 9:26

USA priemer 2,6 $ galon, cca 0,7 $ L.Kuko dlho ti trvalo nájsť najdrahšiu benzinku v USA?V Kalifornii je najdrahší benzín v USA,nie nadarmo tam ma Tesla neobmedzenú podporu.
https://gasprices.aaa.com/state-gas-price-averages/...

E15
11. října • 13:28

Jsem zvědavý na cenovku. Když nakonfiguruju aktuální neplugin 4x4 s trochou výbavy, jsem na cca 1,2 mil. Jestli přidají dalších 200tis za lion baterii, pak to asi jinam než na dotované trhy moc neudají....

Kevlarius
11. října • 15:33

Tajně doufám, že aspoň nějaké dotace budou a také, že se začnou rozšiřovat výhody "zelených" eko-registračních značek.

E15
11. října • 16:10

tak pro dotace moc nejsem, ale mí na značce Ečko by se mi taky líbilo. Koneckonců konkurence se pomalu nějaká vyjevuje: Ford Kuga PHEV (ale to asi nebude 4x4), Opel Grandland X PHEV (ten má mimochodem 4x4 a 300 HP, což si v tom fórově působícím divnoautě nějak neumím moc představit). :-)

Michal
12. října • 20:58

Pokud chces na znacce Ecko, tak si auto registruj v pardubickem kraji. Tam jezdi pouze s ekologickymi auty :-)

skodafil
11. října • 15:49

Nahlas doufam, ze nic z toho nebude. Proc by meli jedni platit auta druhym? Vydelej si a kup. Nevydelas? Nemas. Neprodava se? Vyrobce to prestane vyrabet. Cokoliv jineho je cesta do pekel. Bidu za totace si snad jeste pamatujeme.

E15
11. října • 18:38

Na druhou stranu to, že týpek s Golfem 1.6 D z roku 1987 zaplatí na daních a poplatcích cca stejně jako někdo, kdo jezdí s novým Priusem, je taky pěkně nefér. Myslím teď spotřební daně z PHM, které preferují poměrně výrazně nafťáky. Stejně tak i přístup měst je k oběma autům stejný, což je pěkné nefér - žádné emisní zóny, žádné úlevy při parkování.
Je známo, že cca 10% auto vypouští ve městě jako je Praha cca 90% škodlivin, ale co udělá magistrát - místo aby zatnuli tipec těm deseti procentům, vymyslí, že až bude "smogová situace", budou jezdit buď sudá nebo lichá čísla. To prostě normálnímu člověku hlava nebere!

gréta
11. října • 19:37

Ale golf 1,6D je z pohledu emisí co2(který jsou teď ten nejdůžitější ukazatel) je se svými 130g/100km celkem ekologické auto. Kolik má tenhle hybrid při vybiý baterce?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
12. října • 6:42

Na Toyotackom hybride batériu nenabíjaš. Vyrvnáva výkyvy a tak môže byť spalovák často vypnú, alebo isť v pasme s vysokou účinnosťou. Ten golf je ľahší ako súčasný yaris hybrid a ten nemá problém reálne jazdiť okolo 4,2 čo je cca 100g na km.

Kuk Vykuk
12. října • 16:00

Samozřejmě že ji nabíjíš protože vybitá je ti naprd, ale nabíjíš jí pouze spalovákem nebo rekuperací při brždění což je opět zachytávání energie ze spalováku.

Niemand
13. října • 15:00

Lenže rekuperácia je tá energia čo by si inak vypálil brzdami.

Kuk Vykuk
12. října • 0:31

Na CO2 ti sere pes ty ekologu, Golf v dehtu vypouští jedy a rakovinu a my to nechcem dejchat.

Doporučujeme

Články odjinud