Toyota iQ od léta s výkonnějším čtyřválcem

Nejmenší model Toyoty, jenž se již brzy začne prodávat i u nás, vstupuje na světové trhy s úsporným jednolitrovým agregátem VVT-i, který slibuje velice nízkou kombinovanou spotřebu 3,8 l/100 k, což je snad snem každého šetřícího řidiče. Nicméně ne každému musí tento standardně nabízený agregát vyhovovat a pro ty, kteří očekávají od tohoto prcka víc, bude výrobce nabízet již od léta nový výkonnější 1,33 litrový čtyřválec Dual VVT-i.

Ten bude mj. disponovat technologii Stop and Start, jenž pomůže snížit spotřebu zejména v městském provozu. Novinka ze sebe vydá maximální výkon 73 kW/100 koní, což při dané hmotnosti a velikosti určitě není nízká hodnota. Na rozdíl od menšího jednolitrového sourozence si ale na 100 km řekne o zhruba 4,8 litrů benzínu, pokud vám nevyhovuje standardní šestistupňová manuální převodovka, z příplatkové výbavy si můžete vybrat sekvenční převodovku Toyota Multidrive, pak ale počítejte s kombinovanou spotřebou 5,1 l/100 km.
Klepněte pro větší obrázek 
Toyota iQ
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků