vw sa rúti do prepadliska dejín, a stále naberá väčšiu rýchlosť.
Tohle říkám od doby prohlášení plné elektrifikace.Sami sobě elektrifikovali křesla.Bude hodně kraválu a bordelu okolo rozpadu,ale defacto se už tak potichu děje.Nezávislost na koncernu vyhlásí Porsche pak Audi a pak to půjde do hajzlu všechno.Kompletní čistka kapitálu jak vyšitá.Až si člověk začíná myslet,že pandemie Corona byla cíleným útokem na světový řád a jeho následná restrukturalizace je jen plánovaným krokem zainteresovaných .
Taková perlička pro zasmání. Highlander na českém trhu za 1 800 000 Kč, na Slovensku za 56190 €. Euro máme za 26,04 Kč. Prostým ponásobením těchto čísel zjistíme, že si z nás české zastoupení dělá legraci. Asi tak o 330tis Kč. :-D
Na germánský ceník Toyoty se raději ani nedivejPraskneš smíchy anebo jinak
Proč?
Jen tak, lepsi vybava to vse za 58 800 euro.Prepocet podle tebe a jsme na 1 550 000 korunA tomu ja rikam parada. Ze jezdi lide kupovat ke germanum levnejsi a kvalitnejsi jidlo a kosmetiku - na to si clovek nejak zvyknul Jenze ted se k nim bude jezdit nakupovat i levnejsi nova auta - vetsinou v lepsi vybave,ktera v cesku ani nejde nakonfigurovat. Takze totalni ovladnuti se blizi. Trh v Cesku se zhrouti a bude to tak,jak si to kdysi davno Adolf pral. Germani povladnou tem cechum - spojenci frantici budou germanum jen prikyvovat.
Obecně jsou auta (a i Toyoty) na německém trhu o dost dražší než v Česku. Akorát v případě Highlanderu a RAV4 PHEV českému zastoupení zřejmě trochu přeskočilo... Tyto dva modely tu máme zřejmě nejdražší na světe (a to jak absolutně, tak hlavně relativně v poměru k cenám ostatních aut (i Toyot) na trhu).
Dlouhodobý ukazatel vývoje cen je jednoznačný .Prostě pro větší germánský trh jsou ceny nižší a začíná se to projevovat u všech značek.Výbavu dorovnej a zjistíš, že germáni mají nové auta levnější.Důvodem je i nenasytnost prodejců v Česku.
A nenapadlo vás vy dva myslitelé, že to není ani tak tím, že se jedná o Německo a nebo o Slovensko, ale že je to prostě tím, že mají euro? Když si dneska objednáte RAV4 PHEV s dodáním, když to dobře dopadne, v červnu, tak dovozce absolutně nemůže tušit, za kolik euro to auto na českém trhu prodá. Takže to radši pořádně omastí, aby mu to vyšlo, i kdyby se kurz propadl na 30 Kč/Euro. A to je jen jedna z mnoha "výhod" samostatné měny v malé otevřené ekonomice.
pogumovaný čudl nebo sundat rukavici? Tuším, že lidem se rozsvítilo i kdyby novináři nepsali o yarisu jako o superautu.
A v jakém smyslu??? Ono to totiž v kategorii super auto je.
Mně u korolky chybí nějakej normální motor, bez všech těch hybridních fičur, který maj navíc nestravitelný ceny. Taková jedna čtyřka, jedna pětka s turbem, to by fakt byl ideál. Já vím že ta jedna dvojka není špatná, no ale necelejch sto dvacet kobyl, fakt není žádná hitparáda. Sto padesát by fakt byl ideál na delší cesty. Škoda.
Počkej si na Korolku GR..tam oturbenou 1.5 s trihrnkem dostanes...
https://www.caranddriver.com/news/a32434970/toyota-gr-...Tady je trocha info
Nebude.Corolla dostane jen optipacket GR v Evropě .Jinde budou mít místo Yarise Corollu.
TOYOTA COROLLAPrice range: $29,990-$38,490.Powertrains: 2.0-litre petrol four (125kW/200Nm)Nový Zéland má vystaráno
Taky má Evropa smůluhttps://www.cnet.com/roadshow/pictures/2021-to...
VW nikdy neprodalo nejvice vozidel. Podvodem nahlasilo registrace a auta byly uskladneny na megaparkovistich po celem svete.Dodnes jsou parkoviste plna VW ,ktere nikdo nechce. A to nehovorim o parkovistich v USA po diesel pruseruID parkoviste - nikdo to nechcehttps://electrek.co/2020/03/17/vw-id-3-stockp... ...
První část příspěvku nerozporuju. Ale ID parkoviště je focené v březnu 2020, kdy se auta vyráběla na sklad záměrně kvůli nedodělanému softwaru a odkladu zahájení výroby.
TOYOTA 👍👍👍
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.