Škoda tohodle auta. Bohužel, bylo to jasné už od začátku, že 180 koní je málo.Velmi se těším na komentáře nicků ACE, Mino, goes, 3MPS, Skyline, lethal934, Subaru_BRZ, XAW, a jiri a jejich dva roky trvající mantru, jak se přes chybějící výkon bude GT86 bezvadně prodávat :-DOčekávám spoustu mínusů. Hlavně od socek, kterým se nezadržitelně rozplývá vidina vytuněné ojetiny za kilo.
Proč podsouváš nesmysly co tu nepadly?
Jestli si dobře pamatuju, tak měřené neměly nikdy deklarovaných 200k, ale kolem 190k.A souhlas s tím výkonem, měli tam dát od začátku kolem 250k s turbem, i ten krouťák tomu chybí...o kolik by to auto muselo být dražší...určitě ne víc než o 50tis.Kč
Netvrdím že 200 je hodně, ale "nikdy" to nebylo dosaženo možná i proto že si tu půjčovali jednu novinářsky servanou káru, nebo opisovali jeden od druhýho. Stačí se podívat třeba na http://www.topspeed.sk/test-subaru-brz-premium/4436... a jak je vidět "nikdy" může bejt o tom, nekoukat se jinam.
Ano, je to tak, mezi 180-190k.Bohužel by to bylo asi víc, než 50 tisíc. Úpravy motoru, turbo, jiná převodovka... Snad to měli udělat.
stale maju sancu to napravitaj ked vykon auta treba porovnavat oproti jeho vahe
Vůbec se nedivím, že prodeje tohoto auta jsou mizerný. Oni udělají auto, co vypadá jako supersport, ale dají mu 180koní, co čekali? Že jim lidi utrhnou ruce za auto, kterýmu ujede kdejakej tdi passat či oktávka?
To jsem se pobavil. Ty budeš také jeden z kategorie "i kdyby to nebyla pravda, tak to pravda je". Toyota GT86 0-100 km/hod za 7,6 s, takže takhle to umí kdejaký tdi Passat a Octavia? Na rozdíl od tebe jsem s tím jezdil a takovou pitomost bych se neodvážil napsat.
Neměl jsem v úmyslu tě pobavit, ale jsem rád, že se tak stalo.Ty budeš taky jeden z kategorie "zrychlení je vše!", co?Pointa mýho příspěvku byla, že 180koní je na auto, který se tváří jako supersport, žalostně málo.Přirovnání k octavii a passatu byla spíš nadsázka, ale koukám, že jsi to nepochopil.
Blbější výmluvu nemáš? Již jen to, že jsi v tom neseděl a nejel hovoří za své.
mam rad ked odbornici pisu o aute a pozeraju len jedno hladisko co je vykon, urcite si to auto skusal a vies na co to je ale tak vysvetlovat to nemienim... kazdy chce mat auto s 156164516konmi a spotrebou 0,1 potom si nakupia stare bavoraky s 300konami a placu, ze maju vyskou spotrebu....
Proč mě nazýváš odborníkem? Já se tak teda nenazval, ani se za něj nepovažuju. A nikde jsem nepsal, že je to jediné hledisko, čteš vůbec, co píšu?Napsal jsem, že na auto, který se tváří jako supersport je prostě 180koní žalostně málo.Kec o bmw raději přeskočím úplně
videl jsi nekdy supersport? nemyslim na obrazku, myslim v realu. a videl jsi gt86? myslim taky v realu. asi ne, protoze bys nikdy nenapsal takovou hovadinu. supersport je casto monstrum s oturbenym osmivalcem pod kapotou a cenovkou vysoko pres dva miliony. gt86 oproti tomu nabizi uplne neco jineho - a to pomer ceny i parametru (vahy, vykonu a ovladatelnosti) usity na miru vetsine ridicu se zajmem o jezdeni tak, aby se s autem mohli zabavit a vyblbnout. navic je to japonske auto a tohle je proste stara japonska klasika - lehke, ovladatelne auto, ktere (kdyz to ridic umi) da na okreskach pokourit leckomu.a pro ty, kteri mysli jako ty si neodpustim jedno rceni - jezdit rychle po rovine umi kazdej debil. naopak umet jezdit s gt86 tak, aby si mohl rict, ze ti to auto nic nenabizi - to bych te chtel videt. vykonovy chytraci totiz vetsinou ani nevi, jak se drzi volant...
OnlyTruth, tvoje logika je odzbrojující :-Dlukas - to auto se neprodává, protože má hranatá kola.OnlyTruth - mám rád, když odborníci píšou o autě a zajímají je jen kola. určitě jsi ho zkoušel a víš, na co je. každý chce mít auto s kulatými koly, pak ale nemají na jeho provoz.:-D
200k, ale to byl asi smysl, auto pro řidiče za rozumné peníze.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.