Toyota hlásí už osm milionů prodaných hybridů

Toyota hlásí už osm milionů prodaných hybridů

Z někdejší kuriozity se pomalu, ale jistě stává běžná koncepce automobilu. Japonská Toyota dnes oznámila, že se jí podařilo překonat hranici osmi milionů prodaných aut s hybridním pohonem

Modernizovaná Toyota Prius+ přijíždí na český trh

Modernizovaná Toyota Prius+ přijíždí na český trh

Protože Toyota začala s prodejem hybridů v roce 1997, průměrně tak vychází jeden milion na rok. Vývoj odbytu ovšem nebyl zdaleka lineární, například v prvním roce přesvědčila Toyota ke koupi hybridu 300 zákazníků, o rok později jich prodala 17 600. Viz tiskovou zprávu automobilky:

Zobrazit tiskovou zprávu

Na českém trhu Toyota aktuálně nabízí hybridní Prius včetně variant Prius plug-in a Prius+, stejně jako hybridní provedení modelů Yaris, Auris a Auris TouringSports (kombi). K tomu je zapotřebí připočíst ještě luxusní modely prodávané pod značkou Lexus.

Test Lexus NX300h AWD F Sport: Rozpolcená osobnost

Test Lexus NX300h AWD F Sport: Rozpolcená osobnost

Od ledna do konce července letošního roku prodala Toyota na českém trhu 218 aut s hybridním pohonem, Lexus pak 89. Zajímavost: pouze 15 kusů připadá na Prius vč. varianty Plus, nejprodávanějším hybridem je Auris se 105 zaregistrovanými kusy.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků