Toyota GT86 Cabrio se představí už na autosalonu v Ženevě

Toyota GT86 Cabrio se představí už na autosalonu v Ženevě

Toyota GT86 jednoznačně zaujala. Část „motoristického publika“ ji miluje, druhá část ji považuje za špatné a nedotažené auto. Zájem o tento model naznačují také poměrně velké diskuze jak pod testem, tak pod článkem prezentujícím výsledky měření na brzdě. Velmi často se objevují názory, že je použitý motor slabý a že by Toyota měla co nejdříve představit nějakou ostřejší verzi. Podle zpráv, které přinesl britský Autocar, se tak v blízké budoucnosti nestane. Jako první se má představit provedení Cabrio. Na rok 2015 ovšem Toyota plánuje hybridní GT86 s výkonem přes 250 koní.

Na brzdě: Toyota GT86

Na brzdě: Toyota GT86

O otevřené verzi se spekuluje už nějakou dobu, nicméně Autocar přišel s konkrétním termínem. GT86 Cabrio by se mělo představit už na jarním autosalonu v Ženevě. Kromě předělané střechy a s tím souvisejících úprav ale žádné jiné změny nečekejte. Pod kapotou zůstane pořád ten stejný boxer. Kabriolet se později ukáže také coby Scion, BRZ ale dostupné zprávy v této souvislosti nezmiňují. Třeba Subaru místo kabrioletu představí posílenou verzi BRZ STI. 

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic

 

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků