Toyota GT86 Cabrio se představí už na autosalonu v Ženevě

Toyota GT86 Cabrio se představí už na autosalonu v Ženevě

Toyota GT86 jednoznačně zaujala. Část „motoristického publika“ ji miluje, druhá část ji považuje za špatné a nedotažené auto. Zájem o tento model naznačují také poměrně velké diskuze jak pod testem, tak pod článkem prezentujícím výsledky měření na brzdě. Velmi často se objevují názory, že je použitý motor slabý a že by Toyota měla co nejdříve představit nějakou ostřejší verzi. Podle zpráv, které přinesl britský Autocar, se tak v blízké budoucnosti nestane. Jako první se má představit provedení Cabrio. Na rok 2015 ovšem Toyota plánuje hybridní GT86 s výkonem přes 250 koní.

Na brzdě: Toyota GT86

Na brzdě: Toyota GT86

O otevřené verzi se spekuluje už nějakou dobu, nicméně Autocar přišel s konkrétním termínem. GT86 Cabrio by se mělo představit už na jarním autosalonu v Ženevě. Kromě předělané střechy a s tím souvisejících úprav ale žádné jiné změny nečekejte. Pod kapotou zůstane pořád ten stejný boxer. Kabriolet se později ukáže také coby Scion, BRZ ale dostupné zprávy v této souvislosti nezmiňují. Třeba Subaru místo kabrioletu představí posílenou verzi BRZ STI. 

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic

 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 5 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky