Toyota IQ3: inteligentní prcek na třetí

Zatímco malá Toyota iQ se na středoevropských trzích pouze zabydluje, výrobce už přichystal nový přírůstek do této na oko inteligentní rodinky. V nabídce se totiž již brzy objeví model iQ3 disponující jen nedávno uvedeným 1,33 litrovým čtyřválcem Dual VVT-i s technologii Toyota Optimal Drive a úctyhodným výkonem 73 kW. Tato výkonnostní hodnota pak nepochybně postačí na dynamickou a lehce sportovní jízdu, kterou naznačuje i dynamicky tvarovaný bodykit a 16-ti palcová litá kola. Zmíněné sportovní doplňky však u tohoto vozu nejsou nutností a zákazník si může vybrat z dalších troch paketů: iStyle, iUrban a iConnect.

Tip: Představení nové Toyoty iQ vč. českých cen.

Vraťme se však zpět k pohonnému ústrojí. Inovovaný čtyřválec navíc disponuje technologií Stop & Start, která zaručuje především snížení spotřeby ve městě. Podle údajů výrobce si iQ3 vystačí v kombinovaném provozu pouze s 4,7 l na 100 km a při použití převodovky CVT je spotřeba ještě o pár deci nižší. Připomeňme, že 1,33 litrový čtyřválec je součástí nabídek u modelů Auris, Yaris a Urban Cruiser.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek 
Toyota iQ3
TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 46 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků