Toyota je stále nejcennější automobilovou značkou. Mercedes ale dotahuje

Nejhodnotnější světovou firmou je Apple, následují Google a Microsoft.
Toyota je stále nejcennější automobilovou značkou. Mercedes ale dotahuje

Sedmou nejhodnotnější firmou na světě je japonská Toyota. V žebříčku Best Global Brands 2017, který sestavuje firma Intebrand, si ze všech světových výrobců aut stojí nejvýše. Hodnota Toyoty je aktuálně 50,3 miliard amerických dolarů.

Do první desítky pronikl tentokrát ještě Mercedes-Benz, který už se na Toyotu s hodnotou 47,8 miliard dolarů pomalu dotahuje. Skončil devátý, tedy o čtyři příčky lépe než jeho největší konkurent BMW.

Toyota Land Cruiser 79 6x6: Z Dubaje do ČR [první jízdní dojmy]

Toyota Land Cruiser 79 6x6: Z Dubaje do ČR [první jízdní dojmy]

Druhou desítku uzavírá  Honda, v té třetí jsou pak Ford, Hyundai, Audi, Nissan i Volkswagen. Americká Tesla se s hodnotou čtyři miliardy dolarů jen těsně vešla na konec první stovky.

Nejcennějšími firmami na světě jsou ty technologické - konkrétně Apple, Google a Microsoft. Před zmíněnou Toyotou jsou pak ještě Coca Cola, Amazon a Samsung.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 44 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 93 příspěvků