V době neustálých řečí o hospodářské krizi překvapí výsledky Toyoty za loňský fiskální rok, jenž skončil posledním březnovým dnem roku 2010. Toyota vykázala zisk ve výši 2,2 miliardy dolarů, což znamená výrazné zlepšení v porovnání s rokem předchozím, kdy naopak zaznamenala ztrátu bezmála 5 miliard. Přesto poklesl prodej jejích vozidel o 330 000, resp. 4,36 %, představitelé značky ale věří, že se jim letos podaří zisky navýšit o dalších 48 %
Na těchto výsledcích nic nezměnily ani svolávací servisní akce, jež se dotkly zhruba devíti milionů automobilů. Tyto akce jsou pod drobnohledem zvláště amerických vládních kruhů, které pečlivě sledují jejich průběh a časování, podle místních zákonů je totiž automobilka povinna upozornit veřejnost na systémové problémy svých vozů do pěti dnů od chvíle, kdy je zjistí. Toyotě se v tomto ohledu zřejmě vše nedaří jak by chtěla, o čemž svědčí řada žalob ze strany uživatelů, nově musí například zaplatit pokutu ve výši 16,4 milionů dolarů. Zdá se však, že firma je dost silná na to, aby tyto nepříjemnosti ustála.