Užitkový pick-up Toyota Hilux se ve sportovní výbavě GR Sport představil nejprve v  thajské specifikaci během loňského září.  Zdroj: Toyota

Užitkový pick-up Toyota Hilux se ve sportovní výbavě GR Sport představil nejprve v thajské specifikaci během loňského září. | Zdroj: Toyota

Tehdy veřejnost pobavila především 17palcová kola se silničními pneumatikami, na kterých vypadalo auto jako výsledek nějakého internetového vtipálka. Nyní už je tady auto v evropské verzi. Nic vtipného na něm už není. Zdroj: Toyota

Tehdy veřejnost pobavila především 17palcová kola se silničními pneumatikami, na kterých vypadalo auto jako výsledek nějakého internetového vtipálka. Nyní už je tady auto v evropské verzi. Nic vtipného na něm už není. | Zdroj: Toyota

Toyota Hilux GR Sport má nové jednoplášťové tlumiče a tužší, červeně lakované pružiny na přední nápravě. Vzadu i nadále zůstávají listová pera, ale jsou uložena v nových pouzdrech. Zdroj: Toyota

Toyota Hilux GR Sport má nové jednoplášťové tlumiče a tužší, červeně lakované pružiny na přední nápravě. Vzadu i nadále zůstávají listová pera, ale jsou uložena v nových pouzdrech. | Zdroj: Toyota

Toyota slibuje zlepšení chování na silnici, lepší jízdní stabilitu i tuhost řízení a zvýšení přilnavosti zadní nápravy. Zdroj: Toyota

Toyota slibuje zlepšení chování na silnici, lepší jízdní stabilitu i tuhost řízení a zvýšení přilnavosti zadní nápravy. | Zdroj: Toyota

Výbava GR Sport bude k dispozici výhradně ve spojení s karosářskou verzí Double Cab (dvoukabina). Pod kapotou zůstává vznětový motor o objemu 2,8 litru, který disponuje výkonem 150 kW (204 koní) a točivým momentem 500 N.m.  Zdroj: Toyota

Výbava GR Sport bude k dispozici výhradně ve spojení s karosářskou verzí Double Cab (dvoukabina). Pod kapotou zůstává vznětový motor o objemu 2,8 litru, který disponuje výkonem 150 kW (204 koní) a točivým momentem 500 N.m.  | Zdroj: Toyota

Spojený se s šestistupňovou automatickou převodovkou. I nadále vůz utáhne 3,5 tuny a nabídne jednu tunu užitečného zatížení. Zdroj: Toyota

Spojený se s šestistupňovou automatickou převodovkou. I nadále vůz utáhne 3,5 tuny a nabídne jednu tunu užitečného zatížení. | Zdroj: Toyota

Vzhledově se GR Sport samozřejmě dost liší. Vpředu je černá maska a místo loga se sem nastěhoval rovnou celý nápis Toyota. Standardem jsou sedmnáctky s univerzálními pneumatikami.  Zdroj: Toyota

Vzhledově se GR Sport samozřejmě dost liší. Vpředu je černá maska a místo loga se sem nastěhoval rovnou celý nápis Toyota. Standardem jsou sedmnáctky s univerzálními pneumatikami.  | Zdroj: Toyota

Uvnitř najdete sportovní sedadla čalouněná kombinací černé kůže, umělého veluru a červeným kontrastním prošíváním. Zdroj: Toyota

Uvnitř najdete sportovní sedadla čalouněná kombinací černé kůže, umělého veluru a červeným kontrastním prošíváním. | Zdroj: Toyota

Výbava vychází z linie Executive, takže lze počítat s 2zónovou klimatizací, bezklíčovým vstupem a také asistenty pro sjíždění svahů či zabraňování prokluzu kol. GR Sport bude vrcholným provedením modelové řady Hilux.  Zdroj: Toyota

Výbava vychází z linie Executive, takže lze počítat s 2zónovou klimatizací, bezklíčovým vstupem a také asistenty pro sjíždění svahů či zabraňování prokluzu kol. GR Sport bude vrcholným provedením modelové řady Hilux.  | Zdroj: Toyota

Tehdy veřejnost pobavila především 17palcová kola se silničními pneumatikami, na kterých vypadalo auto jako výsledek nějakého internetového vtipálka. Nyní už je tady auto v evropské verzi. Nic vtipného na něm už není. Zdroj: Toyota
Toyota Hilux GR Sport má nové jednoplášťové tlumiče a tužší, červeně lakované pružiny na přední nápravě. Vzadu i nadále zůstávají listová pera, ale jsou uložena v nových pouzdrech. Zdroj: Toyota
Toyota slibuje zlepšení chování na silnici, lepší jízdní stabilitu i tuhost řízení a zvýšení přilnavosti zadní nápravy. Zdroj: Toyota
Výbava GR Sport bude k dispozici výhradně ve spojení s karosářskou verzí Double Cab (dvoukabina). Pod kapotou zůstává vznětový motor o objemu 2,8 litru, který disponuje výkonem 150 kW (204 koní) a točivým momentem 500 N.m.  Zdroj: Toyota
9
Fotogalerie

Toyota Hilux přijíždí ve verzi GR Sport. Nový vrchol má sportovní sedačky a prý i kousek Dakaru

Pokud chcete trochu sportovnější pracovní pick-up, zaběhněte si v létě k prodejcům Toyoty.

Užitkový pick-up Toyota Hilux se ve sportovní výbavě GR Sport představil nejprve v thajské specifikaci během loňského září. Tehdy veřejnost pobavila především 17palcová kola se silničními pneumatikami, na kterých vypadalo auto jako výsledek nějakého internetového vtipálka. Nyní už je tady auto v evropské verzi. Nic vtipného na něm už není, vypadá dost vážně.

Toyota Hilux GR Sport má nové jednoplášťové tlumiče a tužší, červeně lakované pružiny na přední nápravě. Vzadu i nadále zůstávají listová pera, ale jsou uložena v nových pouzdrech. Toyota slibuje zlepšení chování na silnici, lepší jízdní stabilitu i tuhost řízení a vnímání úhlu natočení kol.

Výbava GR Sport bude k dispozici výhradně ve spojení s karosářskou verzí Double Cab (dvoukabina). Pod kapotou zůstává vznětový motor o objemu 2,8 litru, který disponuje výkonem 150 kW (204 koní) a točivým momentem 500 N.m. Spojený je s šestistupňovou automatickou převodovkou. I nadále vůz utáhne 3,5 tuny a nabídne jednu tunu užitečného zatížení.

Vzhledově se GR Sport samozřejmě dost liší. Vpředu je černá maska a místo loga se sem nastěhoval rovnou celý nápis Toyota. Standardem jsou sedmnáctky s univerzálními pneumatikami. Uvnitř najdete sportovní sedadla čalouněná kombinací černé kůže, umělého veluru a s červeným kontrastním prošíváním.

Výbava vychází z linie Executive, takže lze počítat s 2zónovou klimatizací, bezklíčovým vstupem a také asistenty pro sjíždění svahů či zabraňování prokluzu kol. GR Sport bude vrcholným provedením modelové řady Hilux. Pokud chcete výbavou nabitou, podvozkově upravenou a vzhledově zajímavou Toyotu Hilux, běžte k prodejcům v létě tohoto roku.

„Toyota Hilux je legendární svojí odolností a spolehlivostí. To platí nejen pro náš závodní vůz, ale i pro sériové modely vč. GR Sport. Toto nové provedení, které se inspirovalo našimi kultovními závodními vozy pro Dakar, přináší novou úroveň požitku z jízdy na silnicích i v terénu. Je opravdovým zhmotněním ducha našich závodních vozů, a zákazníkům z celého světa tak zprostředkuje kousek Dakaru,“ říká Nasser Al-Attiyah, jezdec týmu Toyota Gazoo Racing, několikanásobný vítěz World Cross Country Rally a trojnásobný vítěz Rallye Dakar.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud