Toyota je stále nejcennější automobilovou značkou. Mercedes ale dotahuje

Nejhodnotnější světovou firmou je Apple, následují Google a Microsoft.
Toyota je stále nejcennější automobilovou značkou. Mercedes ale dotahuje

Sedmou nejhodnotnější firmou na světě je japonská Toyota. V žebříčku Best Global Brands 2017, který sestavuje firma Intebrand, si ze všech světových výrobců aut stojí nejvýše. Hodnota Toyoty je aktuálně 50,3 miliard amerických dolarů.

Do první desítky pronikl tentokrát ještě Mercedes-Benz, který už se na Toyotu s hodnotou 47,8 miliard dolarů pomalu dotahuje. Skončil devátý, tedy o čtyři příčky lépe než jeho největší konkurent BMW.

Toyota Land Cruiser 79 6x6: Z Dubaje do ČR [první jízdní dojmy]

Toyota Land Cruiser 79 6x6: Z Dubaje do ČR [první jízdní dojmy]

Druhou desítku uzavírá  Honda, v té třetí jsou pak Ford, Hyundai, Audi, Nissan i Volkswagen. Americká Tesla se s hodnotou čtyři miliardy dolarů jen těsně vešla na konec první stovky.

Nejcennějšími firmami na světě jsou ty technologické - konkrétně Apple, Google a Microsoft. Před zmíněnou Toyotou jsou pak ještě Coca Cola, Amazon a Samsung.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků