Toyota IQ3: inteligentní prcek na třetí

Zatímco malá Toyota iQ se na středoevropských trzích pouze zabydluje, výrobce už přichystal nový přírůstek do této na oko inteligentní rodinky. V nabídce se totiž již brzy objeví model iQ3 disponující jen nedávno uvedeným 1,33 litrovým čtyřválcem Dual VVT-i s technologii Toyota Optimal Drive a úctyhodným výkonem 73 kW. Tato výkonnostní hodnota pak nepochybně postačí na dynamickou a lehce sportovní jízdu, kterou naznačuje i dynamicky tvarovaný bodykit a 16-ti palcová litá kola. Zmíněné sportovní doplňky však u tohoto vozu nejsou nutností a zákazník si může vybrat z dalších troch paketů: iStyle, iUrban a iConnect.

Tip: Představení nové Toyoty iQ vč. českých cen.

Vraťme se však zpět k pohonnému ústrojí. Inovovaný čtyřválec navíc disponuje technologií Stop & Start, která zaručuje především snížení spotřeby ve městě. Podle údajů výrobce si iQ3 vystačí v kombinovaném provozu pouze s 4,7 l na 100 km a při použití převodovky CVT je spotřeba ještě o pár deci nižší. Připomeňme, že 1,33 litrový čtyřválec je součástí nabídek u modelů Auris, Yaris a Urban Cruiser.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek 
Toyota iQ3
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 65 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků