Ja teda nevim, cim Runner jezdi, ale naprosto jiste vim, ze nema o autech sebemensi poneti. Ja jezdim uz 25 let, ted s RS6 579 koni, pred nim s GTR35 ktere melo o cca 50 koni mene a zabavnosti bylo o 300% lepsi, s GT86 jsem uz parkrat jel a nejvic mi pripomina M3 E30, jenom s tim rozdilem, ze clovek nemusi mit strach ze si na kazdem kilometru zadela na opravu motoru za par tisic Euro. Alcantarovej strop a palubovka polepena mekcenym lenoleem jsou v takovem aute k ho.nu a nikdo krom Runnera je tam ani neceka. Ale bav se o tom s imbecilem, kterej ma na leasing tristakonovou sracku a mysli si, jakej je King ze?
Důvod proč má runner mindrák z GT-86 je ten, že v testech poráží tu jeho popelnici v oblasti jízdních vlastností (zábavnější než jeho Nissan). Jediné v čem je ta jeho popelnice lepší je zrychlení na rovince díky výkonějšímu motoru. GT-86 z jeho Nissana udělala trošku lepší Octavii RS :-D
Opět jen nepodložené kecy o abstraktní "zábavnosti", jak je tady zvykem, samozřejmě bez ohledu na téma (kterým je cabrio GT-86), jak je tady zvykem.Abych odpověděl i když to s tématem vůbec nesouvisí.. jak lze od nepoměrně dražšího auta očekávat, Zetko drtí GT-86 bez problému jak v rovinkách, tak zatáčkách.Nordschleife ofiko měřený čas Zetka (350ky pro přesnost) je o 19 vteřin lepší, než u GT-86, která má u této trati (se 156 zatáčkami, jen pro upřesněn) jeden z nejhorších ofiko naměřených časů. Obě auta jel stejný řidič.Pro 370Z přidej dalších 5 vteřin, pro budoucí gt86 cabrio ať je to trochu k tématu, pokud by ho někdo zkoušel, hádám dalších minimálně 10.Normální člověk si řekně jasně, dalo se to čekat, gt86 má slabej motor, proto bude mít proti ostaním, kteří zatáčky zvládnou stejně dobře, slabý časy. A neřeší to.Nenormální člověk bude na prvním místě řešit, co řídí ten, kdo si dovolí božstvo GT86 kritizovat a v tváří tvář realitě čísel bude pindat něco o zábavě (což je čistě subjektivní záležitost) a nějakých neuchopitelných jízdích vlastnostech, ve kterých gt86 poráží všechny ostatní, které jsou prostě fenomenální, jen se tak nějak v měřitelných výkonech neprojevují.Musím říct že jsem opravdu velmi zvědavý, jak se GT86 cabrio popere s nárůstem hmotnosti, už tak slabým motorem a faktem, že cílová skupina pro GT86 by předpokládám na okruh občas chtěla zajet, a přitom stále více okruhů se z bezpečnostních důvodů pro cabria uzavírá.Mému dědovi nic z toho ale vadit nebude, to je fakt :-)
Spíš bych řek že ho nadzvedavaj takový jako ty. Nic proti toyotě, ale nepřeháněj.
Tady se na ten jeho zazrak muzes podivat - 370Z v automatu a je to samozrejme nejlepsi sportovni auto na svete. - http://moje.auto.cz/runner42/zetko.html...
docela čtivě napsané *thumbs up*Co řídíš ty mrazíku, pochlub se nám, ať víme jestli mu jen nezávidíš ;-)
Ano cely se uziram zavisti, uz mam okousane i nehty na nohou.
Alespoň nikoho vulgárne nenapadá. Tady je to někdy pekna žumpa.A když si někdo koupi zcela sterilni a bezcharakterni parnik RS6, tak asi bude z gt86 logicky odvazany, ze?
Ty sis koupil RS6 místo GT-R? :-D:-D Člověk který vymění fajnového nissana za dvoutunové přemotorované RS6, jedno z nejhloupějších aut, které znám, mě nemůže urazit. Spíš tě lituju. Zkus ještě X6, tobě by se mohla líbit.. :*
Pise clovek, co si koupil radobysportovni auto s automatickou prevodovkou.
Myslíš, že napsat to sem jen dvakrát bude stačit? :-D
To Zetko máš v sérii?
Ne úplně, mám tam výfuk Invidia Gemini, pod schodama v krbici sání Gen3 od Stillenu čeká na jaro, a současně s ním tam dám hfc nebo je vyhodím úplně a dám tam jenom test pipes asi od CNT, ještě sem se nerozhodl.
S tím slabým motorem dobrý kochací auto pro mýho dědu. :-D
To se dalo čekat, že runner nezaspí další článek o GT86, aby zase všem připoměl že má slabej motor. Opakovanej vtip není vtipem.:-P
Ale já si nedělám srandu. Děda má starší dýchavičné CLKčko v kupé, co dělá stovku za 8,5s. Děda samozřejmě nepotřebuje žádnou raketu, naopak by si přál stahovací střechu, aby si s babičkou, když jednou v létě na chalupu, užili trochu hor.Hádám že GT86 se sto kilama navíc bude přesně stejnej divočák, jako to 9 let staré CLKčko, oboje zadní pohon... když překousne ten proti MB sociální interiér, tak proč ne?
Co ti u tojoty udelali ze do toho auta furt rypes? :-D
To bude tím gt86 hypem..
A to vsechno pise clovek, co u radobysportaku potrebuje automatickou prevodovku.
Z představ a rozhledu pubertální mládeže nižší společenské vrstvy, že sportovní auto dělá manuální převodovka, doufejme ještě vyrosteš.
Ja zapomel, ze kdo si koupi auto pres milion korun, automaticky tim dava na odiv jak je inteligentni, bohaty a z vyssi spolecneske vrtsvy. Moc se omlouvam velicenstvo, uz se plazim stranou.
Tady koukam nám někdo zmrznul v osmdesátých letech. Je rok 2013, sportovní automaty tvoří u skutečně sportovnich aut nad mega a půl víc jak půlku prodejů.
Možná přijde doba, kdy to už nebude vtipná strčí tam něco silnějšího.
K čemu je 500 koní, když není kde je rozjet...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.