Toyota GT86 spustila lavinu. Aktuálně mluví o podobném kupé i Nissan

Toyota GT86 spustila lavinu. Aktuálně mluví o podobném kupé i Nissan

Malé sportovní a především relativně dostupné kupé, které představily automobilky Toyota a Subaru, se velmi rychle ukázalo jako výborný nápad. Netrvalo dlouho a na světě se objevily informace o tom, že něco podobného chce časem nabídnout svým zákazníkům také Kia. A aby toho nebylo málo, přidal se aktuálně i Nissan.

Kia chystá přímého konkurenta pro Toyotu GT86 / Subaru BRZ

Kia chystá přímého konkurenta pro Toyotu GT86 / Subaru BRZ

Nissan chce v blízké budoucnosti představit svůj třetí sportovní vůz, který by se zařadil pod model 370Z. Všeobecně se očekává, že bude novinka vycházet z konceptu Esflow představeného v roce 2011. Než se ovšem začneme radovat z dalšího malého kupé, je zde jedno malé ale.

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic

Představitelé značky jedním dechem dodávají, že chtějí ve své nabídce vidět sportovní benzinový hybrid nebo dokonce čistý elektromobil. Ani jedno zmíněné provedení pravověrného řidiče asi nenadchne, ale nechme se překvapit, jak to celé dopadne. Napovědět by měl tokijský autosalon, kde Nissan ukáže studii.  

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 18 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků