Toyota GT86 zažila proměnu, ale jenom na japonském trhu

Ne, tohle není facelift oblíbeného sporťáku Toyota GT86. Jedná se o specializovanou úpravu nabízenou zákazníkům v domácím Japonsku. A pozor, není to počin nějakého poblázněného tunera, ale samotné automobilky, která chce klientům nabídnout GT86 v luxusnější retro verzi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nepřísluší nám posuzovat vkus zákazníků, kteří za to zaplatí své peníze, takže hodnocení vzhledu necháme na vás. V komentářích pod článkem se můžete vyjádřit, zda by se vám líbil takový facelift Toyoty GT86

Nelze si nevšimnout radikální proměny přední části auta, ale spousta nových věcí je i unvitř. Interiér má působit luxusněji. Pod kapotou se nic nemění, Toyota GT86 se pořád spoléhá na klasický plochý čtyřválec 2,0 l s atmosférickým sáním a výkonem 200 koní.

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic  

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic  

Přestavba se jmenuje Toyota GT86 Style Cb a jedná se o speciální limitovanou edici. Takové úpravy mají v Japonsku poměrně dlouhou tradici a je o ně zájem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

včera | Vladimír Kadera | 52 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků