Toyota Hilux: Nová generace byla oficiálně představena

Osmá generace Toyoty Hilux má své oficiální představení za sebou. Novinka je odolnější, pohodlnější a nabídka motorizací bude zahrnovat čtyři různé jednotky včetně benzinového šestiválce. Kdy se nový Hilux dostane do Evropy, to zatím jisté není, v Austrálii se vůz začne prodávat v říjnu.

Nová Toyota Hilux testuje svou nerozbitnost ještě před začátkem prodeje

Nová Toyota Hilux testuje svou nerozbitnost ještě před začátkem prodeje

Toyota představila novou generaci modelu Hilux v Thajsku a v Austrálii, kde je také tento pick-up velmi oblíbený. Auto dostalo silnější rám a celkově je větší. Na délku přibralo 70 mm a na šířku 20 mm. Design navazuje na současné modely značky. Zájemci si budou moci vybrat disky o velikosti 16 až 18 palců.

Větší vnější rozměry znamenají také více místa pro cestující. V oblasti ramen nabídne nový Hilux o 19 mm více, prostor pro hlavu se zvětšil o 8 mm a v případě verze Double Cab se mohou zadní cestující těšit na 35 mm pro kolena navíc. Kromě dvojité kabiny se bude prodávat také verze s jednoduchou kabinou a provedení Extra Cab.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Hilux designově navazuje na ostatní Toyoty z poslední doby. Kromě dvojité kabiny se bude prodávat i verze s jednoduchou kabinou a provedení Extra Cab. 

Nabídka motorizací zahrnuje čtyři jednotky. Zákazníci toužící po dieselu mohou sáhnout po jednom z dvojice nových čtyřválců. Ten menší má objem 2,4 litru a výkon 110 kW (150 k). Ve spojení s automatem dosahuje točivý moment na 400 Nm, s pětistupňovým manuálem nabídne 343 Nm. Silnější diesel disponuje velikostí 2,8 litru a parametry 130 kW (177 k) a 450 Nm. Pokud ale zvolíte manuální převodovku, dostanete vrchol točivého momentu 420 Nm.

Test: Toyota Hilux 2.5 D-4D - mladší o pár let

Test: Toyota Hilux 2.5 D-4D - mladší o pár let

Nabídka benzinových motorů začíná u čtyřválce 2,7 l, který disponuje výkonem 122 kW (166 k). Absolutním vrcholem pak je čtyřlitrový benzinový šestiválec naladěný na 207 kW (282 k). Samozřejmě tahle nabídka platí pro australský trh. K nám se benzinové motory ve spojení s Hiluxem velmi pravděpodobně dovážet nebudou.

Toyota bude prodávat Hilux jak s pohonem zadních kol, tak také coby čtyřkolku. U té nebude chybět ani možnost zařazení redukce. Co se schopností auta týká, utáhne nový Hilux přívěs těžký až 3,5 tuny a na své korbě odveze až 1240 kg.

Hilux je také modernější a komfortnější. V nabídce najdeme třeba kožená sedadla, navigaci, couvací kameru, parkovací asistent, klimatizaci nebo druhý LCD displej na přístrojovém štítu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků