Americká Toyota Highlander dorazila do Česka. Už jsme v ní seděli, levná nebude

39 komentářů

Clayton
26. října • 4:42

Jsem z USA. Tady je Highlander braný jako slušné, spolehlivé ale relativně nudné auto pro rodinu s dětmi. Kupuje si to lidé ze střední třídy, kteří nechtějí nic nápadného. Mně přijde za tyhle peníze v ČR prostě příliš drahá a mimo finanční možnosti cílové skupiny.

Miro
26. října • 10:14

Úplně souhlasím, žádný muž kterého znám by si Highlander nekoupil. Je to vozidlo které nezklame, ale ani nenadchne. Musím přiznat že i v lese se neztratí, ovšem nespolehal bych na trvalé použití za těchto podmínek. Nechápu proč čtenáři z Čech nechtějí přijmout zkušenosti lidi kteří vlastně mají zkušenosti s vozidlem který je rozebírán.

petr r. (petrumr)
26. října • 15:28

není to tím, že píšeš o předchozí verzi?

Miro
25. října • 2:48

Nechápu proč je cena jaká je v ČR. Má žena má Highlander zde v Kanadě nejvyšší vybaveni za $ 55,000 CAD + 12% daně. Při dnešním kurzu 1:17.48 to nedává smysl proč zde má cenu 1,076,768 Kč odvézt domu = berou vás řádně na hůl. Ověřit možno www.toyota.ca

Allamarein
25. října • 14:21

No, tak zůstaň v Kanadě a nemontuj se do ČR, bude všem dobře.
Takové věci jako homologace, doprava, cla a poplatky... stále nic? Nu, pak je lepší, že jsi radši odešel pryč a neškodíš tu.

Miro
25. října • 22:42

Děkuji za konstruktivní odpověď a jsem rád že si na rozdíl od ostatních dokážete cenu odůvodnit. Přeji mnoho spokojených kilometrů pokud jste na trhu. Mou jedinou snahou bylo nabídnout porovnání cen těm co byli poněkud jeji výškou zaskočeni. Na osobní lince pak děkuji za připomenutí důvodu proč jsem z Čech odešel.

Honza
28. října • 9:40

Stručné, vtipné, jasné :-D, zdravím do Kanady. Buřty, pivo, nenávist, jak by řekl již mrtvý klasik. Prostě lepší Česko.

petr r. (petrumr)
25. října • 8:13

vychází to skoro stejně, u nás je to udávaný s 21%dph. Někde v evropě to je i dražší plus další poplaatky a ještě formálná ceník pro čr nebyl vydán.

eCVThater
25. října • 11:40

já tam teda vidím rozdíl (po eliminaci rozdílné DPH) cca 630tis. Tedy přirážku více než 50%! To je podle tebe skoro stejně? Toyota si z nás na evropském trhu prostě dělá srandu. Já jí to nežeru, někdo ano...

petr r. (petrumr)
25. října • 17:06

kolik tam člověk vydělává a má výdaje co tady nejsou? Znám dost co se stama vrátili a mají problém aby odpracovali tych 35 let do důchodu. Kolik tam stojí nový yaris v hybridu?

petr r. (petrumr)
25. října • 17:17

lépe řečeno, kolik stojí ročně auto?

iPace
24. října • 10:48

"podle metodiky NEDC" ................:-D

blázen
23. října • 22:14

Tuhle TNGA krabici bych si za 1,8 mega koupil fakt mnohem radši než Lexus RX, Q7, X5 a GLE.

kErb
24. října • 6:54

Jj. Jsi blázen:) hlavně tebou uváděné nestojí 1,8M a velikostí je to spíš na x7 nebo gls a tam je ta toyota socklasse jako ...blázen ;)

děda Lebeda
24. října • 12:47

Jako jo i ne. Nevím, jestli jste někdy kupovali něco prémiového, ale tam jsou slevy jako blázen. Auto za 2 mil vám sleví na 1,5 mil ani nemrknete. Toyota vám sleví možná 10% a ještě dostanete přednášku o slabé koruně. Vlastní zkušenost.

kErb
27. října • 10:57

Tak záleží jakou prémii, možná nějakou výběhovku ze skladu,ale mě na 2,5 mil fakt 500 tis neslevnili :D

eCVThater
23. října • 15:13

Prý "levná nebude". Tak ať si ten americký lowcostový vergl na podvozku Yarisu za cenu prémie naloží do octa. Design je naprosto strašný, interiér může soupeřit s Dacií a výškově nenastavitelné sedadlo spolujezdce už je jen klasická toyotí třešnička na dortu. Pokud je "komfort" jízdy podobný jako v RAV4, tak potěš koště. Prostě blamáž ve všech ohledech. Chápu, že v USA, kde si to kupují rodiny jako levné auto (takové rodiny, které tady kupují ojetiny za 200tis), to může mít smysl, ale postavit to tady proti Tuaregu je dobrý úlet.
Kdyby s něčím takovým přišel třeba koncern, bude zde naprosto ztrhán.

David Zullo
23. října • 16:21

Myslím že zase tak levné v USA není. 40 tis$ není málo a to mnoho lidí nemůže do oliv ani v USA. Je to auto pro střední třídu většinou bo kupují pro manželky které vozí děti.
Vlastníme předchozi verzi a tuhle si už nekoupíme. Kvůli zmíněné sedačce a Hlavně te ceně.
Nemyslím že tady střední třída nekupuje auta za 200.000kc.
Za cenu toyoty si tady můžete koupit Kodiak a ještě vám.dost zbude

petr r. (petrumr)
23. října • 17:00

jooo, na podvozku yarise......a co kdyby jste si koupili tu dácii.

eCVThater
23. října • 17:41

Sorry jako, ale kdyby Touareg sdílel podvozkovou platformu s Fabií, viděl bych to v nepořádku úplně stejně. Od auta ta 1,8 mil mám prostě jiná očekávání než od auta za 300tis. Že je to průšvih potvrzuje už i RAV4 za 1,2 mil. Kvalita jízdy absolutně neodpovídá cenovce. Chápu, že výrobci chtějí realizovat úspory z rozsahu, ale musí to mít nějaké hranice. Úplně stejně mimo vidím třeba sdílení motorů mezi Dacií a Mercedesem...

Niemand
24. října • 5:57

RAV4 má platformu TNGP-K. Corolla TNGP-C. V tých platformách sú jasné odlišnosti. A podobne ako Corolla výrazne ladením podvozka prekonáva Octu, tak RAV4 prekonáva koncernové uskákané kozy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
eCVThater
24. října • 12:41

prý "RAV4 prekonáva koncernové uskákané kozy" :-D. Tak ten byl dobrý! Překonává v čem? Podle mě akorát v prkenosti, kraválu od podvozku a jak ukazují losí testy (kde důrazně doporučují RAV4 nekupovat, dokud to výrobce nevyřeší. Už to vyřešil?), tak i v jízdní neschopnosti.

petr r. (petrumr)
24. října • 13:33

no a? Každý má svoje do sebe a jestli ty máš jiný decibelmetr na toyotu a koncern, tvoje chyba, všichni co jeli v RAV4 si pochvalovali tichost, možná ty na místě spolujezdce s ušima na urovni jak začínají okna máš uplně jiný dojmy nebo jsi vysoký a měl otevřený okýnko..

Allamarein
23. října • 19:30

No jo, VW neumí udělat modulární platformu, tak musí mít tři různé. Toyota to dovede.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
24. října • 6:02

Aj Toyota má 3 TNGP-K/C/B. A to len pre auta s motorom naprieč. V tých platformách sú odlišnosti, ktoré ich viac prispôsobujú hmotnosti veľkosti auta. Kým Octávia a Kodiaq jazdia na tej istej platforme, tak Corolla a RAV4 nie.

.
24. října • 12:17

Když už jsi niemand tak ze sebe alespoň nedělej vola, Kodiaq jezdí na MQB-A2 spolu třeba s Tiguanem, kdežto Octavia jezdila na MQB-A1 a nová jezdí na MQB-A1 Evo spolu třeba s novým Golfem.

petr r. (petrumr)
23. října • 18:17

higlander není na podvozku yarisa. Tečka. RAV4 je uspěšně prodávaný SUV na celém světě. Prostě ty počty uspěšnosti nezměníš. Jels vůbec RAV4, 2,5L hybridem a pádly pod volantem?

David Zullo
23. října • 13:46

Dobrý den nehanil bych něco co jsem neviděl na živo. Auto není špatné ale bohužel je udělané pro lidí s výškou tak 180cm.
Přední sedadla jsou postaveny výš a u spolujezdce není možnost posunu nahoru nebo dolů i u max výbavy.tudiz člověk co má 190 cm se tam nevejde .navíc je zkrácený sedlák oproti minulé verzi coz take neni uplne ideální. Jinak spotreba je v reálu kolem 7l což jedobré na tak velké auto.uvidime jak budou novináři upřímný jestli tyhle nedostatky uvedou pri testech.

petr r. (petrumr)
23. října • 17:06

kde jsi se stím seznámil?

eCVThater
23. října • 15:17

Holt je to dělané na Japonce a nízkopříjmové rozkydlé Američanky do 175 cm. Co s tím zamýšlí tady v Evropě je mi záhadou. Výškově nenastavitelné sedadlo spolujezdce, což má jinak snad naprosto každé auto na trhu (ty levnější alespoň za příplatek) snad už ani nemá smysl komentovat. Prostě Toyota = japonská Dacia, akorát tady pořád tlačí marketingem lidem do hlavy, že je to kdoví co...

petr r. (petrumr)
23. října • 17:02

a co kdybys sis vozil polštář pod prdelí?

eCVThater
23. října • 17:46

Nejsou 60tá léta a toto není Škoda 1000 MB. V autě za 1.8 mega očekávám ortopedické křeslo s masáží lávovými kameny :-D a ne nenastavitelnou trestaneckou lavičku.
Navíc jak správně píše kolega, tak problém je spíš v tom, že pro řadu lidí může být sedadlo příliš vysoko (a těm asi polštář pod prdel těžko pomůže).

petr r. (petrumr)
23. října • 18:11

Kolik prodá toyota higlanderů a kolika lidem to vadí? Naco tam potřebuješ ortopedický křeslo, máš šruby v páteři?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jean
23. října • 21:30

v aute za 1,8 mega to chcem z princípu. Je mi jedno, že tú výbavu nikdy nepoužijem, ale ked je to v triede štandard, dokonca aj v tej nižšej, tak to tam chcem mať. Nebavíme sa o felicii za 250000

petr r. (petrumr)
24. října • 9:50

rozmazlený? My se nebavíme ani o felicii, nevím kde jsi přišel na tu felicii, já jsem felicii neměl?

Tomáš Fuk
23. října • 9:13

Objem kufru -0,8752... jak to ti kluci korejský dokázali?

lol
23. října • 8:02

Proti Toyotám nic nemám, ale tohle je hnusné jak zvenku, tak i uvnitř a ten vnitřek je naprosto odporný 3-[

)(
23. října • 8:37

Známka dobrého designu. :-D Z venčí se mi nelíbí žádná obluda. K velikosti těla člověka mají moc velké proporce, velké plochy jde špatně rozčlenit. Interiér je naopak super. Má to jeden háček. V západní Evropě nepoptávají autobus a ve východní zase musí mít motor z traktoru, takže očekávám, že to zase brzo stáhnou z prodeje.

Honimir
23. října • 8:48

Asi tak, navíc motor tak nějak k ničemu - 2.5l atmosféra hybrid? V tyhle cenový prostě budou prodávány Touaregy apod.

Doporučujeme

Články odjinud