Toyota GT86 dostane v Evropě ploutvičku na střeše, výkon zůstane

Automobilka Toyota představila úpravy, jimiž prošlo její kupé Toyota GT86 ve verzi pro evropské trhy.
Toyota GT86 dostane v Evropě ploutvičku na střeše, výkon zůstane

Skutečný facelift to není, spíš bychom mohli hovořit o dílčích modifikacích v rámci průběžného vývoje. Model Toyota GT86 se u nás prodává teprve dva roky, takže radikální úpravy zatím čekat nemůžeme, nejvíce se údajně soustředily na další ladění podvozku a jízdních vlastností. Asi nejdůležitější změnou jsou tužší prvky závěsů předních kol a použití tužších tlumičů na zadních kolech, přičemž celek má vést k lepší čitelnosti vozu, jeho reakcí a vozovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota GT86 dostala novou anténu a upravenou palubní desku

To má řidiči dát větší jistotu při jízdě na hraně. Zároveň se omezily náklony karoserie v zatáčkách a řízení má mít přímější reakce. „Není důvod, proč by měl vývoj ustat ve chvíli, kdy se auto dostane na trh,“ uvedl šéf vývoje Tetsuya Tada a dodal: „GT86 je o zapojení řidiče a my jsme rozhodnuti tento rys vozu trvale posilovat. Modelový rok 2015 představuje nejnovější stav průběžného vývoje typu GT86.“

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic

Zvenčí se evropská Toyota GT86 modelového roku 2015 dočkala zejména dvou nových barevných odstínů, perleťové bílé a stříbrné, a ploutvičky v zadní části střechy, jež nahrazuje dosud používanou konvenční anténu. Interiér má nový obklad palubní desky s texturou připomínající uhlíkové kompozity a to by mělo být všechno. Vylepšený model se u nás začne prodávat v průběhu letošního léta.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků